Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve

Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve
Kampeerboerderij de Duinhoeve

2 reviews over Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve in het Nederlands

rotzooi en oude bende, maar niet duur!

schier, 23-8-2017

Verwacht er niet te veel van, wij hebben op de camping gestaan. was overal een enorme bende. wel een goede en lekker warme douche straal. maar alles moet echt goed opgeknapt worden en opgeruimd! zoals het bord van de camping was helemaal afgebladerd en zou wel een likje verf kunnen gebruiken. er lijkt wel bijna niks te zijn gedaan de afgelopen 20 jaar! maar ruim iig oude troep op (ik weet niet hoe de appartementen zijn) wel een fijne ligging, schier is niet groot dus je zit altijd overal dichtbij ;) dus voor de prijs krijg je ook niet veel maar is dan toch oke.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuke plek voor een weekendje

Nienke, 11-7-2017

boerderij met studio's, minicamping en accommodatie voor grotere groepen. ik had de studio. deze was goed ingericht, met keukentje en met mooie nieuwe badkamer. Bedden liggen lekker. Het is wel erg gehorig, al heb ik daar zelf niet veel last van gehad. Ondanks dat er ook grote groepen verbleven, was het snachts toch lekker rustig.

Ontbijt kan geregeld worden voor als je niks zelf wilt doen. Verder is het ook nog een boerderij, dus de kinderen kunnen bij de paarden, koeien, kleine kuikentjes en konijnen kijken. erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kampeerboerderij de Duinhoeve scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.