9,1

Heerlijk tot rust komen!

Klaas, 27-6-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Heel mooi appartementencomplex met veel aandacht voor de gast. Bij aankomst voelen wij ons zeer welkom. Het restaurant is verbluffend goed met een constante hoge kwaliteit! De medewerkers van de receptie zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Activiteiten rond in complex zijn overbodig aangezien terschelling zo veel te bieden heeft! Wij komen hier graag weer terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf

Anita, 11-6-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Wij zaten voor de 2e keer in een 4 persoons luxe appartement. Van alle comfort voorzien, zodat ook bij minder mooi weer je je prima vermaakt. Lekkere bedden en keurig schoon. Ideale ligging...Op loopafstand van het dorp.Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Een goede plek

W.Carsouw, 9-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Restaurant was goed onderkomen zeer gped
Gereisd met partner in mei 2017

Top vakantie

Chantal, 24-4-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst alles zag er heel schoon uit.

Mooie omgeving dicht bij het centrum.

Top vakantie gehad.

Zeker een aanrader😊

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooi park, prachtig gelegen

Jonge, 17-3-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Mooie huisjes op rustig park waar ook honden welkom zijn.
Gereisd met partner in december 2015

Mooi ruim appartement beperkte service

R.Vellinga, 1-1-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Het 4p-appartement is heel ruim en luxueus. Ook een heel grote en goed afgeschermde veranda. Jammer dat 1 slaapkamer in een nis van de woonkamer is aangebracht, zonder ramen en ventilatie. Voor de prijs die je voor deze accommodatie betaalt vind ik dat niet kunnen. Voor een lange vakantie is er weinig kastruimte en met de kledinghangers, kapstok- en handdoekhaken is men ook erg zuinig. Hoewel het gehele complex was volgeboekt was de receptie zelden of nooit open. Ook de veelgeprezen brasserie/bar was bijna altijd dicht, zelfs beide kerstdagen! We wilden met de kerstdagen graag fietsen huren maar dat lukte niet omdat we steeds niemand aantroffen bij de receptie. Internet werkt erg slecht, soms urenlang geen verbinding. Jammer van deze details. Verder een rustig complex; van gehorigheid of geluidsoverlast hebben we - ondanks de aanwezige honden en kinderen - geen last gehad.
Gereisd met partner in december 2016

Mooi Appartement. Centrale ligging

Miranda, 18-10-2016
  • Onderkomen8

Keurig verzorgd appartement. Ontbijt kun je bestellen en is prima. De ligging is ideaal aan de rand van West Terschelling. Wij hebben heerlijk gefietst. Wrakkenmuseum en restaurant Storm zijn een aanrader.Enig minpuntje was de schoonmaak van het appartement. Dit had naar onze mening beter gekund.
Gereisd familie in oktober 2016

we komen steeds weer

D.T.Pels, 16-9-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De plek en luxe van het complex is een van de zaken om terug te komen. De genen die alles regelen, het management dus geven je het gevoel meer dan welkom te zijn! Alles wordt geregeld om als minder valide een geweldig verblijf te hebben. Deze mensen verdienen een dikke pluim, niet alleen van Landal maar zeker van de eigenaren van de appartementen.
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch: een echte aanrader

Johan Stip, 19-8-2016
  • Onderkomen10

Gewoon een heerlijke plek om lekker tot rust te komen, prachtige comfortabele appartementen en een prima service.
Gereisd met partner in juli 2016

2 persoons appartement was prima

Karin de Vries, 2-8-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Van 1 t/m 8 augustus hier verbleven in een 2 pers appartement. Netjes, mooie volledige ingerichte keuken, ruim balkon, alleen de slaapkamer was behoorlijk benauwd en warm aangezien er geen ramen inzitten. Ook misten wij een stopcontact in de badkamer. Het personeel is supervriendelijk.
Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal West Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal West Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal West Terschelling scoort een 9.14 uit 10 op basis van 91 reviews.