Vakantiehuis De Sjouw

Vakantiehuis De Sjouw
De Sjouw
8,8

6 reviews over Vakantiehuis De Sjouw in het Nederlands

Prima ruim huis, homemade tulband staat klaar.

Fam. Winkel, 13-10-2017

Mooi ruim en verzorgd huis, niet alles is nieuw maar sfeervol en schoon. Bij aankomst stond er een vers gebakken tulband op het aanrecht en een hartelijk welkomstbericht (handgeschreven) van de eigenaars. We voelden ons er onmiddellijk thuis. We waren met 7, ouders met volwassen kinderen en partners. Complete keuken met afwasmachine en ruim voorzien van glazen, borden, kopjes enz.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad, een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Absoluut voor herhaling vatbaar

Anja, 6-10-2017

Wat een leuk ingericht ruim huis, we voelden ons direct thuis met een warm onthaal en lekkere gemaakte lekkernij door de eigenaresse. Er stonden genoeg gezelschapsspelletjes voor ons gezin, veel keus uit boeken, voor onze hond was zelfs een hondenmand met koekje klaargezet!

Hele huis was heel schoon en beddengoed was goed verzorgt.

Centraal gelegen op het eiland en de bossen zowat in de achtertuin.

Volgende vakantie komen we zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk Thuiskomen

Marina van der Zalm, 6-10-2017

Ik zocht een fijne plek, om samen met mijn hond te verblijven.

Ik werd super gastvrij ontvangen met iets lekkers voor mij en mijn hond.

Heel kleurrijk en met smaak ingericht huis (ruim genoeg voor 8 personen) waar je alles vind wat je nodig hebt.

Midden in Hoorn, en alles in de buurt op loopafstand.

En een lekker stukje tuin, waar me hond zonder problemen los kon lopen.

We hebben het SUPER gehad en komen in December weer gauw terug

Dit is Thuiskomen!

Gereisd alleenreizend in september 2017

Wij komen graag terug!

Lotte, 5-10-2017

Heerlijk, ruim en schoon huis. Rustig gelegen, dicht bij strand en bos. Zeer warm en hartelijk ontvangst door vriendelijke eigenaren met een welkomslekkernij.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fantastisch ga zo door!

Alicia van Sonsbeek, 5-10-2017

Mooi ruim huis voor veel mensen, leuke vrolijke kleuren, schoon (!!) en niet te vergeten de top mensen die dit huis aanbieden en zo maken!! Hele fijne vakantie gehad!
Gereisd met vrienden in september 2017

gezellig en knus

Familie, 24-2-2010

Met het hele gezin (allen volwassen) een heerlijk weekend gehad op Terschelling.

Het huis is gezellig ingericht en de eigenaren zijn erg vriendelijk! In de keuken ook genoeg aanwezig (denk aan peper, zout enz.. dat hoef je dus niet mee te nemen)

Enig nadeel dat ik kan bedenken is dat 1 slaapkamer een stapelbed heeft.

De ligging van 't huis is prima. Op loopafstand van een bakker en kleine supermarkt. Op de fiets ben je binnen een aantal minuten op 't strand (overigens mooie route om te fietsen door het bos)

Kortom: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Sjouw in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Sjouw zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Sjouw scoort een 8.78 uit 10 op basis van 6 reviews.