Camping Cnossen

8,3

34 reviews over Camping Cnossen in het Nederlands

Volgende keer weer naar Cnossen

L. de kock, 18-6-2017

We hebben hier gestaan tijdens het oerol festival. Fijne camping. Caravans en tentjes staan op aparte velden. Goed en schoon sanitair. Ruime plekken. Maar vooral SUPER vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Zoals jij echt bent mag je jezelf in hen vinden.

Ans en Dirk, 7-2-2017

Wij hebben alle luxe stacaravans bekeken. Zowel de oudere alsook de hypermoderne nieuwe. Alles goed geschikt voor een langer verblijf. Brandschoon, douches, centrale afval, goede verwarming, uitstekende bedden. Geen herrie en geen ruzievolk. Zeer sympathieke, hard werkende eigenaren met een goed hart. Maar recht door zee. De camping is ruim en privacy gewaarborgd. De bossen liggen op 25 meter van je appartement of caravan of tent. En nabij het Nederlands grootste bunkercomplex " Tiger". Met de Yellow Cab zit je voor 5 euro in het centrum of bij de haven. Hou je van echt Noordzeewater. Neem dan en fiets of rugzak en reis erheen in ontspanning. Je hebt een enorme vrijheid aan de Westkant en Noord-west zijde. Kraak helder water en daarna...goed eten overal tegen onredelijke prijzen. Wij hebben echt onze plek gevonden om de batterij weer op te laden.
Gereisd met partner in augustus 2016

super vakantie gehad

bijsterbosch, 27-8-2016

een hele leuke camping mooi centraal aardige camping eigenaren en een leuke uitstap gemaakt met de eigen boot van de camping naar de zeehonden
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Geweldig verblijf!

Thijs Begemann, 15-8-2016

Deze camping bood een goede verblijfplaats met veel mogelijkheden indoor en outdoor in de buurt! De velden werden goed schoon gemaakt en ook op het sanitair was weinig aan te merken!! Zeer aardige medewerkers wie ieder goed helpen; hopelijk tot volgend jaar!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldige vakantie.

Rick Lazeroms, 31-7-2016

Alles prima geregeld.

Geweldige vakantie gehad. Hele aardige medewerkers/eigenaren. Voor een gezellige rustige vakantie moet je bij cnossen zijn.

Geweldige camping

Johan, 31-7-2016

De jeugdvelden zijn erg goed geregeld en gezellig. Muziek moet op tijd uit en 's avonds geen geschreeuw meer. Vond ik heel prettig, hierdoor gaat het niet te gek op de camping. Het sanitair was de hele week ook in erg goede staat. De camping wachten zijn erg vriendelijk en valt altijd gezellig mee te praten. Op de velden hing een gezellige sfeer. En ik zou er zo weer heen gaan.

Prima camping

Jeroen, 27-7-2016

Wij zijn met een groepje op het jeugd veld gezet. Met vorig jaar terpstra te hebben mee gemaakt zijn we aangenaam verrast.

Sanitair is goed voor elkaar en op het jeugd veld is het hartstikke gezellig! De campwachten is even wennen maar zonder hun zou het een grote vuilnisbelt worden, en kun je gewoon goed slapen zonder herrie of geauwehoer om de tent.

Zoek je een jeugd camping waar het gewoon goed geregeld is en gezellige mensen heen gaan is camping cnossen zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Geweldig

L., 21-7-2016

Bij aankomst ging alles goed. De spullen werden vanaf de haven naar de camping gebracht. We stonden op het jongerenveld waar een leuke sfeer was. We hebben geen problemen gehad. Zolang je je aan de regels houdt is er niets aan de hand. We hebben veel nieuwe mensen ontmoet en een erg leuke vakantie gehad. Deze camping is echt een aanrader!

Volgend jaar weer

Sean, 15-8-2015

Voor iedereen een aanrader, het jeugdveld waar wij verbleven was schoon en lekker rustig terwijl het veld vol stond. Allemaal leuke gezellige mensen, we gingen met z'n tweeen heen maar binnen een uur waren we al een grote groep!

Tot volgend jaar!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Een fijne huisje en een gezellige camping.

Fam. Q.v.d.Heide, 9-8-2015

wij zijn tevreden over camping Cnossen. Het huisje Salagigo...dik in orde. Prima ligging.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cnossen in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cnossen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Cnossen scoort een 8.25 uit 10 op basis van 34 reviews.