Vakantiehuis Ynefander

8,7

3 reviews over Vakantiehuis Ynefander in het Nederlands

aanrader!!

Caroline, 27-2-2014

Een echte aanrader!! Ynefander is zeer sfeervol, gezellig, compleet en van alle gemakken voorzien!! Een woning waar iedereen zich direct thuisvoelt. Ook rondom Ynefander is het heerlijk vertoeven wanneer de zon zich laat zien! Als we terugkomen op Schier, zal het wederom Ynefander zijn!
Gereisd met partner in februari 2014

Prachtig huisje!

Van D., 12-2-2013

Een week in de winter in Ynefander gezeten. Het is een sfeervol huis met veel ramen en ruimte. Jammer alleen dat er geen hek omheen zit, zodat onze hond makkelijk de weg op kon vanuit de tuin. Maar dat is dan ook het enige! Een tip is om eerst de kastjes af te speuren naar pasta, zout, pindakaas, hagelslag en kruiden enzo, want die bleken er gewoon nog te zijn, evenals pannenkoeken mix. Hoef je dat niet te halen! Het was schoon en goed ingericht. Er was zelfs een hondenmand in de bijkeuken, dus daar kon de hond fijn in slapen elke nacht! De keuken is heel mooi en er is een afwasmachine.
Gereisd met partner in januari 2012

Paradijselijk plekje op Schiermonnikoog

Familie uit Groningen, 13-6-2011

We zijn al vaker op Schier geweest in verschillende huisjes, maar dit huisje overtrof onze verwachtingen. Alles was keurig verzorgd en compleet. Serviesgoed, bestek, pannen e.d. compleet ingerichte keuken met vaatwasser. Huisje heeft ook droger en wasmachine, kortom alle gemakken voor een gezin dat lekker wil uitrusten.

De ligging is circa 500 meter van het dorp, dichtbij voor alle boodschappen e.d., ver genoeg weg voor de drukte (wat op Schier sowieso betrekkelijk is...)

Huisje heeft zitjes rondom zodat je altijd in de luwte en in de zon kan zitten. De huisfazant hebben we gezien en haar jonkies. Ook zit er een uiltje in de buurt.

Onze kinderen konden lekker rondstruinen rondom het huisje, er was veel te onderzoeken en spelen en je hebt ze toch steeds in de buurt.

Wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ynefander in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ynefander zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Ynefander scoort een 8.71 uit 10 op basis van 3 reviews.