Appartement Hoeve Stortum Terschelling ***

Hoeve Stortum Terschelling
9,6

Zoover award

130 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Keurig gerenoveerd appartement op een mooie plek!

J&M, 17-10-2017

Frisse en lichte uitstraling van het appartement (Vita) met een fantastisch uitzicht naar West. Compleet keukengerei. Alles is aanwezig!

Wat is het prachtig verbouwd! Wij verbleven hier 30 jaar geleden al eens......

Dat de slaapkamers klein waren was geen verrassing. Wij hebben een paar dagen volwassen familieleden op bezoek gehad. Prima te doen maar meer geschikt voor kleine kinderen (stapelbed). Een heerlijk onderkomen voor ons tweeën! De bedden waren voor ons aan de korte kant (maar wij zijn 1.80 en meer).

Wij hopen zéker nog 's terug te komen bij Jacco en Marjolein!

Gereisd met partner in oktober 2017

Voelt als thuiskomen!

Astrid Verbaas, 4-10-2017

Voor ons voelt het als thuiskomen! Mooie appartementen welke in de afgelopen jaren een metamorfose hebben gehad! De sfeer is warm en gezellig. De heerlijke bedden in combinatie met de frisse lucht en in deze maand ook de wind maken de nachtrust een feestje! Wij kunnen straks weer opgeladen aan wal! Bedankt Hoeve Stortum!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Al 3 jaar ga ik hier met veel plezier heen.

Tyche Jacobs, 30-9-2017

Fijne plek je bent zo in Mitsland maar als je van de rust wilt genieten kan dat ok.
Gereisd met vrienden in april 2017

Fantastisch!

Henries en John, 28-9-2017

We werden hartelijk verwelkomd bij aankomst.

Een schitterend appartement (Otium) met alles erop en er aan.

Dit zou een fantastisch verblijf worden voor onze 2 weken durende vakantie en Terschelling gaf ons ook heel prettig gevoel, rustig en gastvrij!

Echter helaas hebben we onze vakantie na 1 week moeten afbreken in verband met een ongevalletje met als gevolg een gebroken enkel.

We werden heel goed geholpen door de moeder van de eigenaar die de honneurs waarnam tijdens ons vertrek.

Wij gaan zeker nog eens terug komen naar dit fantastische eiland en mooi appartement.

Gereisd met partner in september 2017

Een fantastische plek voor een heerlijke vakantie

Evert en Clementine Sakko, 24-9-2017

Het is voor ons elk jaar weer een feest om hier op vakantie te zijn.

Het uitzicht is heerlijk rustgevend.

Een prachtige en goed onderhouden tuin met uitzicht op de waddendijk.

Een waar eldorado.

De beheerders zijn gastvrij en behulpzaam.

Het was fantastisch.

Margriet de wit, 9-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Vita van Hoeve Stortum op Terschelling. Het landelijk uitzicht en een mooi schoon appartement hebben er voor gezorgd dat wij een heerlijke vakantie hebben gehad. Bovendien ligt het mooi centraal, zowel om te fietsen, wandelen, boodschappen te doen. Of gewoon even lekker uit eten.
Gereisd met partner in september 2017

Super leuke plek op een schitterend eiland

Knoop1970, 30-8-2017

De accommodatie ligt mooi centraal op het eiland, is niet zo groot voor 4 personen maar wel zeer compleet van kaasschaaf tot stofzuiger. Tevens is het er schoon en alles in het appartement is van goede kwaliteit. Het terras en het gigantische speelveld voor de kinderen is top. Gevoel van vrijheid, vakantie dus! Het eiland is heerlijk. Prachtige stranden en gezellige restaurantjes of strandtenten. Het eiland hebben wij per fiets verkend. Kortom, wie van natuur, ruimte en avontuur houdt zit in combinatie met Hoeve Stortum helemaal op z'n plek!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een warm welkom, één groot vakantiegevoel!

A. Boorsma, 27-8-2017

Werkelijk alles is aanwezig. Dus het is uitpakken, boodschappen doen en je verder nergens meer druk over maken. Ik kan werkelijk niets bedenken wat niet goed is, zit je ergens mee dan staan ze gelijk voor je klaar. Naar onze mening is dit het mooiste plekje op het eiland, vanuit je appartement heb je vrij uitzicht via tuin en weiland naar de waddendijk. Wij hebben niets meer te wensen en gaan volgend jaar voor de 25e keer, dat zegt genoeg!
Gereisd met partner in juli 2017

Moderne,schone en complete gezinsappartementen!

van Neck, 20-8-2017

Wederom een prima verblijf gehad op Hoeve Stortum.

Een oude boerderij dat helemaal is omgebouwd met 4 appartementen en woonhuis van de eigenaar. Het ligt dicht aan de hoofdweg van Terschelling maar daar heb je nauwelijks last van. Uitzicht aan de zuidkant (zo vanuit je woonkamer!) is grandioos, heerlijke richting de waddendijk waar je vele vogels en schaapjes ziet lopen.

Appartement is zeer schoon en netjes, de appartementen Otium en Medius liggen in het midden en zijn het kleinst maar nog steeds prima voor een gezin met 2 kinderen.

Amplus en Vita zijn echter een heel stukje groter. De Pluspunten zijn de centrale ligging, de speelweide, het was/berg hok met 2 wasmachines en droger (€3,-) en de altijd behulpzame en vriendelijke eigenaren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een super plek

Wigman, 12-8-2017

Een geweldig appartement wat van alle gemakken voorzien is.

Het ziet er gezellig uit en zowel binnen als buiten is alles netjes onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Stortum Terschelling scoort een 9.56 uit 10 op basis van 132 reviews.