Hotel Graaf Bernstorff ****

7,7

95 reviews over Hotel Graaf Bernstorff in het Nederlands

Prima hotel

de drenteniers, 23-8-2017

Net terug van een nachtje " Schier" . Prima hotel om te overnachten. Wij hadden kamer no 17 en die heeft zelfs een dakterras...verder alles schoon en netjes. Een mooi eiland maar verder niet heel veel te doen...wij hadden mooi weer dus daar moet je even geluk mee hebben...
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuk en groot terras buiten!

Carla, 2-8-2017

We hebben hier enkel geluncht en op het terras gezeten. We hebben namelijk elders overnacht. Ze hebben een heerlijk terras midden in het centrum. De lunch was ook erg goed. Buiten zit je gezelliger dan binnen, maar zeker een aanrader!
Gereisd zakelijk in juli 2017

Gastvrij hotel op geweldige locatie!

Ellen&Monica, 22-7-2017

Een sfeervol hotel met vriendelijk personeel. De kamers zijn ruim, schoon en met fantastische bedden. Het ontbijtbuffet is prima en vers! Een prachtig terras!

Tip:

Ontbijtbuffet ruimer opstellen wanneer hotel vol is.

Afvalemmertjes op tafel tijdens ontbijt.

Loungebanken geven na actieve dag net even meer comfort op terras.

Medewerker ontbijtbuffet: MAG ik uw kamernummer? Dan wens ik u eet smakelijk komt net iets vriendelijk over dan alleen: kamernummer?

Verder tophotel! wij komen zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastisch! Een aanrader!

Marianne Witteveen, 13-2-2017

Wij hadden een arrangement met een groep vriendinnen in 2 appartementen.

Heerlijke bedden. Mooi ingericht en keurig!

Verder heel sympathiek en meedenkend personeel. Zowel bij de receptie als in het restaurant.

Wij hebben echt een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Jammer had anders verwacht

John, 8-1-2017

Kamer zeer gehorig. S,morgens om 7 uur al veel lawaai onder ons vanuit de keuken. Ontbijt zeer matig. Vroeg je om expresso moest je meer betalen. Wij kwamen bij het ontbijt werd hard en onpersoonlijk gevraagd Mag ik het kamernr. Wij hadden gehoopt op een leukere jaar wisseling.
    Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk verblijf van 4 in een 3 kamer appartement

Wilma, 25-10-2016

Prachtig appartement voorzien van alle voorzieningen in het midden van het dorp.Aan de overkant een Spar zodat je elke morgen verse broodjes kan halen en andere boodschappen. Je kan ook gebruik maken van het ontbijt in het hotel maar daar voor moet je bij betalen. We hebben genoten van een paar dagen Schiermonnikoog.
    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Uitstekend verblijf voor midweek Schiermonnikoog!!

Karin, 13-9-2016

Fijne hotelkamer, vriendelijk personeel. Prima maar klein ontbijtbuffet daardoor waren er snel dingen op. Er werd wel aangevuld maar vaak op verzoek van de klant. Dat zou het personeel zelf in de gaten moeten houden. Verder wel een heel fijn verblijf. Ga je langer dan een midweek dan is het appartement heel fijn!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Jammer jammer jammer

Erick de Wolf, 2-8-2016

Een begrip op Schiermonnikoog maar sinds enkele jaren in handen van een nieuwe eigenaar. Uitstraling, service en kwaliteit is zienderogen achteruit gegaan en dat is jammer van zo'n mooie plek. We hadden er al zo vaak gegeten en nu dan maar eens edn nachtje slapen. Dat doen we dus mooit meer : ongeïnteresseerde bediening, op zondag om 7 uur al hoop lawaai in ontbijtruimte, voor 10 uur ontbijten ( de bussen komen er aan, help !!!) etc

De factuur met inktvlekken er op ter afsluiting zegt alles : geen bezieling !! Wordt tijd dat er meer concurrentie op Schier komt !?

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie ruime kamer, uitstekende service!

Yvonne Kooistra, 20-7-2016

Vriendelijke telefoniste, door onvoorziene omstandigheden op laatste moment iets gewijzigd in de boeking. Soepel opgelost. Vanwege vertrek met de eerst boot kon mijn man geen gebruik maken van het ontbijt, maar dit werd ruimschoots gecompenseerd met een ontbijtpakket dat zo uitgebreid was dat het ook voldoende was voor de lunch! Heerlijke bedden! We komen graag terug, en dan liefst langer!!
    Gereisd met partner in juli 2016

restaurant niet voor herhaling vatbaar

Alida C., 27-6-2016

Als groep hebben wij hier gegeten, druk terras met maar 1 personeelslid. Zalm besteld maar deze was nog rauw. Mededeling van bediening was, omdat er al een hap vanaf was:..deze kan niet meer gebakken worden. En daarmee was de kous af. Bij afruimen werd de vraag gesteld of het gesmaakt had, er werd wederom niets gedaan met de mededeling dat dit niet helemaal zo was. Dus een bord patat,.. niet al te veel, en een dot sla, niets bij zonders en een vis die rauw was. Een snackbar is goedkoper en misschien wel beter. Waarom word er gevraagd of alles naar wens is en vervolgens doe je er niets mee.

Terras ziet er heel gezellig uit, zouden misschien parasols tegen de zon gezet kunnen worden. Ambiance deed meer vermoeden maar het werd niet waargemaakt. Jammer, mij zien ze er niet meer terug.

Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Graaf Bernstorff bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Graaf Bernstorff in Schiermonnikoog, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Graaf Bernstorff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Graaf Bernstorff scoort een 7.71 uit 10 op basis van 95 reviews.