Vakantiepark Landal West Terschelling ****

• Onderkomen9,4

95 reviews over Vakantiepark Landal West Terschelling in het Nederlands

Dijkhuizen, 20-9-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn in September hier 14 dagen geweest, in nummer 52 .

Het appartement is gewoon Fantastisch.

Alleen is er een parkeer probleem en dat is erg jammer.

30 parkeer plekken op 79 appartementen,

Daar zijn er 5 van buiten het terrein , en 3 worden bezet gehouden voor de fietsen

d.m.v. verplaatsbare hekken.

De hele dag staat het parkeer terrein vol, waardoor ik denk niet meer terug kom.

Gereisd met partner in september 2017

Veend02, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn van 4 tot 8 september naar Terschelling geweest. Wij zaten in Landal West, appartement 65 (voorkeursboeking)

Het is een mooi appartement en nog maar een jaar of 5 oud. Enige kritiek puntjes wat wij hadden waren:

- Bank was doorzakt

- De voordeur is te zwaar, waardoor deze te snel achter je dichtvalt

- De douchecabine is niet geloten, waardoor er water in de badkamer komt

- De tv is te klein, ten opzichte van de grote van de kamer

Het appartementencomplex staat midden in een woonwijk. Je bent op 5 minuten fietsen of 10 minuten lopen zomaar in het centrum van West Terschelling. Het is een gezellig centrum met verschillende restaurantjes en winkels (waaronder Hema, Dio en spar supermarkt). Daarnaast is een wandeling langs de haven ook de moeite waard, en de vele fietspaden laten je een mooi stuk van Terschelling zien.

Bij aankomst op Terschelling hadden wij fietsen gehuurd. Deze bracht de bagage naar het appartementencomplex en op dag van vertrek werd deze ook weer voor je naar de haven gebracht.

Het heeft ons goed voldaan, volgend jaar gaan wij weer.

Gereisd met partner in september 2017

Goed appartement, mooi eiland, voor herhaling!

Tweetjes, 20-8-2017
  • Onderkomen9

Pluspunten:

bad, wastafel met dubbele kraan (wel dwerghoogte), verwarmde spiegel, vaatwasser, combi-magnetron, senseo- en koffieapparaat, schoon/netjes bestek/servies/pannen, prima bankje ('t is geen hangbank), fauteuil, tv, radio, tafel/stoelen, goede/brede matrassen, netjes/schoon apart toilet, Grote garderobe. Aparte kast met wasmachine met droogfunctie, stofzuiger, droogrek.

Geen jongeren, alleen stellen of gezinnen met kinderen. Wel zo prettig!

Minpunten: (maar dat zijn meer luxeproblemen)

- haarföhn ontbreekt,

- afzuiging van de keuken doet het niet goed. Het is mechanische ventilatie maar als je hem op stand 3 zet, gaat die in de wc hoger i.p.v. de keuken. Dus je etenslucht blijft lang hangen (even schuifpui openzetten). Ontruimingsalarm ging daardoor denk ik af in het hele gebouw doordat iemand te veel rook produceerde...

- Waterdruk douche is laag (4e verdieping)

- slaapkamer niet afsluitbaar (één grote ruimte)

- weinig laadpunten elektrische fiets. Irritant net zoals met het 'handoekje leggen' dat mensen stopcontacten bezet houden met hun lader terwijl ze met de fiets op pad zijn. Van de fietsverhuurder mochten we die laders eruit halen en aan de kant leggen. Het hotel zou daar een briefje over moeten ophangen. Beste mensen: neem ze mee of leg ze bij de receptie.

- Totaal wel aan de dure kant.

- Het is rookvrij maar als de mensen onder je op het balkon roken, dan komt de lucht in jouw appartement. Zelfs met de pui dicht.

tips: leuk eten bij de Walvis met zonsondergang. Wrakkenmuseum (ook lekker voor een bakkie koffie), fietsen over het eiland, bunkertocht, prachtige stranden! Leuke dorpje op loopafstand, lekker visje eten of kaas halen bij Het Lokaal :)

Al met al voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Helmaal super!

Ellis, 29-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtige ruime, luxe appartementen van alle gemakken voorzien.

Ontbijten kan bij mooi weer op het ruime balkon. Als je aan de goeie kant zit heb je nog net zicht op de Brandaris.

Het complex staat aan de rand van het dorp en op de fiets zit je meteen in bos en duin.

Heerlijk voor een lang weekend of midweek maar langer is zeker geen straf. We komen graag terug!

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi appartement, schoon en netjes

Dhr. Vd Burg, 29-7-2017
  • Onderkomen9

Prima service, goed ontvangst van de gastheer/vrouw. Goed restaurant erbij.
Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk tot rust komen!

Klaas, 27-6-2017
  • Onderkomen10

Heel mooi appartementencomplex met veel aandacht voor de gast. Bij aankomst voelen wij ons zeer welkom. Het restaurant is verbluffend goed met een constante hoge kwaliteit! De medewerkers van de receptie zijn enorm vriendelijk en behulpzaam. Activiteiten rond in complex zijn overbodig aangezien terschelling zo veel te bieden heeft! Wij komen hier graag weer terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf

Anita, 11-6-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Wij zaten voor de 2e keer in een 4 persoons luxe appartement. Van alle comfort voorzien, zodat ook bij minder mooi weer je je prima vermaakt. Lekkere bedden en keurig schoon. Ideale ligging...Op loopafstand van het dorp.Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in juni 2017

Een goede plek

W.Carsouw, 9-6-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Restaurant was goed onderkomen zeer gped
Gereisd met partner in mei 2017

Top vakantie

Chantal, 24-4-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Vriendelijk ontvangst alles zag er heel schoon uit.

Mooie omgeving dicht bij het centrum.

Top vakantie gehad.

Zeker een aanrader😊

Gereisd met vrienden in april 2017

Mooi park, prachtig gelegen

Jonge, 17-3-2017
  • Onderkomen9

Mooie huisjes op rustig park waar ook honden welkom zijn.
Gereisd met partner in december 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal West Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal West Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal West Terschelling scoort een 9.1 uit 10 op basis van 96 reviews.