Appartement Wad Anders

9,3

8 reviews over Appartement Wad Anders in het Nederlands

Echt een aanrader!

Mitchel, 15-9-2017

Mooie frisse woning! Heel gastvrij en goede service.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig ontbijt in een mandje

Bianca, 5-6-2016

Gastvrij onthaald in een keurig appartement in Hollum. Je kunt heerlijk in de tuin zitten en alles is keurig.
Gereisd met vrienden in juni 2016

een plek waar we ons thuis voelen!

familie Vasen, 31-8-2013

door de gezelligheid van Martin en Barbara en de knusse sfeer komen wij hier twee keer per jaar terug. de appartementen zijn schoon, de nieuwe keuken in het vierpersoons appartement is heel mooi. de tuin is een gezellige plek om in te zitten met BBQ als het lekker weer is. de schommelbanken zitten geweldig en de zon blijft nog lang schijnen in de tuin. Martin en Barbara zullen er alles aan doen om het jou naar de zin te maken, geweldige mensen met een heel lief hart. bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Geweldig appartement

Ton van der Helm, 26-8-2013

Via een hotel waar wij een boeking hadden gedaan maar wat achteraf toch volgeboekt was, konden we 'uitwijken' naar WadAnders. Het appartement waarin we daar verbleven was echt super! Knus en toch zeker groot genoeg met een heerlijke tuin en terras en bovendien zijn de mensen van WadAnders zeer vriendelijk en behulpzaam. En op loopafstand van het centrum, strand en vuurtoren. Wij hebben erg genoten!
Gereisd met partner in augustus 2013

Perfecte plek om op Ameland door te brengen

Sjoerd, 19-8-2013

Wadanders is echt wat anders als een doorsnee appartement. Midden in het dorp Hollum vlak bij de bakker om 's morgens vers brood te halen. Op loop afstand van het strand. Ideaal om ook met de hond een weekend of week door te brengen. Perfect wifi aanwezig, altijd bereik... Lekker buiten zitten in de launch set die er voor meerdere bezoekers op verschillende plekken gebruikt kan worden. Ook de BBQ mag je gebruiken.
Gereisd met partner in augustus 2013

heerlijk toeven; beslist iets voor nog een keer

h hartog, 27-4-2013

zeer vriendelijke ontvangst, mooi appartementje met alles erop en eraan, goede bedden en een heel mooie tuin met lekkere schommelbanken.

Al en al ...we zijn heel blij, dat we Wat Anders voor ons verblijf op het mooie ameland met het schitterende dorpje Hollum (geboorteplaats van de vader van mijn echtgenote) hebben ontdekt

Gereisd met partner in april 2013

Helemaal goed

Chef, 27-3-2013

Ligging in het centrum van het leuke dorpje op Ameland. Vlak bij de zee, de vuurtoren. Heerlijk ontbijt als je dat hebt besteld. Goede gastheer/dame. Kortom en en al tevredenheid.
Gereisd met partner in maart 2013

Wir kommen gern wieder!

Christiane Hahn, 23-8-2012

Wir (zwei Osnabrückerinnen und zwei Hunde) haben uns wieder hier sehr wohl gefühlt: Unsere Wünsche werden hier prompt erfüllt, ob es sich um Infos zuVeranstaltungen handelt oder um die Benutzung des Supergrills hinter dem Haus. Barbaras Frühstück lässt keine Wünsche offen. Der Garten hat eine tolle Atmosphäre mit Loungesesseln, Feuerkörben und Sitzschaukeln. Auch die Zimmer sind gemütlich. Aber das beste: Wir fühlen uns hier nicht nur wie zahlende Gäste, sondern einfach willkommen. Danke und gerne wieder!

Zwei Osnabrückerinnen mit Oskar und Theo!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Wad Anders in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Wad Anders zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Wad Anders scoort een 9.34 uit 10 op basis van 14 reviews.