Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Strandhotel Buren aan Zee*** bij :

71 reviews over Hotel Strandhotel Buren aan Zee in het Nederlands

uitstekend hotel met hoog service niveau

hans en regina, 7-8-2017

een mooi hotel met een schitterend uitzicht en daarnaast heel vriendelijke dames bij de receptie die meedenken Ook een uitgebreid ontbijtbuffet. Kamer (suite) was mooi ingericht en met heel goed sanitair en een prima bed. We komen zeker terug
Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige plek

Bart, 20-3-2017

Dit hotel is een prima uitvalsbasis om Ameland te verkennen op de fiets of lopend. Het ligt op steenworp afstand van de zee en is goed bereikbaar met de bus vanaf de veerhaven. Op de heenweg stopt deze zelfs bij het hotel, op de terugweg moet je een stukje terug lopen naar de halte. Eten kan vlakbij op het strand in paviljoen 't Strandhuys, zwemmen bij recreatiepark Klein Vaarwater waar ook een kleine supermarkt is. Ontbijtbuffet is helemaal top met o.a. zalm en vers fruit. Ik herken de eerdere review niet van dat er geen bar is en dat de receptie is gesloten, dat zijn dingen die je van te voren kan weten. Hotel is voor rustzoekers, de kamers zijn ruim, schoon en netjes, personeel zeer vriendelijk.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Echt fantastisch

Familie Alta, 19-3-2017

De locatie is echt super. Het personeel is zo behulpzaam en heel vriendelijk. Alles is zo goed geregeld. We dachten dat we een kamer hadden geboekt met een keukentje (suite) maar dat bleek niet zo te zijn maar omdat er nog er toch nog een kamer over was mochten we in de suite zonder bij te hoeven betalen. Echt geweldig !!! We hebben alweer ons volgende verblijf geboekt en dan blijven we 2 nachten. En er zullen nog zeker vele nachten volgen.
Gereisd met partner in maart 2017

Tegenvallend

Monique, 4-12-2016

Zag er leuk uit zo vlak bij het strand maar na een avond in de kou te hebben gezeten kregen we na een klacht een straalkacheltje om de ruimte te verwarmen. Op zich vreemd dat zij over een straalkacheltje bezaten. Zal wel vaker voorkomen. De douchecabine oogde schoon maar je moest niet naar de randen kijken. Vol schimmel. Ook raar dat dit appartementencomplex de naam hotel draagt. Er zit tot denk ik 21:00 uur iemand aan de balie daarna staat de deur wagenwijd open de hele nacht maar is er niemand meer aanwezig. Je kan dus niet even in een barretje wat drinken en het centrum is te ver om te lopen. Niet echt een veilige gedachte, dus verdiend de naam hotel niet. Ontbijt was redelijk maar ook weer vreemd dat de toetjes uit een plastic bakje van de supermarkt kwamen. Er werd summier aangevuld. Prijs-kwaliteit is te duur. We hebben een heel mooi weekend gehad maar vonden de accommodatie op ontbijt en warmte en open deur erg tegenvallen.
Gereisd met partner in december 2016

Geweldige locatie, service en kamer

S, 19-9-2016

Wat een succes! We hebben al op veel adressen op Ameland geslapen, maar dit verblijf staat met stip aan de top.

Van begin tot het eind hebben we genoten van de service, maar ook van de prachtige ligging in de duinen met uitzicht op zee. Onze kamer/suite was zeer ruim en zeer schoon. Het ontbijt was prima verzorgd.

Kortom: een aanrader.

Wij komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2016

" Eindeloos"

R.Lousma en R. Travaille, 6-3-2016

"Ameland geeft je de zon. " Wij zijn in het vroege voorjaar een nachtje naar Strandhotel " Buren aan zee" geweest en kunnen met recht zeggen dat dit het fijnste hotel is waar we tot nu toe op de waddeneilanden zijn verbleven. Ruime kamers met een formidabel uitzicht over duinen en Noordzee. Het sanitair was super schoon en netjes en wat ook niet onbelangrijk is: de wanden zijn geluiddicht. Wanneer je 's ochtends de balkondeuren opent, hoor je de zee en de vogels. Konijntjes hippen voorbij in de duinen. En dan is het met een heerlijk ontbijtje achter de kiezen moeilijk vertrekken vanaf deze mooi plek. Dat laatste is dan ook het enige minpuntje dat wij over dit hotel kunnen bedenken.
Gereisd met partner in maart 2016

Een ontspannen verblijf op een top locatie!

Joke Pluim, 2-1-2016

Een prima , zeer gastvrij hotel, met een heerlijk ontbijt. Honden zijn zeer welkom, op de beschikbare kamers. 5 Minuten lopen en je bent op het strand. In de buurt van het hotel is voldoende gelenheid om te lunchen en te dineren. Het Kooikershuus is een aanrader, evenzo het visrestaurant Strand Anders. Het restaurant de Driesprong kun je ook lekker eten.
Gereisd met partner in december 2015

Heerlijk strand, zee en duinen-hotel

Margreet van Driel, 30-11-2015

Geweldige plek! Service is uitstekend, relaxte sfeer en de medewerkers gaan heel ver om het de gasten naar de zin te maken. De kamers zijn comfortabel en goed ingericht. Ook honden zijn welkom. De speciale kamers zijn heel praktisch en gemakkelijk schoon te maken. Echte aanrader voor een bezoekje aan Ameland
Gereisd met vrienden in november 2015

Aanrader!

Marijke en Hans Glaudemans, 15-6-2015

Prachtig gelegen hotel!

Wij hadden een kamer met uitzicht op zee!

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Mooie kamer met goede bedden.

Gereisd met partner in juni 2015

Prachtige locatie

hannekeprins, 25-9-2014

We hadden een kamer met zeezicht, dat verveelt nooit.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Strandhotel Buren aan Zee in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Strandhotel Buren aan Zee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Strandhotel Buren aan Zee scoort een 8.96 uit 10 op basis van 72 reviews.