8,8

Uitstekend

WebsiteLink naar website

68 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Prima camping op een prachtig eiland

herman, 8-8-2016

Camping vooral geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.
    Gereisd met partner in juli 2016

Super familie camping!

Irene, 5-8-2016

Terschelling is een fantastisch eiland, gezelligheid in de dorpjes en het drukke strand, rust en weidsheid bij de boschplaat en rustig strand. Genoeg te doen, van paardrijden, tot mountainbiken tot makreelvissen.

Camping Mast biedt een super plek voor jongere en oudere kinderen, met entertainment voor elke leeftijd. Er heerst een ongedwongen en prettige sfeer. Sanitair is goed verzorgd. Mirjam en Sape geven op een prettige manier leiding aan het team. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd familie in juli 2016

Fantastische gezinscamping!

Liesbeth, 25-7-2016

De eigenaren Sape en Mirjam zijn behulpzaam, hardwerkend, enthousiast en je ziet ze overal terug op de camping want ze draaien hun handen nergens voor om. Het ontvangst was hartelijk en correct. We hebben onze eigen tent opgezet.

De douches waren prima (5 min timer en gratis), de wastafels netjes en de toiletten prima. De afwasplekken zijn goed en schoon. De afstand van onze kampeerplaats naar het sanitairgebouw was goed.

Het animatieteam is enthousiast, kindervriendelijk, energiek en belangstellend naar ieder kind. De kidsclub vonden mijn kinderen (4 en 6) erg leuk. Kinderen worden hartelijk en persoonlijk benaderd. Ze kwamen vol enthousiasme en met leuke knutsels terug.

Halverwege ons verblijf hadden we medische hulp en ijs nodig en opnieuw waren Sape en Mirjam heel behulpzaam. Sape heeft voor ons een reservering gemaakt voor een excursie. Ik kreeg het via Internet bij het betreffende bedrijf niet voor elkaar. Fijn dat het via de receptie toch gelukt is.

De camping is verzorgd en netjes. Voor mensen met 'kleinere' kinderen is deze camping absoluut een aanrader. De persoonlijke benadering heeft voor mij absoluut meerwaarde.

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2016

Uitstekend

De Graaf, 13-6-2016

Voor 1 week een stacaravan gehuurd. Deze is prima bevallen. Erg schoon, comfortabel ingericht zonder overbodige tierelantijntjes en de keuken was ruim voorzien van bestek en pannen. Het kacheltje werkte ook prima wat helaas nodig was ivm het frisse weer 😀. Zeker voor herhaling vatbaar.
      Gereisd alleenreizend in mei 2016

Top vakantie gehad!🏊🌞

Marleen de Haas, 30-8-2015

Twee weken vakantie gevierd in een huurtent op camping mast. Het weer 🌞was ons goed gezind dus we hebben genoten. Leuk animatie team. Lekker eten in de kajuit, top kok👍.Schoon sanitair gebouw. Gezellige sfeer op de camping mede door de inzet van het beheerders echtpaar Sape en Mirjam.

En wat is Terschelling een mooi eiland. Heerlijk gefietst, mooi strand. Leuke dorpjes. Krabben gevangen, zeehondjes gespot. TOP!

Een super camping!!

Familie Korteweg, 18-8-2015

Camping Mast is een top camping! Het sanitair is super schoon. Dit jaar is er een nieuw sanitairgebouw bijgekomen en dit is voor kinderen ideaal. Er is een speciaal kindertoilet en kinderdouches aanwezig, echt super! Ook het andere sanitairgebouw is netjes en schoon. En dan het vermaak op de camping, er wordt genoeg georganiseerd voor de kinderen, het animatieteam zijn allemaal toppers, de kinderen lopen met ze weg! Ook genoeg speeltuinen aanwezig. Het eten in de Kajuit is heerlijk. Prijs/kwaliteit erg goed! 👌Wij hebben echt een TOP vakantie gehad. We gaan zeker nog een (paar) keer terugkomen!! Sape en Mirjam en team bedankt voor deze fantastische vakantie!

Top plek

Fam. Schouten, 7-8-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij camping mast. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt en wij ook. Al vaker op Terschelling, maar voor het eerst bij Mirjam en Sape. Een hartelijk stel dat je je snel thuis laat voelen. Heel relaxed als je wat nodig hent. Leuk team aanwezig. Schoon sanitair en rustig na 10 en. Een ander schreef hier al dat er veel vaste gezinnen op de camping komen en dat is wel merkbaar. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
      Gereisd familie in augustus 2015

Veel te kleine huurtent .

Huurtent, nooit weer, 4-8-2015

Goede douches, veel activiteit. Alleen de huurtent(4 pers.) was veel te klein. We zaten wel in een periode met veel slecht weer(stormwaarschuwing) en dan kan je alleen overdag onder de open luifel zitten. En dat voor een hoog huur bedrag. Koken met die wind in de tent is levensgevaarlijk, dus noodgedwongen elders eten. Uitzicht was een heg met een tegelpad ervoor wat als wandelpad en fietspad gebruikt werd.
      Gereisd familie in juli 2015

grote inzet

jelle stienstra, 27-7-2015

Halen alles uit de kast om het de gasten naar hun zin te maken.
      Gereisd met partner in april 2015

Heerlijke gezinscamping

annemarie_00, 19-7-2015

2 weken met 3 kleine kinderen (1-4 jaar) verbleven in een 6 persoons huurtent op camping Mast. De huurtent was prima in orde, alles aanwezig en schoon. De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de verschillende speeltuintjes op de camping, met de skelters en bij de kidsclub. Er heerst een ongedwongen en vriendelijke sfeer, schoon sanitair (vooral het sanitair achterop het terrein, met kinderdouches en gezinsdouches, ideaal!) en er wordt voldoende georganiseerd voor jonge en oudere kinderen, waar een ieder vrijblijvend aan deel kan nemen. Wij verbleven de eerste twee weken van de zomervakantie hier. De eerste week was het heerlijk rustig, de tweede week stroomde de camping vol. De campingplaatsen staan dan wel dicht op elkaar, maar dat is ergens ook wel weer gezellig, zeker voor de kinderen.

Een compliment voor de camping is dat er veel vaste gasten verblijven, maar voor 'nieuwelingen' geeft het wel een wat ons-kent-ons gevoel.

Gereisd familie in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Mast***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.83 uit 10 op basis van 69 reviews.