9,6

Uitstekend

Zoover award

122 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Moderne,schone en complete gezinsappartementen!

van Neck, 20-8-2017

Wederom een prima verblijf gehad op Hoeve Stortum.

Een oude boerderij dat helemaal is omgebouwd met 4 appartementen en woonhuis van de eigenaar. Het ligt dicht aan de hoofdweg van Terschelling maar daar heb je nauwelijks last van. Uitzicht aan de zuidkant (zo vanuit je woonkamer!) is grandioos, heerlijke richting de waddendijk waar je vele vogels en schaapjes ziet lopen.

Appartement is zeer schoon en netjes, de appartementen Otium en Medius liggen in het midden en zijn het kleinst maar nog steeds prima voor een gezin met 2 kinderen.

Amplus en Vita zijn echter een heel stukje groter. De Pluspunten zijn de centrale ligging, de speelweide, het was/berg hok met 2 wasmachines en droger (€3,-) en de altijd behulpzame en vriendelijke eigenaren!

Gereisd familie in augustus 2017

Een super plek

Wigman, 12-8-2017

Een geweldig appartement wat van alle gemakken voorzien is.

Het ziet er gezellig uit en zowel binnen als buiten is alles netjes onderhouden.

Gereisd familie in augustus 2017

Wat een fijne week!

John en Neel, 9-8-2017

Prachtig appartement. En echt heel goed verzorgd. Mooie locatie, fijne mensen, alles goed voor elkaar. Onze volgende vakantie op Terschelling wordt hoe dan ook weer op Hoeve Stortum!
Gereisd met partner in juni 2017

Volgend jaar weer

Quentin Verbree, 5-8-2017

Alles is daar fantastisch maar vooral de rust die je daar vind en het tot rust komen in de vogelrijke tuin.Uitzicht is alsof je in een droom zit.Na 2 weken Hoeve Stortum kan je er weer tegenaan voor een jaar.We zijn alweer aan het aftellen.Volgend jaar weer.
Gereisd familie in juli 2017

Ontzettend fijn appartement op een zeer mooie plek

M. Krabbenborg, 4-8-2017

Jeetje, wat hebben wij het fijn gehad. Leuke eigenaren, super nette accommodatie evenals de buitenruimte eromheen. Zeer kindvriendelijk, voor ons belangrijk. Fijne bedden, ontzettend mooi appartement. We kunnen nog wel even doorgaan maar wat ons betreft écht een aanrader.

Heel fijn huisje!

Fam Van Duijl, 26-7-2017

Appartement Vita ligt heel mooi en is een prettig huisje. Modern ingericht, schoon en je hebt veel privacy. Heel prettig is dat er niet alleen een koelkast, maar ook een vriezer is! De tuin achter is prachtig en zeker geweldig voor kinderen. Kinderen kunnen daar samenspelen. We werden zeer gastvrij ontvangen. Wij komen hier graag nog een keer terug!

Heerlijke accommodatie!

Sharon, 19-7-2017

Wij verbleven van 7 juli tm 14 juli samen met onze tweejarige zoon in appartement Otium en hebben een fantastische vakantie gehad.

Appartement Otium is niet heel groot, maar beschikt over alles dat je nodig hebt.

Er is een fantastische speelweide voor kinderen met trampoline, zandbak, schommels etc. Hier heeft onze zoon zich heel goed vermaakt. Vanaf het terras van het appartement hadden wij zicht op de speelweide, erg prettig!

Wij hebben de auto in Harlingen laten staan en hebben de hele vakantie gebruik gemaakt van een elektrische tandem. West, Midsland en het strand zijn op korte fietsafstand bereikbaar.

Kortom: een echte aanrader! Wij komen ongetwijfeld nog eens terug.

Gereisd familie in juli 2017

Geweldige leuke en ontspannen week gehad .👍

Marijke en Tiny, 8-7-2017

Dat ze echt in een gespreid bedje komen en alles toppy.
Gereisd met vrienden in juni 2017

zeer gastvrij en comfortabel

henk.van roozendaal, 11-6-2017

centraal gelegen / uitzicht erg mooi
Gereisd met partner in juni 2017

Zeer comfortabel met prachtig uitzicht

Smit, 7-6-2017

Appartement Vita in Hoeve Stortum beschikt over veel privacy. Het uitzicht is prachtig helemaal bij zonsondergang. De inrichting is compleet, je kunt de auto met gemak op het vasteland achter laten.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Stortum Terschelling scoort een 9.55 uit 10 op basis van 123 reviews.