Vakantiehuis de Bonte Piet

Vakantiehuis de Bonte Piet
de Bonte Piet
8,4

5 reviews over Vakantiehuis de Bonte Piet in het Nederlands

Heerlijke plek op ee geweldig eiland

Visser, 11-3-2010

Al meerdere keren naar deze boerderij geweest en ontzettend genoten van de omgeving. Een uitstekend verzorgd huis met prima ruimte. In de omgeving prima restaurants ( De Rustende Jager of t Golfje ) en een gezellige supermarkt in de buurt. Zeer plezierig en uitstekende strandtent , Zandzeebar, waar je de ontspannen kan liggen in heerlijke banken met een zelfgemaakte smoothie of een heerlijke rose aangevuld met een rijke keuze van de zogenaamde borrelhappen. Dit stukje eiland is voor ons de plek om even enorm op te laden.
Gereisd met partner in september 2009

Prachtige mooi rustig gelegen huisje

Janny Holzapfel-Stekelenburg, 30-7-2009

De eerste keer dit jaar in de Bonte Piet in Formerum maar het heeft ons hart gestolen. Prachtig aan de buitenkant met een rondom een tuin en een mooi terrasje. Binnen mooi en licht ingericht maar wel gezellig met een open haard. Het huisje ligt bijna direct tegenover - met een weg ertussen - Ponymanege de Prairi waar mijn dochter menig uurtje heeft doorgebracht (een pony-paardfan hadden we geen groter plezier kunnen doen). De supermarkt is op loopafstand zo ook het gezellige Koffiehuis de Koffiemolen. Ook de snacktent is op loopafstand.

En onze hond was erg blij met het bos om de hoek waar hij heerlijk los kon lopen. Het noordzeestrand was wel wat verder maar heerlijk voor een flinke wandeling. Kortom iedereen was tevreden. We zijn 2 weken geweest en we hebben nog zat wat we willen doen op Terschelling dus we komen zeker terug en we denken zelfs weer in dit huisje.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

aan het allermooiste strand

eszter, 28-9-2008

let op er zijn 2 huisjes die de bonte piet heten. wij bedoelen die bij west aan zee. in formerum is er ook een blijkbaar vlak bij de supermarkt
Gereisd familie in juni 2006

Mike, 22-8-2007

Netjes, dichtbij super markt is op loop afstand, bus halte, tuin zitje (kijkt dan over de weilanden naar de waddendijk) ruimte voor kinderen om te spelen.
Gereisd met partner in juni 2007

Fam. Salemink, 1-7-2007

Mooi, echt 'strandhuis' niet ver van het strand, beetje gedateerde inrichting, maar dat draagt bij aan de sfeer van het huisje.
Gereisd met partner in september 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis de Bonte Piet in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis de Bonte Piet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis de Bonte Piet scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.