9,2

Uitstekend

6 reviews over Vakantiehuis Kraaienest in het Nederlands

prachtige ligging, comfortabel huisje

Marc en Joke van Duin, 22-11-2009

Ruim en comfortabel huisje bovenop het duin met prachtig uitzicht op de Brandaris en de Waddenzee. Heerlijke tijd gehad en komen volgend jaar zeker weer! Deze tijd van het jaar zijn veel zaken gesloten maar dan heb je ook een heerlijk rustig eiland. Minpuntjes in het huisje zijn toch nog steeds (zie andere reacties vanaf 2006) de minimale waterdruk. Ook missen wij een vaatwasser wat bij een 6-persoonshuisje tegenwoordig toch wel standaard zou moeten zijn. Dekbedovertrekken mogen wel vervangen worden (zitten gaten in) en diverse lampjes defect. Maar voor de rest een prima uitvalsbasis voor de wandelingen, fietstochten of gewoon lekker slenteren in "West".
Gereisd met partner in november 2009

ruim en comfortabel vakantiehuis

Marc en Joke van Duin, 22-11-2009

prachtig gelegen en comfortabel ingericht. Minpuntjes: waterdruk is slecht waardoor je onder de douche het water moet zoeken. Ook missen we een vaatwasser, wat bij een 6 persoonshuisje tegenwoordig toch wel standaard zou moeten zijn. Dekbedovertrekken mogen wel vervangen worden (zitten gaten in) en er waren nogal wat lampjes defect. Voor de rest prima uitvalsbasis voor alle uitstapjes en prachtig uitzicht op Brandaris en de Waddenzee. Volgend jaar weer!

Gereisd met partner in november 2009

Een echte aanrader!

marie-louise Jansen, 10-10-2008

We hebben afgelopen 3 jaren telkens in september in het Kraaienest gelogeerd. Het is steeds genieten geweest mede door het prachtige weer en de fantastische ligging van het huisje. De zon op zien komen vanaf je terras is iedere ochtend een fantastisch schouwspel. Het word je gratis aangeboden evenals het wakend licht van de Brandaris die zo dicht bij staat.

Volgend jaar komen we weer!

familie Jansen uit Hilvarenbeek

Gereisd anders in september 2008

Zo een mooie locatie

Linda Nijssen, 1-8-2008

Net terug en direct checken of er nog data's beschikbaar zijn! Wat hebben we genoten van dit vakantieadres, in 1 woord geweldig!

Alles was op loopafstand te doen, de ligging top, en

alles wat je wenste was er in het centrum.

Ook ik kan me aansluiten, in de gezegde als eerder beschreven, maar als je dan andere huisjes hebt gezien voel je je bevoorrecht.

Enig minpunt was het warme water o.a in de douche wat mondjesmaat maar beschikbaar was, hopen dat het volgend jaar lekker stroomt.

Maar wat een ongelooflijke gewqaarwording als je over de Duinweg loopt al zoekend naar het "Kraaiennest" en niet wetende dat dit huis op je staat te wachten, te meer omdat je de andere huisjes hebt gezien die er onder liggen.

Anyway we komen er zeker terug op dit mooie vakantieadres.

Gereisd anders in juli 2008

ridders, 26-12-2007

een heerlijk huis op het mooiste plekje van Terschelling. 't Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!
Gereisd anders in september 2007

Fam. Adriaanse, 6-9-2006

Huis is erg goed, ligging gewoonweg fantastisch. Enige minpuntje is de levering van warm water. Dat komt maar mondjesmaat uit de kranen. Voor de rest : 10+
    Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kraaienest in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kraaienest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kraaienest scoort een 9.17 uit 10 op basis van 6 reviews.