Appartement 't Aude Kolonyhus

Appartement 't Aude Kolonyhus
't Aude Kolonyhus
8,5

14 reviews over Appartement 't Aude Kolonyhus in het Nederlands

Geweldig willen nergens anders meer heen

Breemen, 6-8-2017

Prachtig eigentijds ingericht. Goede bedden. Fijn personeel. Netjes schoongemaakt. Echt vóór herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2017

Prachtig en uniek appartementen complex

Jan Pieter en Alida Ritzema, 24-1-2017

Het ´t Aude Kolonyhus is fraai gelegen tussen dorp en strand. Beide op loopafstand. Vriendelijk ontvangst door een medewerkster. We zaten in juffrouw Margriet, welke zeer mooi en gezellig is ingericht. Bedden lagen prima en dit appartement was prima schoongemaakt, en van alle gemakken voorzien. Kortom een aanrader om een appartement in dit complex te boeken.
Gereisd met partner in januari 2017

Hier gaan we nooit meer heen !

Mary Groen, 29-8-2016

Wij zaten in juffrouw Margriet, wat een vieze bende !

Schimmel op en achter het aanrecht.

Ontzettend veel stof en spinnenwebben.

Het vuil van de vorige huurders lag nog onder de bank en de bedden.

Vanuit de woonkamer en je terras kijk je uit op de entree van een hotel, heel ongezellig ...

Voor een accomodatie van die prijs, erg vies en ongezellig weggestopt aan de zijkant van het pand

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke appartementen

Yvonne Souverein, 23-7-2016

Ik verbleef in een van de appartementen van 't Aude Kolonyhus in april 2016, samen met een familielid. De appartementen hebben een rustige ligging, dicht bij het Noorderstrand en op loop-/fietsafstand van het dorp. De appartementen zijn prima ingericht en bijzonder prettig, met een klein terrasje of stukje tuin erbij. De grotere appartementen zijn ook prachtig en bieden, met meerdere slaapkamers en gezamenlijke keuken/woonkamer ruimte aan groepen of families. Gratis WiFi beschikbaar. Heb genoten van ons verblijf!
Gereisd met vrienden in april 2016

Prima plek

Grondsma, 21-12-2015

Mooi appartement met alle voorzieningen. Mooi gelegen tussen strand en dorp. Helaas terras niet op zonkant.
Gereisd alleenreizend in juni 2015

geweldig

J.Lensen, 17-9-2013

Wij waren met ons gezin in Joeke en hebben een prachtig weekend gehad. Wat een mooi huis. Wat een ruimte en wat een sfeer. Compleet met jacusi
Gereisd met vrienden in september 2013

Bijzonder onthaasten

E. Veldman, 5-8-2013

Met dochter in appartement Nel. Ruim, heerlijke bedden, sfeervolle inrichting en mooi uitzicht vanaf het balkon. En wat een eiland: iedereen fiets er met een glimlach.....
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Unieke locatie

Van Driel, 27-3-2013

Heerlijk tot rust gekomen met de familie. Erg genoten van de buiten jacuzzi met uitzicht op de eilander duinen.
Gereisd met vrienden in januari 2013

Super Plek op Schier

Jeroen, 18-10-2012

Wij verbleven in het bovenste appartement (Bleekneusje)

Bleekneus in It Aude Kolonyhûs is een 12 persoons appartement met erg veel ruimte! Super gelegen tussen strand en dorp

Gereisd met jonge kinderen in september 2010

super mooi

jochem, 30-6-2012

was een mooie locatie mooi ingericht dicht bij het strand
Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement 't Aude Kolonyhus in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement 't Aude Kolonyhus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement 't Aude Kolonyhus scoort een 8.52 uit 10 op basis van 14 reviews.