Vakantiehuis de Boschplaat

de Boschplaat

2 reviews over Vakantiehuis de Boschplaat in het Nederlands

Lekker vakantiehuis

Manon Kragt, 21-7-2010

Het is lang geleden, maar ik had een zeer fijne vakantie in dit huis. Vooral het uitzicht is mij bij gebleven.
Gereisd met oudere kinderen in december 1992

Informatie slecht geregeld (eigenaar onbeschoft)

Dou, 30-8-2009

Ik en 5 vrienden(25-27 jaar)hebben dit huis gehuurd via de internetsite.Toen de eigenaar bij het huis aankwam,Werden wij door de beste man behandeld als pubers van 15 en uitgemaakt als zooitje ongeregeld. Het huis was blijkbaar alleen bestemd voor gezinnen.Deze informatie stond weggestopt in de algemenevoorwaarden die je opgestuurd krijgt nadat de reserv.is gemaakt.Wij hebben deze niet goed gelezen.Dit is in mijn ogen geen algemene voorwaarde maar een specifieke voorwaarde.Er moest door ons E600 borg extra betaald worden.We vertrouwde het zaakje voor geen meter.We hebben het betaald gezien wij al vast zaten op het eiland en de man niet in staat was om een fatsoenlijke conversatie te voeren.Het kritiek wat ik dus ook heb,is dat door de onbeschoftheid van de eigenaar onze vakantie slecht begon.Verder moeten zulke voorwaarden duidelijk op de site weergegeven worden.Het huisje zelf was ok.
Gereisd met vrienden in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Boschplaat in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Boschplaat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Boschplaat scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.