8,9

Uitstekend

3 reviews over Vakantiehuis High Chaparral in het Nederlands

Heerlijk verblijf

Sigrid, 23-5-2017

Tijdens de meivakantie verbleven wij een paar dagen in dit knusse, sfeervolle boerderijtje. Wat hebben we genoten! Een aanrader voor iedereen, wij komen hier in ieder geval zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in mei 2017

Leuk boerderijtje

Jeanette, 30-8-2009

Leuk boerderijtje met een grote, beschutte tuin. Ondanks dat er verschillende campings en andere huisjes rondom zijn heb je het idee dat je helemaal vrij zit.

Op loopafstand is er een bos en na 5 minuten fietsen heb je het strand. Supermarkt en restaurants vlakbij. Goede uitvalbasis voor fietstochtjes.

Wij waren er eind juni en dan is het nog niet te druk op Terschelling.

Het enige minpuntje vonden wij de zitmeubels, zijn niet erg comfortabel.

Kortom prima huisje op goede locatie: voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2009

Helmi, 1-4-2006

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht in dit pittoreske huisje. We voelden ons meteen thuis in het sfeervolle eerlijke interieur. Het is een nieuw goed verzorgd huisje wat refereert aan de tijden van weleer. Een week lang geslapen in een heuse bedstee. Door de beschutte ligging vooral ook een aanrader in het voor- en naseizoen. Het huisje heeft vloerverwarming en een gezellige gaskachel om naast te kruipen als de avonden nog koud zijn. Een ander voordeel is de beschutte ligging. Het is al snel mogelijk om uit de wind van de eerste zonnestralen te genieten. Wij waren met 2 personen maar er is voldoende ruimte voor 4 of 6 personen. De goed gesorteerde supermarkt is op loopafstand. Evenals de Rustende Jager, in dit eetcafe voel je je meer dan welkom en voor niet al te veel heb je een lekker bord eten. Kortom, vooral doen!
Gereisd met partner in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis High Chaparral in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis High Chaparral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis High Chaparral scoort een 8.89 uit 10 op basis van 3 reviews.