8,3

3 reviews over Appartement Huisje West in het Nederlands

Fam. Siebert, 27-8-2007

Het huisje is prima geschikt voor een gezin met 2 kinderen. Gelegen vlak bij strand. Prettige omgang met eigenaar.

De twee 2-persoonsbedden zijn klein: beiden een twijfelaar van slechts ca 1.90 cm lengte.

Gereisd anders in augustus 2007

Wouter Jeltema, 9-4-2007

Ik ben 2 keer in de zomer in huisje west geweest. We zijn met een aantal vrienden gegaan, allemaal jongens van 18,19 jaar. alhoewel er in Hoorn niet echt veel leeftijdsgenoten zijn, hebben we toch een super tijd gehad. Het cafe van Hessel ligt om de hoek, en met de fiets of bus kan je naar midsland of west.

10 minuutjes fietsen en je staat op het strand, en voor de natuurliefhebbers : je staat voor je het weet in het bos.

Wij komen zeker weten nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in juli 2006

Carolien, 5-11-2006

Hallo,

Ik heb het weekend van 27 t/m 30 januari op Terschelling gezetten in het huisje West met nog 2 vriendinnen & dat is super bevallen. Vooral de ligging, want met 2 stappen zat je al in het bos & met bijna 5 minuten fiesten al op het strand. Het is ons in iedergeval goed bevallen & zeker voor herhaling vatbaar!

Hartelijke groeten,

Carolien

Gereisd met vrienden in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huisje West in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huisje West zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Huisje West scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.