8,9

Uitstekend

7 reviews over Vakantiehuis 't Âlde Bakhûs in het Nederlands

Ontzettend gezellig, romantisch, modern huisje

Gwendolyn, 6-4-2010

Zomer 2009 zijn wij hier geweest. Onze derde keer naar het eiland en de volgende keer komen we graag naar dit huisje terug!

Het is ontzettend mooi en modern ingericht. Het was erg warm toen we er waren maar het huisje was nog steeds cool. We mochten ook ons hondje meenemen, etensbakken stonden al klaar. Verder was er ook draadloos internet.

Ligging van het huisje is perfect, vlak naast de bakker en supermarkt. Alles op loopafstand! Alleen het strand is iets verder weg maar met de fiets prima te bereiken.

Kortom een perfect huisje!

Gereisd met partner in juni 2009

Wat een schattig, romantisch huisje!

Lotte Sluiters, 21-12-2009

Wij komen net terug en zaten in winter wonderland op Schiermonnikoog! Een prachtig huisje, erg mooi ingericht en vooral heel erg gezellig! Leuk om met z'n tweetjes of het gezin naar toe te gaan. Midden in het centrum maar achter een huis dus heel rustig.

Alleen de badkamer zou wel een flinke opknapbeurt kunnen gebruiken maar verder is het prachtig met oog voor detail! Normaal gaan wij nooit tweemaal naar dezelfde bestemming maar hier zouden we nog wel eens terug kunnen komen...!

Gereisd met partner in december 2009

Arjan Timmerman, 28-11-2007

In november een weekend weggeweest naar dit mooie huisje! Op de foto's op internet lijkt het huisje nogal klein, maar dat is slecht schijn! Mooie en ruime ruimtes! Ook de ligging in het dorp is perfect! Je bent overal dichtbij en je kunt lekker snel op de fiets overal naar toe! Kortom, een super mooi huisje waar we zeker nog eens terugkeren!
Gereisd met partner in november 2007

Susanne van den Eijnden, 11-11-2007

Voor de 2e keer in dit huisje en het was weer heerlijk hier. Sfeervol en functioneel.

Het enige wat beter zou kunnen is de verlichting in de woonkamer m.b.t. lezen en de bedden zijn toch wel erg zacht waardoor een van ons erg veel pijn in het lijf kreeg. Verder een plek om terug te keren. Mede vanwege de vriendelijkheid van de gastvrouw, de prijs van het huisje, comfort.

Gereisd met partner in november 2007

Marian Beernink, 13-6-2007

Met smaak ingericht knus huisje. Alles is aanwezig en het ziet er huiselijk en verzorgd uit. Erg attent dat er zelfs een deken en bak voor de hond aanwezig is.

Mis alleen in de douche voldoende hang- en bergruimte voor toiletspullen.

De trap is niet geschikt voor kleine kinderen of mensen die moeite hebben met traplopen. Is nogal stijl.

Gereisd met vrienden in december 2006

H.J. Sanders, 30-5-2007

Erg mooi (binnenkant) huisje. Zeer verzorgt (zelfs een tv bij je bed). Alleen de bedden zijn niet geweldig en de douchkop mag wel vernieuwd worden. Verder niets dan lof!
    Gereisd anders in mei 2007

Marjan Koning, 21-1-2007

Prima huis(je), sfeervol ingericht, comfortabel. Heel geschikt voor een paar dagen/week uitwaaien op Schiermonnikoog. De hond mag kosteloos mee en de voorzieningen van het dorp zijn op loopafstand. Een aanrader!

In de kamer een heel steile trap, waardoor het voor jonge kinderen minder geschikt is?

Gereisd alleenreizend in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Âlde Bakhûs in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Âlde Bakhûs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Âlde Bakhûs scoort een 8.86 uit 10 op basis van 7 reviews.