Beoordelingen Bed and Breakfast De Stormvogel****

De Stormvogel****
7 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast De Stormvogel****
Baaiduinen 32, 8884 HJ, Terschelling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Stormvogel**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Stormvogel**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast De Stormvogel scoort een 8,8 uit 10, op basis van 7 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast De Stormvogel**** in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast De Stormvogel****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast De Stormvogel**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 5 vakantiefoto's van Bed and Breakfast De Stormvogel**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Waddeneilanden. Vergelijk Bed and Breakfast De Stormvogel**** met andere accommodaties in Terschelling.
Even geduld a.u.b.

8,7
9,2
9,3
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Aug. 2013
"Superleuk Bed & Breakfast!"vertalen
robbert
9,0

02-09-2013 Het verblijf bij De Stormvogel was de kers op de taart van onze vakantie op Terschelling! Erg leuke en vriendelijke eigenaren, ruime kamer (wij hadden de kamer met bubbelbad, heerlijk!), lekker ontbijt en prima ligging t.o.v. Midsland en strand! Ria en Jolle hielden zelfs rekening met individuele ontbijtwensen en zijn altijd in voor een praatje.
Wanneer we weer een keer naar Terschelling gaan, kiezen we zeker weer voor De Stormvogel!

met partner, Juli 2012
"Een leuk B&B voor een weekendje er tussen uit"vertalen
visser
9,0

05-08-2012 Een leuk klein B&B voor een paar dagen er tussen uit.
Ruime kamer met grote badkamer, ontbijt heerlijk, elke dag iets bijzonders erbij.
Het ligt in Midslands dat is in het midden van het eiland, dus alles goed te bereiken met de fiets.
Er zijn fietsen te huur, beter is het fietsen te huren bij de boot is goekoper.

met partner
"Heerlijk"vertalen
Esther
8,0

25-02-2009 Een vriendelijke gastvrouw en -heer, heerlijk eten (zowel het uitgebreide ontbijt als in het dagcafe), de luxe kamer zorgen voor een ideaal verblijf op Terschelling. Door de ligging kun je het hele eiland verkennen. We zijn nu een aantal keren geweest en het blijft een verwennerij.

De beste prijzen en lastminutes voor Bed and Breakfast De Stormvogel**...

met partner, Juli 2008
"Onwijs leuk!"vertalen
Arkesteijn, B.
10,0

12-09-2008 Afgelopen zomer ben ik hier 3 nachtjes geweest. We hebben, ondanks dat het weer een beetje tegen zat, ontzettend naar ons zin gehad.
Leuke mensen, heerlijk ontbijt, mooi uitzicht (bij helder weer zelfs tot harlingen).
Ik zou deze B&B iedereen 100% aanbevelen om lekker te relaxen en bij te komen van werken etc.

met vrienden, Apr. 2007
Gea family and frie...
8,0

24-05-2007 Prachtige omgeving en hele mooie kamers! Zelfs met bubbelbad! Gezellig café erbij waar je o.a. kan internetten.
De beheerders zijn super vriendelijk en gastvrij! Lekkere appeltaart en ook de likeur " Golfje" smaakt voortreffelijk!!

Kortom ....een aanrader en wij gaan gauw weer eens terug naar Terschelling en naar de Stormvogel!!

met partner, Sept. 2006
Inge en Martijn
9,0

12-09-2006 Super gastvrij en warm onthaal. In de morgen stond ons een super ontbijtje te wachten, in het sfeervolle en gezellige huiskamer cafeetje. Heerlijke natuurlijke omgeving.
Het was veel te kort maar we komen zeker volgende keer weer.
Groetjes, Martijn en Inge

met partner, Juli 2006
Linderman
9,0

25-07-2006 De hele Stormvogel is opnieuw opgebouwd, dus alles is splinternieuw en tot in de puntjes verzorgd. Baaiduinen ligt mooi centraal op het eiland. De eigenaren zijn erg vriendelijk. Perfect!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?