Hotel Strandhotel ZandtaanZee ****

Strandhotel ZandtaanZee

71 reviews over Hotel Strandhotel ZandtaanZee in het Nederlands

Heerlijk.

Joyce, 4-9-2017

Het is een super hotel, relaxte sfeer en goede gastvrije personeel.
Gereisd alleenreizend in september 2017

Prima voor een paar nachtjes

Quoniam17, 10-8-2017

Deze week twee nachten vertoeft in dit hotel. Het was voor mij de tweede keer dus ik wist dat de kamers klein zijn, dat is geen probleem want je vertoeft toch meest buiten.

Wat me de vorige keer en ook nu weer opviel was dat de badkamer niet fris is, bij de douche is er veel roze/bruine aanslag. De laatste avond en de ochtend daarna kwam er geen warm water meer uit de kraan. Ook is het jammer dat er geen hor voor het raam en klapraampje zit, zo krijg je snel veel vliegen/muggen binnen. Wat frisse lucht is wel belangrijk want het is snel benauwd binnen.

Het ontbijt is prima evenals het diner.

Een compliment voor José, de medewerkster/ gastvrouw, ze is het 'zonnetje' van Zandt aan Zee, snel, adequaat, adrem, met humor en ondanks de drukte altijd vriendelijk. Hou haar in ere !

Gereisd met partner in augustus 2017

Top!

Manon, 4-8-2017

Wij hebben een super weekend gehad (laatste weekend van juni).

Vooraf werden we geïnformeerd dat er iets niet goed was gegaan in het boekingssysteem, waardoor we overboekt waren. Eigenaar had voor ons een alternatief in optie genomen. Appartement in het gebouw tegenover "Zandt".

Optimaal genoten van het uitzicht, de locatie, de ontbijtjjes... Heerlijk.

Wij gaan zeker nog (minimaal) één keer terug :)!

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie locatie slechte kamer

Fam, 20-7-2017

Bij aankomst een beknopte informatie ,en bij aankomst kamer enorm klein en de schoonmaak was ook achterwege gelaten.Het uitzicht was onkruid en een trap voor de ramen.Wij zouden dit hotel niet gelijk aanraden .
    Gereisd met partner in juli 2017

Mooie ligging maar service kan beter

Irem, 30-4-2017

Kleine en eenvoudige kamers maar prima te doen! De omgeving is mooi en alles is makkelijk te bereiken. Ook is er heel mooi uitzicht en je loopt zo naar zee. De service is alleen niet zo goed omdat ze zich niet echt met je bezig houden en je moet lang wachten. De bediening komt wat onverzorgd over. Verder is het prima te doen!
    Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Gezellig, vriendelijk en mooi gelegen hotel!

Rob, 20-2-2017

Het unieke van dit hotel is de locatie aan zee. Daarnaast heb je hier geen last van bussen en auto's met toeristen zoals je dit in het dorp tegen komt.

De omgeving van het hotel is heerlijk rustig. Vanuit het hotel hebben we verschillende uitstapjes gemaakt. Via strand zijn we naar de Marlijn gelopen om te lunchen. Later die middag zijn we via de duinen terug gelopen waar we veel konijnen, ganzen en roofvogels hebben gezien. Als afsluiter hebben we 's avonds aangeschoven voor het diner bij van der Werff. Beide aanraders voor een leuk verblijf.

De kamers van het hotel Zandtaanzee zijn prima! Onze kamer had fantastisch uitzicht op zee en 's Morgens werden we getrakteerd op een heerlijk ontbijtbuffet met uitzicht op een rondscharrelende fazant in de duinen.

Het is een fijn hotel met hartelijk personeel dat vraagt hoe het met je gaat. Je voelt je er meteen thuis!

Wij zij een geweldige ervaring rijker en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in februari 2017

fantastische lokatie maar nooit meer

leonnn, 7-11-2016

Ligging is perfect, onze kamer had uitzicht op zee en duinen, je kon de zon mooi onder zien gaan, Echter kamer en badkamer waren niet zuiver, ronduit smerig, stofnesten, smereige badkamer vloer, Restaurant s'avonds dicht, Kok was ziek, kan gebeuren maar het moest toch mogelijk zijn om ergens voor de komende dagen een kok te regelen, voor 286 Euro voor twee overnachtingen een stevige prijs voor een B&B, Niet service en klant gericht, ontbijten vanaf 09,00 uur, en gasten gewoon buiten laten wachten tot na negen uur, Hoe welkom ben je dan? Bar s'avonds ook dicht, Schiermonnikoog schitterend om te wandelen en te fietsen, daar wordt in dit hotel qua service totaal Niet op ingespeeld. Met deze eigenaar, een afrader. Begrijp niet dat een website dit hotel waardeert met ruim een zeven.
    Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie sfeer en lekker ontbijt en goede bedden.

Andr, 3-10-2016

Je kunt er heerlijk genieten van het goed verzorgde ontbijt (met verse broodjes en heerlijk beleg) en de lekkere bedden. Uitzicht over de duinen naar de zee is erg mooi. Op zeer korte loopafstand van het strand. Goed eten in eigen restaurant.
    Gereisd met partner in oktober 2016

Aanrader! Ik ga volgend jaar weer.

Erik, 26-8-2016

Een echt Strandhotel! Kamers zijn eenvoudig maar schoon, en alles wat nodig is, is er. Geweldig eten voor een zeer redelijke prijs. Twee terrassen; het bovenste, grootste terras kan een beetje onderhoud gebruiken maar daar staat tegenover dat het uitzicht schitterend is.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, en dat compenseert een gemis aan ervaring ruimschoots.

Het hotel eenvoudig maar goed. Het restaurant biedt echt value for money.

Ik ga volgend jaar zeker terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Gastvrij, supergezellig rondom fantastisch

Ronald - Belgie, 5-8-2016

Schitterende ligging tegen het strand en op loop/fietsafstand van het mooie dorp.

Zowel de eigenaar André, als zijn naaste medewerker(ster) José, de kleurrijke Roepie en de kok Jeffrey doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Een gezellig praatje, uitleg over het eiland of gewoon humor met een borrel aan tafel, niets is ze teveel.

Er is in principe geen bediening op het terras maar dit wordt duidelijk aangegeven en is dus eigenlijk helemaal geen probleem. De kamers zijn wellicht wat gedateerd maar ze zijn schoon, compleet en het bed is heerlijk. De locatie, gezelligheid, het lekkere eten en het prachtige uitzicht maken het verblijf hier meer dan de moeite waard.

Dit eenvoudige no-nonsense hotel is een regelrechte aanrader !

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Strandhotel ZandtaanZee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel ZandtaanZee in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel ZandtaanZee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel ZandtaanZee scoort een 8.03 uit 10 op basis van 72 reviews.