9,8

Uitstekend

1 review over Vakantiehuis Wendy in het Nederlands

Hoge kwaliteit, kindvriendelijk en gastvrij

Maaike & Alfred, 20-4-2013

Vakantiehuis Wendy is onderdeel van Happynes van Aukje en Rijk Mosterman. Vriendelijk, gastvrij en erg leuk voor kinderen. Veel skelters en een grote zandbak. De inrichting van de huisjes is van goede kwaliteit. Recent zijn we ook een keer in Jane geweest, mooie accommodatie, luxe. Zelfs al is het eens minder mooi weer op Ameland, dan hebben we het nog steeds erg naar ons zin.

Dit jaar hebben wij ons bruiloftsfeest op Ameland gehouden, de huisjes van Friga waren ideaal om een deel van onze vrienden en familie onder te brengen: toch privacy, maar ook gezamenlijk.

Gereisd familie in april 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Wendy in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Wendy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Wendy scoort een 9.75 uit 10 op basis van 2 reviews.