Camping Hoeve 't Noord

8,9

3 reviews over Camping Hoeve 't Noord in het Nederlands

Heeeeerlijk

Teus Veldhuizen, 30-6-2017

Als je wilt onthaasten is er geen betere plek te vinden, vriendelijke mensen, tijd om weer eens te genieten van de natuur, en te herontdekken hoe mooi de schepping in elkaar gezet is.
Gereisd met partner in juni 2017

Super camping

Klaas Arie de Vries, 24-3-2011

Ik ben een kampeerder in hart en nieren. Als klein jongentje ging ik altijd al met mijn ouders mee te kamperen. Ik heb al heel wat campings bekeken en ook heel wat tegenvallers meegemaakt. Daardoor ben ik zo onder de indruk van deze mooie camping. Een camping waar alles aanwezig is, voor jong en oud.

Mooi uitzicht, alles dichtbij, en voor het gemak kan je zelfs fietsen huren op deze camping.

Echt een aanrader voor alle leeftijds categorieën!

Er is voor mij maar één conclusie, GA ERHEEN,

ONDERVINDT, EN GENIET!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Heerlijke vakantie plek

Sonja, 19-9-2010

Kamp met particuliere caravan verhuur. Iedere stacaravan is anders dus er is ook verschil in kwaaliteit en comfort maar ook in prijs.

Rustig kamp geschikt voor jong en oud op een paar minuutjes fietsen van Midsland. Sanitair is keurig onderhouden en sfeer op het kamp is heel pleziering. Beheer is ook zeer vriendelijk. Een aanrader!

Ook al zit je niet in de meest luxe caravan, blijft het een van de prettigste kampjes op Teerschelling.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoeve 't Noord in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoeve 't Noord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoeve 't Noord scoort een 8.89 uit 10 op basis van 3 reviews.