Vakantiehuis De Lytse ****

Vakantiehuis De Lytse
De Lytse
8,8

5 reviews over Vakantiehuis De Lytse in het Nederlands

Fijn Huisje, mooie plek, alles aanwezig,

Stef Oijen, 17-9-2017

Stoelen niet echt confortabel als je door slecht weer genoodzaakt bent hier lang op te zitten. Jammer, want verder was het perfect..
Gereisd met partner in september 2017

Gezellig huisje, warme sfeer.

Bartholly, 18-8-2017

Leuk, knus en gezellig huisje. Centraal gelegen.

Helaas beperkte zitmogelijkheden buiten in de zon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig sfeervol, netjes en compleet.

Pauline, 9-6-2017

Wat een heerlijk huisje. We voelden ons meteen thuis. Sfeervol ingericht, alles schoon en in goede staat, compleet, het ontbreekt aan niks. De ligging is rustig, maar vlakbij voorzieningen (supermarkt, fietsverhuur, restaurant).

We komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Prachtig huisje

De Boer Appingedam, 26-3-2017

Doet zijn naam eer aan: Lytse, klein maar fijn met alles erop en eraan. Zeer smaakvol ingericht en centraal gelegen op het eiland. Het huisje is van alle gemakken voorzien met voldoende privacy om het huis.
Gereisd met partner in maart 2017

Droomhuisje

anna, 19-3-2017

Met onze 7 maanden oude dochter gingen we voor het eerst op vakantie, wat natuurlijk erg spannend was. Eenmaal aangekomen waren we meteen verliefd op het huisje. Het huisje voelde van binnen groter dan dat het oogde op de foto's: fijn, dus! (Overigens is de chesterfield vervangen door stoelen en er is een smart-tv aanwezig.)

De haard was heerlijk (mandje hout voor de eerste avond aanwezig), de keuken had alles wat je nodig hebt (alleen geen oven, maar die hebben we niet gemist). Het bad was groot en heeft een jetstream. Op de vide zijn veel en goeie boeken te vinden, dvd's, alsmede wat speelgoed en spelletjes. Het emailcontact met de eigenaar ging soepel en goed. Supermarkt (met hout voor de haard) om de hoek, en ook genoeg fietsverhuurders.

Al met al wilden we nog niet naar huis.

Superweek gehad, dankzij het fijne eiland, maar vooral dankzij De Lytse!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis De Lytse in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis De Lytse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis De Lytse scoort een 8.8 uit 10 op basis van 5 reviews.