8,8

WebsiteLink naar website

68 reviews over Camping Mast in het Nederlands

2 heerlijke weken bij camping Mast

Antje, 17-8-2012

Leuke gezellige camping met pure activiteiten voor jong en oud. Daarmee bedoel ik : eenvoudige en traditionele activiteiten die gericht zijn op het eiland en haar natuur. De kinderclub bood onze kinderen veel plezier.iHet recreatieteam kwam op ons professioneel en vriendelijk over. Op de terugweg en thuis zingen ze nog steeds de liedjes met gebaren. Mooie en verantwoorde speeltoestellen op elk veld. Onze kinderen hebben hier uren op doorgebracht terwijl wij een krantje kunnen lezen.

Camping Mast profileert zich als gezinscamping. Misschien is het een idee om speciale kindertoiletten + wastafels te installeren. Dit is het enige dat ik heb gemist.

Gereisd familie in augustus 2012
    Sape van der Meulen,

Beste Familie,

Fijn om te lezen dat u het zo naar de zin heeft gehad bij ons op de camping, uw idee om kindertoiletten en wastafels te installeren is een goede tip, ondertussen zijn in beide sanitairgebouwen kinderwastafels geïnstalleerd.

Wij hopen zsm in de toekomst dit ook te gaan doen met de kindertoiletten.

Wij zien u graag weer terug als gast op camping Mast.

Sape en Mirjam.

super camping

Linda Zwart, 16-8-2012

Heel kindvriendelijk, gezellig.Het ligt heel centraal op terschelling. Dichtbij een supermarkt (jumbo), fiets verhuur.

De camping is schoon.

Het team is heel vriendelijk, gezellig en oog voor iedereen

Geweldig!

Lea, 10-8-2012

Deze fantastische camping heeft gastvrije en vriendelijke eigenaren die voor je klaar staan.

De staanplaatsen zijn ruim, watervoorziening is dichtbij.

Sanitair wordt vaak en goed schoon gemaakt.

Er is een leuk animatieteam voor de kinderen, ook zijn er leuke activiteiten voor jong en oud.

In het restaurant hebben we heerlijk gegeten! Ook de speeltuin aan de overkant is leuk (en handig voor uitgegeten kinderen).

Perfect voor gezinnen

Lex Nederbragt, 2-8-2012

Geweldige camping, de kids hadden zo veel lol met de kids club en andere activiteiten. Professionele begeleiding. Ouders hebben dus wat vrije tijd 's ochtends. Ligt centraal met alles dichtbij, vooral de Jumbo om de hoek is practisch. Restaurant 'De Kajuit' heeft een opvallend goede kok. Zeer behulpzaam en flexibel personeel. Wij hadden een grote huurtent, en dat was luxe!

Beoordeling van de `buurtjes`

Dick, Marieke, Jort Hidde en Niene, 21-7-2012

Hoi Mirjam en team van camping Mast en eethuis de Kajuit!

Wij hebben de afgelopen weken wederom genoten van jullie zeer mooie camping met geweldige animatie en activiteiten voor de kids, alhoewel we niet op jullie camping maar bij de buurtjes logeerde voelden wij ons zeer welkom en hebben we geweldig lekker gegeten in de Kajuit! Volgend jaar komen we zeker weer als gast bij jullie! We kunnen niet wachten!! De kids praten niets anders dan over de camping en dat zegt genoeg! Lieve groetjes uit Gendt!

Gereisd familie in juli 2012

leuke camping, veel te doen voor de kinderen

Nick, 21-6-2012

Camping mast is een leuke camping voor jong en oud,

voor allebei worden er leuke activiteiten georganiseerd.

Gereisd familie in juli 2008

Net weer geboekt!

Lotte, 21-5-2012

Vorig jaar zijn we 2 weken in juli op deze camping geweest met 2 kleine kinderen (3 en 1,5 jaar). Op bijna ieder veld is een zandbak en klimtoestel zodat je vanuit je tent de kinderen ziet spelen.

Het grote klimtoestel bij het eethuisje is prachtig en voor (bijna) alle leeftijden.

De familiedouches (1 bij mannen- en 1 bij vrouwensanitair) hebben 2 douchekoppen en 1 kinderbadje: erg praktisch! En het water is lekker warm (en zelf in te stellen).

Tot slot: erg behulpzaam, vriendelijk campingteam!

De vakantie is ons toen zo goed bevallen dat we net weer hebben geboekt!

Gereisd familie in juli 2011

Schoon, verzorgd en netjes

Fam. v.d. Kamp, 15-5-2012

Mooie camping, kinderen tot een jaar of 12 zullen zich geen moment vervelen, overal zijn speeltoestellen.

1 minuut lopen vanaf de hoofdingang van de camping is een prima supermarkt. (Jumbo). Op de camping staan mooie grote tenten, met bedden etc, echt een aanrader om die te huren.

Gereisd familie in mei 2012

Fantastische plek

Fam. Noordboom, 8-5-2012

I.p.v. een weekje naar het buitenland kozen we dit jaar voor een weekje Terschelling in de mei vakantie. Nog nooit op een Terschelling geweest en inderdaad 1 week is te kort. De kids hebben genoten van de skelters (gratis) en het grote speeltoestel. Bij ons thuis heb je het '' paasvuur'' en op Terschelling heb je het '' meivuur'', een leuke ervaring. De eigenaren van de camping namen aardappels mee om te poffen en kruidenboter. 'S avonds kan je heerlijk eten in de Kajuit, er zijn zelfs glutenvrije gerechten, dit zie je niet vaak. Sanitair word vaak schoon gemaakt en het personeel was heel gastvriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug, maar dan huren wij zon mooie ingerichte cabanon tent
      Gereisd familie in april 2012

Super camping!!!!

de Nooij, 19-3-2012

Wij komen graag naar Camping Mast, er is altijd wat leuks te doen!

Super voor de kinderen maar ook voor de ouders genoeg te doen.

Krabvangen, kinderclub, 6 kamp, survival,kralenworkshop te veel om op te noemen!

Ook in het eethuis op de camping kan je heeeeerlijk eten.

Verder ligt de camping mooi centraal op het eiland en ben je in 5 min, fietsen op het strand.

Deze camping is een echte aanrader!

Gereisd familie in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.83 uit 10 op basis van 69 reviews.