Vakantiehuis Ietske van Kaard

Matig

3 reviews over Vakantiehuis Ietske van Kaard in het Nederlands

volgend jaar weer!

brands, 12-8-2009

Na de eerdere beoordelingen hier gelezen te hebben, wisten we totaal niet wat we van dit huisje moesten verwachten.

Wij hebben echter een topvakantie gehad! Natuurlijk, als je een jan de bouvrie inrichting verwacht moet je hier niet heen gaan maar het is ook maar net waar je waarde aan hecht.

Je bent hier van alle gemakken voorzien, hebt zeeen van ruimte en een prachtig uitzicht.

Wij hebben genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

H. Scheidemans, 7-3-2008

Reactie van de eigenaar:

Deze beoordeling gaat over een huurperiode van drie jaar geleden (over augustus 2005).

Deze huurders hadden de week ervoor in een nieuw gebouwd 5 sterren huis gezeten en hadden een zelfde luxe en uitstraling verwacht van ons huis dat als klasse 3 woning beoordeeld is. Dat is natuurlijk niet reeel en deze huurders hebben dit als erg teleurstellend ervaren.

Dat het huis een opknapbeurt nodig had daarin hadden ze gelijk.

In het voorjaar 2005 was een uitgebreide opknapbeurt gepland, maar door familie-omstandigheden moest die worden uitgesteld. Deze opknapbeurt is inmiddels wel gebeurd, dus de situatie is nu anders.

We hebben meerdere huurders die het huis jaren achter elkaar voor 2 of 3 weken huren. Een aantal van die huurders zelfs al meer dan 20 jaar.

Ook komen huurders weer terug als ze een paar jaar een andere vakantie (bijvoorbeeld buitenland) gehad hebben.

Gereisd alleenreizend in maart 2008

S.Vis, 28-1-2007

Het interieur was oud, vies en hard aan vervanging toe. We snappen nu waarom er geen interieurfoto's op de site stonden.

Van buiten ziet het er heel leuk uit maar eenmaal binnen sprongen de tranen in mijn ogen.

Deze teleurstelling kwam gezien de huurprijs en foto's zeer onverwacht.

Gereisd familie in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ietske van Kaard in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ietske van Kaard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ietske van Kaard scoort een 5 uit 10 op basis van 3 reviews.