Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost

Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost
Middenstreek 40 Oost

1 review over Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost in het Nederlands

Heerlijk huisje waar alles mogelijk is!

Henriette, 8-6-2015

Een klein (niet té), heerlijk huisje. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en bij aankomst was het huisje schoon! In overleg is veel/alles mogelijk met de eigenares. Inrichting is gedateerd, maar dat geeft in dit huisje ook juist sfeer. In overleg mochten de 2 honden mee terwijl er officieel maar 1 is toegestaan. Bus stopt voor de deur en het huisje ligt dicht bij de winkels, restaurants etc. met de boekhandel voor het krantje als buren. . We verbleven hier 6 dagen oa ivm het wandelen van het waddenwandelpad en hebben ons uitstekend vermaakt in het huisje, we voelden ons er direct thuis. Er is geen afwasmachine, oven of magnetron aanwezig, maar dit hebben we ook niet gemist, wel is er een wasmachine. Verder is de keuken compleet ingericht, met een goede koelkast met vriesvak. Een heerlijke douche!
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Middenstreek 40 Oost scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.