Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie

Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie
9,1

7 reviews over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie in het Nederlands

Zo heerlijk en ontspannen

Kamans, 2-8-2017

Fijne plek om heerlijk te onthaasten zo gemoedelijk en heel gastvrij. Verrukkelijke eigengemaakte yoghurt en verse melk.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch voor ons echt een top plek

Schuur, 24-7-2017

Geweldige locatie, accomodatie grote klasse, gastvrijheid Is geweldig. Daar kunnen veel campings wat van leren. Je moet wel van het normale boerenleven houden. Kinderen mogen helpen kalfjes voeren en helpen in de stal Etc. Echt Super!!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Perfecte plek om met groep 8 op kamp te zijn

Francien Roelofs, 4-4-2015

Wij gaan nu al meerdere jaren met groep 8 op kamp naar Schiermonnikoog. We verblijven bij de oorsprong. Doordat we met een grote groep zijn (4 klassen) hebben we de hele boerderij tot onze beschikking. De keukens zijn goed uitgerust, de slaapkamers zijn netjes en de grote centrale hal en het speelveld maken het helemaal af.

Marieke en Freerk doen er alles aan om je verblijf tot een succes te maken. Echt mensen die weten wat gastvrijheid is en die hart hebben voor hun mooie bedrijf. Wij komen heel graag volgend jaar weer terug!

Gereisd met vrienden in maart 2015

Prachtig!

Ankie Onnes, 11-7-2014

ijd. Prachtig huis van alle gemakken voorzien, zeer sfeervol. De eigenaren Freerk en Marieke Visser zijn zeer gastvrij en behulpzaam! Een fijne plek op het heerlijke eiland Schiermonnikoog. Wij komen graag nog eens weer!
Gereisd met partner in juni 2014

Geweldig mooie plek

mela, 8-7-2014

We gaan dit jaar voor de 4e keer hier naartoe en zal zeker niet de laatste keer zijn kids zijn dol op het boerenleven en hebben elke keer weer vakantie van hun leven, het eiland schiermonnikoog heeft een plekje in ons hart en is schitterend mooi
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Geweldige plek

Alex, 28-6-2012

nette mensen, jammer va de afstand tot het dorp. Slaapzaal is uitstekend voor een weekend/midweek met een groep mensen/jongeren. Sport veldje zit erbij dus dat is ideaal mocht er nog aan sport gedaan worden/
Gereisd met vrienden in oktober 2011

Gezellig en goed verzorgd

Fam. weekend, 26-9-2011

Een gezellig thuis bij de familie Visser. Een kampeerboerderij met veel ruimte om te voetballen/volleyballen en lekker buiten te vertoeven.

Een boerderij volop in bedrijf met zeer vriendelijke eigenaren.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Recreatieboerderij De Oorsprong Groepsaccommodatie scoort een 9.14 uit 10 op basis van 7 reviews.