Camping Groepsaccommodatie De Branding

7,8

7 reviews over Camping Groepsaccommodatie De Branding in het Nederlands

Onbezorgd genieten

Fam Luitens, 9-9-2017

De kinderen hebben genoten. Het is back to basic. Geen overbodige luxe, maar alles valt te regelen. De kinderen mochten mee met de boer. Melken en op de trekker. Savonds broodjes bakken en liedjes zingen bij een kampvuur. Na afloop kregen ze een boerenknechtdiploma. Dat vonden ze prachtig. Heel huiselijk en gewoon.

De douches waren simpel maar schoon. De campingkeuken wordt door meerdere gebruikt. Iedereen deed zijn eigen afwas en je kunt er koken. We hoefden geen pannen etc meebrengen. De kinderen spelen veel samen. Soms is het wat vies in de keuken, maar deze wordt elke dag schoongemaakt door de boerin.

Hartelijke mensen. We mochten hun bbq lenen en ze brachten onze bagage weer naar de boot.

Het weer was heerlijk. Veel gefietst en alle dagen in zee geweest. Voor een goedkoop verblijf op schier is dit een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Verwondering...

S.F.M., 19-8-2017

Samen met twee kinderen achtereenvolgens een vouwwagen en een appartement gehuurd. De vouwwagen was ok, ondanks gebrek aan elektriciteit. De tuinset die buiten stond was echter deels stuk en smerig. Zeker aan vervanging toe. De vouwwagen werd dicht bevolkt door spinnen en oorwurmen. Vooral deze laatste vonden we overal terug (in kleding, beddengoed, schoenen, etc). Misschien kan er, tussen de verschillende gasten door, vaker wat ongedierte verwijderd worden. Voorkomen kan niet, maar in dit geval hingen er overal spinnenwebben.

De centrale campingkeuken hebben we links laten liggen: bij bezichtiging stonk het er vreselijk, vlogen de bromvliegen af en aan en lag er kippen/koeienpoep op de grond. Niet zo smakelijk. Het campingsanitair was op onze eerste dag érg vies: alsof iemand een toupetje was verloren in het doucheputje.... twee dagen later was er gelukkig schoongemaakt.

Het appartementje was prima ingedeeld. Er zat alleen veel schimmel in de douche en we vonden het stinken in de keuken. Dit bleek achteraf veroorzaakt te worden door een centimeters dikke laag schimmel in het pedaalemmertje.

Het terrein + stallen van de boerderij leek ook te dienen als grofvuilopslag... dit biedt veel speelmogelijkheden maar ik kon me er alleen maar over verbazen.

Dit is niet representatief voor een boerenbedrijf.

Hebben een heerlijke tijd op het eiland gehad, maar zoeken de volgende keer een andere accommodatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Niet voor families...

Evy, 2-8-2017

Wij hadden hier een appartementje gehuurd voor 2 nachten.

Bij aankomst was er geen ontvangst (een andere gast heeft ons het huisje getoond).

Er was schimmel in de badkamer en de slaapkamertjes zaten vol muggen.

's Nachts werd er door de aanwezige groepen luidruchtig gefeest tot 5h 's morgens, terwijl er verschillende families met kleine kinderen logeerden.

Wij vonden het domein (ook voor een boerderij) smerig.

Na 1 nacht zijn we vertrokken. De boer en de boerin waren toen niet aanwezig en hebben nadien ook geen contact meer gezocht om te vragen waarom we vertrokken waren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een bijzonder locatie

Sietske, 18-7-2017

De boerderij heeft een prachtige locatie achter de dijk. Wijdse uitzichten over de landerijen.

Vriendelijke eigenaar die zeer gastvrij is.

Hygiene, bedden en sanitair is uitstekend.

Kinderen en huisdier zijn in het bijzonder erg welkom.

Kortom een uitstekend verblijf voor een betaalbare prijs op het mooie eiland Schiermonnikoog.

Gereisd met partner in januari 2017

Back to Basic

Yvonne, 1-5-2016

Kamer gehuurd en de hond kon ook mee, alles is gedateerd, maar schoon.

Geen overbodige regels, kortom een back to basic vakantie op Schiermonnikoog.

Goede ligging, een klein rondje lopen, dan richting de Waddendijk, en het strand is ook lopend te doen, ik had een fiets met hondenmand gehuurd in het dorp.Kan ook bij De Branding gezet worden door fietsverhuur !)

Fijne vakantie gehad !

Gereisd alleenreizend in april 2016

heerlijk!

Johanna Roede, 10-12-2015

Groepsaccomodaties De Branding heeft ook kleine, betaalbare camping. Je kunt je eigen tent meenemen, of 1 huren.

Er is een campingkeuken waar alles aanwezig is (pannen, bestek, borden, etc.) het gezamenlijk gebruik van de keuken levert zelden problemen op.

Beddengoed kun je lenen, handig.

Je betaalt pppn ongeacht het aantal tenten.

Eigenlijk kan bijna alles.

De kinderen mochten helpen melken, het uitzicht op de dijk vanaf mijn tent was fenomenaal.

Achter op het terrein lag een hoop schroot. Hiermee konden de kinderen heerlijk spelen. Zo pimpten die van mij een rollator in de eerste week en bouwden ze een hut boven op de hooiberg. Toen het 1,5 dag erg regende mocht ik gebruik maken van de groepsaccomodatie. Er was haast elke avond vuur met muziek of verhalen.

Het is een camping op een werkend boerenbedrijf en het is qua camperen heel basic. Het is een beetje rommelig af en toe, maar dat biedt veel speelruimte. Gastvrij, het sanitair schoon, de plekken ruim en de gasten sociaal.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

goedkoop overnachten

Willy Smit, 3-6-2012

De Branding is ideaal voor groepen. Het is hier heerlijk vrij en alles mag en kan. Het zijn allemaal hokjes wel oud maar niet vies. De bedden liggen heerlijk. Daarvoor hoef je niet naar een hotel. Gastvrije mensen en je ziet je ogen uit. Je waant je in het tv programma "Showroom". Een plek om niet te vergeten. En het kost weinig.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Groepsaccommodatie De Branding in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Groepsaccommodatie De Branding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Groepsaccommodatie De Branding scoort een 7.8 uit 10 op basis van 7 reviews.