Vakantiehuis Caprifolium

9,6

5 reviews over Vakantiehuis Caprifolium in het Nederlands

Leuk huisje!!!!!

Kamphorst Family, 22-7-2017

Echt een aanrader. We boekten lastminute en zaten voor een dubbeltje op de eerste rij. Misschien dat we daardoor ook niet zulke hoge verwachtingen hadden. Volledig onterecht! Heel leuk huisje met leuke spullen. Grote tuin waar we heerlijk in konden zitten en liggen en de hangmat maakte het helemaal af!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Romantisch plekje

Anoniem, 22-7-2017

Genoten van ons verblijf hier. Zo'n lief, romantisch plekje. Huis is gezellig ingericht en erg compleet. Heerlijk genoten!
Gereisd met partner in juli 2017

Hans en Grietje huisje. Zo heerlijk!

J. Prins, 9-7-2017

Net terug. Helaas!

Heerlijk huisje. Als wij het geld zouden hebben, dan kochten we zo'n huisje. Ideaal grote afgesloten tuin. Superlekker bed en bramdschoon. Echt een topvakantie gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk vakantiehuisje, met enorme tuin

Super, 12-8-2014

Deze vakantie in Caprifolium geweest. Wat een fijn huis. Vooral de grote, afgesloten, tuin is heerlijk. We hebben veel buiten gezeten. Het huisje zelf is comfortabel. We begrepen dat de inrichting in oktober 2014 wordt gemoderniseerd. Dan wordt het vast nog fijner.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Perfect plekje! Enorme tuin, fijn huisje

Super, 12-5-2014

Wij zijn dit voorjaar met zijn vieren in dit huisje geweest en we hebben werkelijk een topweek gehad. Heerlijk huisje; maar vooral de compleet omheinde tuin is heerlijk. Het huis ligt vlakbij Midsland en daarmee lekker centraal.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Caprifolium in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Caprifolium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Caprifolium scoort een 9.62 uit 10 op basis van 5 reviews.