Camping Mast *****

WebsiteLink naar website

99 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Heerlijke gezinscamping

annemarie_00, 19-7-2015

2 weken met 3 kleine kinderen (1-4 jaar) verbleven in een 6 persoons huurtent op camping Mast. De huurtent was prima in orde, alles aanwezig en schoon. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de verschillende speeltuintjes op de camping, met de skelters en bij de kidsclub. Er heerst een ongedwongen en vriendelijke sfeer, schoon sanitair (vooral het sanitair achterop het terrein, met kinderdouches en gezinsdouches, ideaal!) en er wordt voldoende georganiseerd voor jonge en oudere kinderen, waar een ieder vrijblijvend aan deel kan nemen. Wij verbleven de eerste twee weken van de zomervakantie hier. De eerste week was het heerlijk rustig, de tweede week stroomde de camping vol. De campingplaatsen staan dan wel dicht op elkaar, maar dat is ergens ook wel weer gezellig, zeker voor de kinderen.

Een compliment voor de camping is dat er veel vaste gasten verblijven, maar voor 'nieuwelingen' geeft het wel een wat ons-kent-ons gevoel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Jammer dat deze camping niet geheim mag blijven.

R. Planting, 24-6-2015

Onder regie van Sape en Mirjam van der Meulen en met behulp van zeer gemotiveerd personeel, heeft camping Mast ons blij verrast. Ondanks het slechte weer (wij zaten er vanaf 1 mei tot en met 23 juni 2015) bleef het goed toeven. Met ruime plekken, pico bello onderhouden toiletten en een uitstekende hap in "De Kajuit", is op professionele (en tegelijkertijd zeer ongedwongen) wijze aan klantenbinding gedaan. Op Terschelling is veel te zien. De vele vogels in de natuurgebieden en de brede stranden. Dichter bij de camping en voor slecht weer: De Boekenschuur. Voor weinig een leuk boek op de kop tikken moet daar lukken. En als je dan toch in de stemming bent om wat geld uit te geven: bij de molen in Formerum "eigen" gebakken appeltaart, niet slecht...

Als we t.z.t. nog eens naar Terschelling gaan zal dit zeker weer naar Mast zijn. We zullen dan de mini Lodge of een huurtent proberen. Dat zal lukken, tenzij teveel mensen enthousiast zijn geworden na deze beoordeling en volop boeken.

Gereisd met partner in mei 2015

super camping

plas, 22-6-2015

camping mast terschelling ligt centraal gezellig en vriendelijk behulpzaam personeel. We hebben weer een super week gehad, ondanks oerol drukte mooie plek voor de tent.

Echt een aanrader en een handig laad je telefoon op en doe een bijdrage in de toren voor een heeeeel goed doel.

Gereisd met vrienden in juni 2015

Relaxte camping.

Hylke en Gé de Graaf, 9-9-2014

Drie weken gekampeerd op camping Mast. Gezellige sfeer, relaxte eigenaren, superschoon sanitair en heerlijk eten in restaurant de Kajuit.

Kortom, alle ingrediënten waren aanwezig voor een geweldige vakantie.

Een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

Supervakantie

Karin van 't Einde, 29-8-2014

Niet voor het eerst op Terschelling, wel voor het eerst bij camping Mast. Hier een 6 persoons bungalowtent gehuurd. Prima bedden, goed gasfornuis, voldoende keukengerei en servies. Top. Bij noemen van kou waren meteen kruiken, kacheltje en extra dekens beschikbaar. Eigenaren Miriam en Sappe kennen al hun gasten en geven je een welkom gevoel. Het restaurant de Kajuit is prima! Lekker en voldoende eten voor een prima prijs. De kinderclub werd gedraaid door enthousiaste meiden onder supervisie van Miriam. Alle kinderen hadden het prima naar hun zin. Dus , graag tot een volgende keer.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

fantastische camping met alle pluspunten ineen.

Paul vd Graaf, 26-8-2014

Zeer centraal gelegen gezellige familie camping. Ideaal voor kinderen en

overal dicht bij. Strand, wad en dorp. Bovendien supermarkt op steenworp afstand. Zeer goed restaurant voor een betaalbare prijs. Dus gewoon Top.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Aanrader!

Helen, 12-8-2014

Dit jaar voor de 2e keer een huurtent op camping Mast en wederom een heerlijke vakantie gehad. Het mooie weer speelde een grote rol, maar de (kind)vriendelijke sfeer op de camping is geweldig. Hoewel veel jonge kinderen voelt het nooit druk aan hier en na tienen 's avonds is het rustig.

Erg fijne camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Ideale camping voor gezinnen!

Fam. van Heusden, 2-11-2013

Wij hebben een geslaagde zomervakantie gehad in een ingerichte huurtent op camping Mast. Keurig schoon en volledig ingericht, goed verzorgd. Ideaal dat je geen gedoe hebt met opzetten van je tent en alle spullen die je mee moet nemen! De dekbeddenservice is een aanrader. Voor gezinnen met kinderen en (oudere) tieners een prima bestemming. De camping kenmerkt zich door een goede sfeer, ruime plaatsen, veel praktisch gemak (o.a. Jumbo supermarkt en fietsenverhuur op loopafstand). Voor tieners is Terschelling een geweldig eiland; veel te doen. Op de camping een positieve onderlinge sfeer. Voor kinderen een toplocatie; prachtige speeltuin, leuke activiteiten. Gevarieerd aanbod voor de kinderen. Gezellig en goed eten kan in eethuisje 'De Kajuit'. Keurig verzorgd en schoon sanitair. Wij hebben ons prima vermaakt. Sape en Mirjam; het is jullie gelukt onze twijfels rondom kamperen om te buigen. Onze kinderen van 9,13 en 16 willen alleen nog maar naar Camping Mast!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Heerlijke kampeervakantie!

Michel, 1-11-2013

Voor het eerst kamperen met 2 kleine kinderen (1 en 4). Met 6-persoonshuurtent in een woord Geweldig!

Erg kindvriendelijk en de eigenaren zijn ontzettend gastgericht.

Lekker centraal op het eiland!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Super "gezinscamping"

Johan van Horssen, 31-10-2013

Camping Mast is een hele prettige, echte gezinscamping met een perfecte ligging; in het midden van Terschelling.

Tevens kun je er van allerlei excursies, uitjes en activiteiten gewoon bij de receptie boeken. Je hoeft dus niet helemaal naar het VVV in West Terschelling.

Supermarkt (Jumbo), koffie molen, Cranberry Lekkernij makerij, fietsverhuur en twee restaurants op de camping of op loopafstand (max. 350m)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.92 uit 10 op basis van 100 reviews.