Uitstekend

1 review over Vakantiehuis 't Hooivak in het Nederlands

Heerlijk pinksterweekend bij familie Van Tuinen!

Familie Visser, 27-5-2015

Aan de rand van rustig en sfeervol Ballum: Alle ruimte voor ons gezin met 4 kinderen (6 - 11 jaar) in appartement t Hooivak. Prima slaapkamers en goede bedden, zeer complete keuken, ruime zithoek en de spelletjes en boeken in de kast maken het af!

We werden bijzonder gastvrij ontvangen door de familie Van Tuinen, de meiden mochten de konijnen en kippen voeren en eieren rapen. We keken meerdere keren mee hoe de paarden werden ingespannen voor de huifkar of marathonwagen. De jongens konden naar hartenlust voetballen in de grote tuin en s avonds natuurlijk de BBQ aan!

Fietsen huren en boodschappen doen op loopafstand.

Kortom: Een aanrader, wij hebben het geweldig gehad en komen hier vast weer!

Gereisd familie in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Hooivak in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Hooivak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Hooivak scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.