Vakantiehuis De Parel

De Parel

1 review over Vakantiehuis De Parel in het Nederlands

mooi met een bittertje

Monique, 6-9-2014

Wij waren zeer tevreden over de parel , erg leuk ingericht chalet. Netjes en schoon op een rustige camping met super service van de camping beheerders. Onze pubers vonden hun vertier in Midsland wat echt zwaar aan te raden is super veel controle .Dus je stuurt je kind redelijk gerust op pad (-;

Prijs was ook zeker niet te duur voor het geboden. Bittertje was de afhandeling van de borg. maar als je die mee telt met je prijs dan betaal je zeker nog niet teveel. Tip hou wel rekening met kosten overtocht . Die kosten zijn voor ons reden om niet meer naar eiland te gaan. Ondanks dat het verder goed bevallen is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Parel in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Parel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Parel scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.