Camping De Duinkant *****

WebsiteLink naar website

272 reviews over Camping De Duinkant in het Nederlands

Het (opr)echte Terschelling: TOP

Family uit t Oosten, 13-9-2017

Wat een heerlijke plek, komen hier nu al een paar jaar. De ligging is voor ons perfect, binnen paar minuutjes met je pootjes op het Wad. De Boschplaat en leukste strandtent Heartbreak Hotel bij Noordzeestrand binnen paar minuten bereikbaar. Rust, natuur, ruimte! Kinderen vermaken zich met wat er is en elkaar. Vliegeren, voetballen, trampoline, waterspeelplaats en het nodigt ze uit tot creativiteit. Geen entertainment, maar soms wel een ritje met paard en wagen van de buurman, een visbakavond (heerlijk en gezellig), mosselen (samen voorbereiden kan/mag) als je gelukt hebt. De huurtent voelt als een huis. Sanitair schoon en fris. Dochter altijd blij als ze de verse broodjes mag gaan halen. Gastheer en gastvrouw zijn fijne relaxte mensen. Wil er eigenlijk wonen, maar dat is weer een ander verhaal.

Absoluut een aanrader!!

Natalie, 8-9-2017

Ook zonder kinderen is het hier heerlijk vertoeven!

Bijna 3 weken alleen met mijn campertje op het kampeerterrein gestaan.

De campinggasten zijn heel vriendelijk, gezellig en beschaafd.

Sascha, Jort en de rest van de medewerkers staan altijd voor je klaar, ieder moment van de dag.

Totaal tot rust gekomen in deze heerlijke rustige omgeving, waar van alles te ontdekken valt!

En wil je af en toe wat meer vertier, dan ben je zo in West-Terschelling.

Al met al absoluut een aanrader!

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Wanneer mogen we weer?

de Boer, 5-9-2017

Wij verbleven in een huurtent genaamd 'de Steenuil'. Deze was ruim en bevat alles wat je nodig hebt voor een heerlijke week. De week was eigenlijk te kort, maar wat hebben we genoten. De tocht met paarden en platte wagen over het strand en de Boschplaat zal ik zeker nooit meer vergeten en het culinaire hoogstandje was zeker de visbak avond. Gezellig met een deel van de camping gasten bij het overdekte terras eten. De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij zoals eigenlijk ook alle andere gasten op de camping. Er heerste een rustige en relaxte sfeer op de camping dit maakt vakantie echt vakantie!

Prachtig gelegen camping

Botermans-Metz, 23-8-2017

Kleinschalige camping met vooral gezinnen met kinderen. Prachtig gelegen tussen duingebied, weilanden, Noordzee en Waddenzee aan de rustige kant van het eiland.

Geweldige gastvrije camping

Harms/Diender, 22-8-2017

Bij aankomst op de camping werden wij vriendelijk ontvangen. Mooie en goed ingerichte tent, van alle gemakken voorzien. Onze zoon van 6 heeft zich de hele week goed vermaakt en had er veel plezier in om dagelijks de verse broodjes te halen. Sanitair goed voor elkaar, dagelijks schoongemaakt.

(Een kleine tip, een klein (elektrisch) kacheltje zou het helemaal afmaken. Het koelt in de avond toch heel snel af, kan je net iets langer lekker blijven zitten.)

Heerlijk, echt genoten

Martha van Vuure, 21-8-2017

Alles was goed, de camping de ligging en de gehuurde zilvermeeuw de waard tent waar wij in zaten was super!!. Alles goed verzorgd.

Gewoon helemaal goed !

Philip en Robin, 17-8-2017

Prima plaatsen op mooie en goed verzorgde grasweiden die (als het hard regent) het water prima afvoeren (zandgrond) dus geen modder. Ligging is mooi en ver weg van de drukte en toch is er van alles te zien en te doen in de directe omgeving. Keurig en schoon sanitair en ook de afwasplaatsen zijn prima! Maandagavond heerlijk vis eten die door Jort en Sacha vers worden gebakken, heel gezellig. 's-Morgens zijn er warme broodjes te verkrijgen (dag ervoor bestellen), prima! De eigenaren Sacha en Jort zijn zeer vriendelijk en gastvrij en staan altijd voor je klaar! Wij gaan zeker weer terug!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Superfijne camping met jonge kinderen

DB, 16-8-2017

Ik kan me alleen maar volledig aansluiten bij de overige positieve reviews.

We vonden De Duinkant een hele prettige camping, vooral met jonge kinderen. De puberkinderen die ik zag rondlopen leken zich hier en daar ietwat te vervelen. Met kinderen boven de 11 zou ik naar een andere camping gaan. Maar er waren ook genoeg gezinnen die er al jaren kwamen, waarvan de kinderen het uitstekend naar hun zin hadden. Het spelen in de duinen is een feestje, en er 's avonds op klimmen en de prachtige zonsondergangen bewonderen een nog groter feest. De zee is op wandel(als je van wandelen houdt ;-)) en fietsafstand, en het Wad ook. Het sanitair is reuzeschoon, als het eenmaal schoongemaakt is. Dat gebeurt één keer grondig, tussen de middag. Als je 's ochtends naar het toilet wilt of gaat douchen is het best schmutzig, dat viel mij wat tegen. De croissantjes in de ochtend zijn héérlijk! Ook opvallend: op 2 velden staat de helft van de tenten (voor de wind) met de achterkant naar het veld toegekeerd, dat vond ik er ietwat ongezellig uitzien. Maar overall: wel 100 redenen om nog eens terug te keren!

Opgeladen

Merel en Tom Spits-Keijzer, 10-8-2017

Wat een fantastische plek is Terschelling en daarbinnen is de camping van Jort en Sacha een heel fijn rustpunt. Geen schreeuwerige animatieteams, wel een fantastische omgeving en heel erg veel vrijheid voor onze tweelingjongens van 7: ze konden zelf racen van de duinen die direct naast de camping liggen en heerlijk spelen op de speelweide met fijne trampoline en trapveldje. Wat er georganiseerd werd was top: op pad met de platte kar met paarden van de buurman, heerlijke vis eten met de andere campinggasten, verse broodjes in de ochtend en natuurlijk de Mannen van Hee. De camping is een fantastische uitvalsbasis: alles is goed bereikbaar op de fiets, maar het is ook heerlijk terugkomen aan het einde van de dag. Brandschoon sanitair ook. Wij proberen graag nieuwe plekken uit maar onze jongens hebben wel erg duidelijk aangegeven dat ze hier volgend jaar weer naartoe willen. En wij zien dat eigenlijk voor het eerst ook wel zitten. We kwamen compleet opgeladen weer terug thuis aan.
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke eenvoud, rust en leuk voor de kinderen!

Hetty, 6-8-2017

Voor ons was het de perfecte plek omdat we met drie hele kleine kinderen een overzichtelijk veld zochten zonder autoverkeer en met genoeg speelgelegenheid en andere kinderen. Het was super. Leuke activiteiten die spontaan werden georganiseerd zoals een speurtocht langs het wad en door de natuur en een tocht op een kar. Onze oudste dochter heeft zich alle dagen uitstekend vermaakt met vriendinnetjes op het speelveld. Het sanitair wordt goed schoongehouden. En we werden heel vriendelijk ontvangen. We komen zeker een keer terug!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Duinkant bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Duinkant in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Duinkant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Duinkant scoort een 9.2 uit 10 op basis van 273 reviews.