Appartement Zomerkoninkje

Appartement Zomerkoninkje
Zomerkoninkje

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Zomerkoninkje bij:

1 review over Appartement Zomerkoninkje in het Nederlands

Heerlijk appartement

Marian, 15-10-2009

Bij aankomst ben ik zeer hartelijk ontvangen. Mevrouw Beijaard is zeer gastvrij.

Je kunt lekker je eigen gang gaan en je hebt een zeer prettige ruimte voor jezelf (en je eventuele partner). De keuken is ruim voldoende (ook voorzien van een Senseo). De woonkamer is ook leuk ingericht en zeer schoon. De badkamer met douche, wastafel en toilet is netjes en zeer schoon. Het enige dat ik miste was een thermostaat kraan voor de douche.

Voor ouderen is het appartement minder geschikt omdat de badkamer zich op de begane grond bevindt en de woonkamer/keuken en slaapkamer op de eerste etage.

Bij het appartement horen 2 fietsen. Dat is lekker makkelijk want er valt fietsend veel te zien op het eiland.

Ik heb het erg naar mijn zin gehad gedurende mijn verblijf op het mooie Ameland. Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Zomerkoninkje in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Zomerkoninkje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Zomerkoninkje scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.