113 reviews over Hotel Bornholm in het Nederlands

Gezellig centraal gelegen hotel

Ingrid, 2-7-2017

Goed te doen op de fiets vanaf de boot. Hele gezellige bar. Kamers zijn top!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Komen hier vaker, dus prima

Evert, 13-6-2017

Mooie accommodatie, vriendelijke mensen, goed ontbijt alleen jammer dat je niet per nacht kan boeken anders kwamen wij hier vaker.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische plek

Laurys Maurits, 13-6-2017

Het was de elfde keer dat ik logeerde in Hotel Bornholm

en het was voor de elfde keer 100 % ok.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geen bereik met gsm

A.M. Jongman, 11-6-2017

In hotel Bornholm heb je met je gsm geen bereik. Het hotel heeft gratis wifi, maar dat is traag en valt weg.

Douchen doe je staand in het bad. Het afvoerputje was gedeeltelijk verstopt. Het water liep niet goed weg. Na dit te hebben gemeld bij de receptie, is er niets aan gedaan.

Gereisd alleenreizend in juni 2017

"Een Hotel om terug te komen"

Vis, 9-6-2017

Vanuit dit hotel kun je op het eiland alle kanten op. Je hebt wel te maken met hard rijdend verkeer, uitkijken bij oversteken is geboden. Het uitzicht van de zuidzijde is goed. Goede service, goed eten. Klantvriendelijk personeel.

Voor dit hotel geld een alleenstaanden toeslag van € 20 per nacht. Dagelijkse schoonmaak van de kamer en doche en toilet.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Chagrijnig

Ineke, 23-4-2017

Jammer , tot 10 uur ontbijten , das vroeg, en als je dan niet door hebt dat je om 10 uur niet uitchecken dan is de receptioniste chagrijnig...niet leuk
Gereisd anders in januari 2017

Prachtig hotel

J. Amesz, 28-2-2017

Afgelopen weekend verbleven in dit mooie rustige en goed gelegen hotel.

Net even iets buiten het centrum van West, en daardoor voor de mooie bossen. De bus gaat in de winter niet heel vaak, maar de afstand tot West was ook prima te lopen.

Onze kamer was geweldig (luxe suite). Hartstikke ruim, heerlijk bed en een badkamer die als nieuw leek. Fijne douche en heerlijk grote whirlpool.

Ontbijt was er ook heerlijk, veel keuze uit van alles. Lunch en diner hebben we er niet gedaan, kan ik geen oordeel over geven.

Gereisd met partner in februari 2017

Ruimte, comfort, prachtig hotel

Erik Janssen, 5-11-2016

Ligging is perfect. Het ontbijtbuffet is uitgebreid en goed. Lekkere ruime en erg schone Comfortkamer. Heerlijke bedden en fijne fauteuils waar je lekker in weg kan zakken. Vriendelijke medewerkers op receptie en ontbijt.

Inmiddels 3 keer geweest en we blijven komen!

Gereisd met vrienden in november 2016

goed hotel

nienke, 31-10-2016

Vriendelijk ontvangst, mooie, nette en schone kamer. Wij hadden dan wel de comfortkamer. Ontbijt is heerlijk. De temperatuur kun je zelf regelen in de kamer, erg fijn. Heerlijke boxspring bedden!

Als ik al commentaar heb zijn dit kleine dingen, geen trekker aanwezig in de douche, hierdoor erg nat ivm een open douche. In de badkamer zit geen verwarming, was fris.

Je moet best vroeg uitchecken 10 uur. Om 9:45 werden wij twee keer zonder te kloppen gestoord door de schoonmaak.

Wij hebben gegeten bij eetcafé Storm in West Terschelling, echt een aanrader!

Heerlijk eten en erg vriendelijke personeel en er hangt een leuke sfeer! Gemakkelijke en overzichtelijke menukaart. Van te voren gereserveerd, was ook nodig.

Wij komen hier zeker nog een keer!

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi modern hotel

Marieke, 9-10-2016

Op aanraden van kennissen hebben wij dit hotel geboekt. Het hotel is modern maar toch ook sfeervol met een mooie tuin. We hebben heerlijk kunnen ontbijten en dineren op het teras welke volgens mij net nieuw aangelecht is. Wij hadden een Comfortkamer geboekt aan de zuidzijde en hebben mede door het zonnige weer hier heerlijk op het balkon kunnen zitten. De kamer is gewoon goed met prima bedden, kluis en airco. De badkamer is luxe en heeft een apart bad en douche (en fohn). Wij vonden alles erg schoon en netjes. Het ontbijt is echt voldoende met genoeg keus en echte bonen koffie. Vriendelijke medewerkers met name in het ontbijt en een zeer behulpzame dame op de receptie die ons goed heeft geholpen omdat wij ons verblijf wilden verlengen wat helaas niet lukte in Bornholm. Terschelling is mooi en heerlijk om te fietsen en het verblijf in Bornholm was gewoon goed.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bornholm*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bornholm in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bornholm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bornholm scoort een 7.95 uit 10 op basis van 113 reviews.