8,1

36 reviews over Camping Hekkeland in het Nederlands

Gezellig

Ismay, 13-8-2016

Het was een hele gezellige camping, de eigenaren waren heel erg aardig en leuk om een gesprekje mee te voeren. Een avond werd er een barbecue georganiseerd toen de mannen makreel hadden gevangen. Veel mensen die er staan komen er vaker en wij gaan volgend jaar zeker weer!
Gereisd familie in juli 2016

Een warm welkom.

Geja, 12-8-2016

Camping Hekkeland is een fijne camping waar je je echt welkom voelt, Theo en Lian doen er alles aan om je verblijf te veraangenamen. Het veldje waar wij op stonden was een gezellig veldje waar iedereen zich thuis voelde. Wij hebben een top vakantie gehad en komen zeker volgend jaar terug.
Gereisd familie in juli 2016

uitstekende camping

Nico Goedhart, 17-7-2016

uitstekende rustige camping. Tijdens Oerol is deze camping onze vaste stek om van hieruit de voorstellingen en straattheater te bezoeken.Mooi centraal gelegen en toch in een rustige omgeving.
Gereisd familie in juni 2016

Heerlijk rustige camping tijdens Oerol!

Janet, 10-7-2016

Goede nachtrust tijdens Oerol vinden wij hard nodig om het vol te houden.

Nu al jaren op rij in een tent op Hekkeland.

Eigenaren hebben alles prima op orde.

Vers brood 'smorgens.

Volgend jaar zeker weer.

Gereisd met partner in juni 2016

Al jaren 'n heerlijk verblijf, uitgerust naar huis

Wen Dy, 29-6-2016

We hebben nu alweer 6 jaar een heerlijk verblijf op dit vakantiepark (en komen nog steeds elk jaar graag terug). Wij vinden dat je een park niet kwalijk kan nemen dat er naar jouw zin te weinig speeltoestellen voor kinderen staan, dat kan je zelf vooraf checken en ga dan ergens heen waar een kinderparadijs wel aanwezig is. Al staan er voor ons idee elk jaar weer nieuwe mooie speeltoestellen bij... Wij logeren elk jaar in "The Pod/Wood lodge" en heel fijn, schoon en fris verblijf (soort trekkershutje met oa heerlijke bedden, waterkoker en stopcontacten). Maar ook met ons tentje stonden we er heerlijk. Sanitair is zalig fris en schoon en van alle gemakken voorzien. Elk jaar weer zijn we blij weer thuis te komen op Hekkeland! Geen vraag is te veel voor de enorm vriendelijke gastheer- en -vrouw. Top!!! Zeker een aanrader!
Gereisd met partner in juni 2016

We hebben een geweldige vakantie gehad

Baukje Idzerda, 26-6-2016

Een fijne rustige camping tijdens Oerol en mooi centraal gelegen op het eiland. De eigenaren zijn vriendelijk en zeer behulpzaam.Tijdens Oerol is er ook nog de luxe van broodjesservice!

Heerlijk

S. Adriana, 22-6-2016

Weekend in een Pod doorgebracht. Geweldig plekje, heerlijk rustige camping met goede sfeer. Gevraagd of het mogelijk was een romantisch sfeertje aan te brengen als verrassing voor mijn man. Nou, compleet verrast bij aankomst, rozenblaadjes op bed, bloemetje op nachtkastje en een mand vol heerlijke eilander producten!! Geweldig!!!! Top eigenaren, wij komen weer! Oh en het sanitair...brandschoon!
Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch centraal gelegen!

Anke, 18-6-2016

Super overnachtingsplek in een van de vier pods. Heerlijk bed, royale leefruimte met verwarming indien nodig.

Royaal voorzien van stopcontacten, erg fijn met alle oplaadbare apparatuur van tegenwoordig! Fijn dat er voor koffie en thee gezorgd is en.....toiletten met toiletpapier en handdoekautomaat. Dus niet met je rolletje wc papier over de camping :) Kortom een aanrader!!!!!!

Gereisd anders in juni 2016

Hekkeland wat een fijne plek.

Suzanne Willens - de Wit, 17-6-2016

We verbleven in de "de Pods" tijdens Oerol.

En wat een geweldige plek en huisje. Heerlijke bedden.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Gezellige relaxte mooie kleine camping

Auke snijder, 16-6-2016

Al 15 jaar komen wij met veel plezier naar camping Hekkeland. Het is een mooie kleine camping, relaxed en meg super eigenaars. Komen hier erg graag en nog zeker vele jaren. Laatste jaren zijn er veel extra faciliteiten bij gekomen als pods en kant en klare tenten. Nog makkelijker dus.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hekkeland in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hekkeland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hekkeland scoort een 8.08 uit 10 op basis van 36 reviews.