Hotel Zee van Tijd **

9,3

111 reviews over Hotel Zee van Tijd in het Nederlands

Het was geweldig

Beek, 1-10-2017

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt en heerlijk diner.
Gereisd met partner in september 2017

Mooi ingericht, heerlijke bedden, toplocatie

Petra, 2-9-2017

Ontbijt dikke 10 en wat niet ????? alles wat gewoon uitstekend
Gereisd met partner in april 2017

Mooie kamer, tip: bij voedselallergie niet eten!

Viviane Kolders, 12-8-2017

Ik kon er s avonds uiteindelijk niet eten. Ze waren niet ingespeeld op een notenallergie. Badkamer was mooi maar wel glad en niet praktisch. Verder prima! Mooie kunst in hal. Sfeervol.
Gereisd met partner in augustus 2017
Team Zee van Tijd, owner, 30-8-2017

Hallo Viviane,

Dank voor de review. Graag willen wij even reageren op de opmerking dat wij niet ingespeeld zouden zijn op uw notenallergie. U heeft bij de bediening aangegeven dat zelfs bij het kleinste spoor van noot de ambulance zou moeten worden gebeld. Wij hebben toen, in overleg met de keuken, besloten om geen gerechten te serveren - aangezien veel gerechten sporen van noten kunnen bevatten. Wij hebben hierbij ook aangegeven dat wanneer u een reservering en een melding van uw notenallergie had gemaakt, dat wij dan voor de juiste producten hadden kunnen zorgen. Dat lukte alleen niet meer op zo'n korte termijn.

Hierbij kunnen wij u dan ook aanraden om in het vervolg bij restaurants te reserveren, zodat zowel het restaurant als de gast niet voor verrassingen komen te staan.

Heerlijk luxe verblijf

Rianne, 1-7-2017

We hebben erg genoten van de ontzettend luxe, romantische Royal Suite. De kamer is perfect afgewerkt met een prachtig design Villeroy & Boch badkamer en een Nespresso machine. Helemaal onze smaak! Het diner was heerlijk en de bediening was heel erg goed, complimenten. 's Ochtends stond er een lekker ontbijt klaar. Het personeel was vanaf inchecken tot en met uitchecken erg behulpzaam. Als we weer naar Ameland gaan komen we hier zeker weten terug!

We hebben niets te klagen gehad maar als we dan toch iets moeten noemen; Het bed was lekker alleen had een 2-persoons (dek-)matras en een 2-persoons deken prettiger geweest.

Gereisd met partner in oktober 2016

Heerlijk genieten!

Buurman, 6-6-2017

Fijn personeel, supermooie kamers en een heerlijk restaurant. Voor mij en mijn partner onze 'happy place' op Ameland waar het gewoon genieten is.

Gewoon genieten!

Paulien, 24-5-2017

Voor de derde keer in dit hotel een aantal dagen verbleven en wederom een mooie, sfeervolle, schone kamer, hele prettige en vriendelijke eigenaren en personeel. Een heerlijk ontbijt aan tafel geserveerd en wat op onze wensen weer aangevuld werd.

Lunch en borrelen op terras was genieten en diner was goed verzorgd!

Het enige wat we misten op de kamer was een goede stoel om 's avonds op te kunnen zitten, maar ook dit werd snel opgelost door de eigenaar. Kortom we hebben genoten van ons verblijf bij Zee van Tijd! We komen zeker weer!

Gereisd met partner in mei 2017

mooie schone kamers

Wim, 14-5-2017

prachtige kamer ,ontbijt aan tafel
    Gereisd met partner in april 2016

Geweldig hotel

Johan Timmermans, 7-5-2017

Gelegen midden in het pittoreske Nes. Zeer mooi en strak ingerichte kamers
    Gereisd met partner in april 2017

Bijzondere ervaring

Nero, 1-3-2017

Voor 99 procent positief. We missen bij het ontbijt alleen een afvalbakje op tafel.

Goede ontvangst en prima service en bediening.

Gereisd met partner in februari 2017

Wat een heerlijk hotel. Kamer top, ontbijt top!

Loes, 23-2-2017

Ik heb geen tegenvallers meegemaakt. Zeer tevreden! Luxe kamer, luxe ontbijt en supervriendelijk personeel!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Zee van Tijd bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zee van Tijd in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zee van Tijd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zee van Tijd scoort een 9.3 uit 10 op basis van 116 reviews.