Camping Mast *****

Mast
8,9

WebsiteLink naar website

99 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Heel gemoedelijk, vriendelijk en behulpzaam

Fam Hollander, 14-8-2017

Sanitair, ligging en onderhoud super.
Gereisd met partner in juli 2017

Hele fijne en luxe camping

Lin Le Roux, 14-8-2017

Camping mast onderscheidt zich met het animatieteam. Heel erg goed en echt voor alle leeftijden een goed programma, wat uitstekend is georganiseerd
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantatisch voor het eerst op Terschelling

Jan en Jenneke Evers, 14-8-2017

Wat een super leuke camping erg centraal en op een super mooi eiland.
Gereisd met partner in augustus 2017

Komen zeker terug!

Bouma;lodge25a, 14-8-2017

Komen al jaren op de camping en komen ieder jaar met veel plezier weer terug.

Onze kinderen (9 en 15 jaar) ook dit jaar weer volop genoten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig naar ons zin gehad.

de bende van 7, 14-8-2017

Geen negatieve of mindere punten ervaren.

Ligging is centraal zowel met fiets als auto alles binnen bereik.

Medewerkers altijd bereikbaar als het nodig is. Wij hebben met ons 7en een geweldige vakantietijd hier ervaren. Kinderen riepen na een dag al gaan we volgend jaar weer?

Zoals in een eerder stuk beschreven geluidshinder van Appelhof en Terpstra wel gehoord maar niet hinderlijk en afhankelijk van de windrichting. Daarnaast was het vanaf 02:00 uur ook stil op die campings ook hun mogen hun vakantie vieren. Net als het huilen van kinderen. Sorry maar je zit op een camping dus je weet dat je geluiden hoor.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijke camping

Ton Hartlief, 14-8-2017

Wij staan hier nu al een aantal jaren, met heel veel plezier. Gastvrij, leuk en goed animatieteam. Alles voor een heerlijke vakantie!

Een echte gezinscamping

Frouwke Schmidt, 14-8-2017

Camping mast is de camping voor gezinnen. Voor de basisschool leeftijd en jonger is er door de week kidsclub in de ochtend. Heerlijk voor de ouders om dan even tijd voor jezelf te hebben. In de middag en avond vaak activiteiten voor de wat oudere kinderen. Sanitair wordt goed schoon gehouden meerdere keren op een dag. Er heerst een zeer ontspannen sfeer op de camping. Een echte aanrader :)
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super gezellige camping met een top team!

Fam. Vermeulen, 14-8-2017

Voor een vakantie met prima vermaak voor kleine en grotere kinderen ben je bij Caming Mast aan het goede adres! Elke dag een leuk afwisselend programma in het hoogseizoen! Ook voor een heerlijk hapje en drankje kun je bij de Kajuit je hart ophalen! De camping ligt vlakbij de supermarkt en de Prairie en word keurig onderhouden! Ook aan speeltuintjes en skelters geen gebrek. We gaan volgend jaar weer! Ons verblijf in een stacaravan was prima! Mooie grote plaats met voldoende privacy. De safarietenten en kant en klaar tenten zien er heel mooi uit. Echt een aanrader voor jong en oud!! Ook je wasje kun je er doen in mooie was en droogapparaten. Van ons krijgen Mirjam en Sale met hun team een dikke 10!!

Gezellige famiecamping.

M de haan, 14-8-2017

Wij hebben met onze kinderen 6 en 3 jaar genoten van de vakantie. We zaten in een ingerichte tent op een vlonder. Dit is ons super goed bevallen! De camping was zeer kindvriendelijk, onze kinderen hebben zich elke dag weer goed vermaakt in de speeltuin, op het springkussen en op de skelter.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Alleen met kleine kinderen

Beun, 11-8-2017

Wij waren met oudere kinderen en daarvoor is de camping niet zo geschikt. Je wordt elke ochtend voor 8 uur wakker van huilende of gillende babies en peuters. Niet erg als je die zelf ook hebt maar wij zijn blij weer eens uit te kunnen slapen. Dat lukt hier dus niet. Er wordt bij reserveren ook geen rekening gehouden met plaatsen voor gezinnen met jonge kinderen of oudere. Elke ochtend tussen half 10 en 10 uur een animatieteam met luidspreker (!) op het veld die vertelt wat het programma van de dag is. Sanitair is erg schoon. De camping is gelegen in de nabijheid van de feestcampings Terpstra en de Appelhof. Je hoort elke avond en nacht het gejoel van feestende pubers.

Wij gaan hier niet weer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.92 uit 10 op basis van 100 reviews.