9,1

Uitstekend

9 reviews over Vakantiehuis Scholekster in het Nederlands

Keurig huis mooie ligging

Hendrik, 5-6-2017

Veel ruimte om het vakantiehuisje mooie uitvalsbasis voor fiets-en wandeltochten rustige ligging
Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch, geweldig, super te gek.

Wadden eilanden verslaaft, 26-5-2017

Alles was er goed.

En wat was er niet goed? Niets

Gereisd met partner in april 2017

Het mooiste plekje op Ameland!

René, 28-10-2013

We zijn nu voor de 2e keer in huisje Scholekster in Hollum geweest. Voor ons hét mooiste plekje op Ameland! 30 Meter naar links is het pannenkoekenhuis, 100 meter rechts de vuurtoren, een klein kilometertje tot het strand met strandpaviljoen. We zijn zaterdag thuis gekomen en zondag meteen weer geboekt voor volgend jaar! Dat zegt genoeg. Het huisje is erg mooi opgeknapt, en in alle gemakken voorzien. Er is zelfs een wasmachine!

Fijn mailtcontact met de eigenaar, en mochten er nog vragen zijn kun je op het eiland terecht bij Petra. Erg fijne mensen!

Feels like coming home...

Gereisd familie in oktober 2013

leuk knus huisje

suzanne kokx, 23-10-2013

De scholekster is een leuk knus huisje. Wij waren met vier volwassene en dan is de ruimte zeer beperkt. Het toilet en douche ruimte zijn zeer klein, weinig opbergmogelijkheden in de bad- en huiskamer. Verder wel compleet wat keukengerei betreft. Goed schoon en bij gehouden. Ondanks dat we een fijne vakantie hebben gehad gaan we niet meer terug naar de scholekster, voor de prijs willen we iets meer ruimte en comfort.
Gereisd familie in oktober 2013
Marco Rinkens,

Dank voor uw reactie. Gezien de cijferlijst stellen wij positieve kritiek zeer op prijs om nóg meer te proberen het een ieder naar de zin te maken! Fijn dat het bij aankomst is opgevallen dat er een "spik en span" huisje, met gezellig welkomstpakket, voor u klaar staat. Natuurlijk is het huisJE géén villa...hierop! is de prijs dan ook gebaseerd. De foto's van de Scholekster geven, naar ons idee, een goed inzicht in de ruimten. Wel is alle comfort "aan boord" en bevindt zich in elke kamer een kledingkast. Ook alle keukenkastjes staan u ter beschikking. Het huisje staat heerlijk vrij, buiten het dorp, bijna aangenzend aan de vuurtoren en bevindt zich niet te midden van een recreatiepark-bebouwing.

Al is er geen "tot ziens" tóch hopen wij dat aan uw fijne tijd, huisje Scholekster daar mede een beetje toe bijgedragen heeft!

sportieve midweek

michiel, 4-7-2013

Met 3 vrienden naar het eiland gegaan voor de eerste keer. Het huisje scholekster is ons erg goed bevallen. ik ben er door kennissen terecht gekomen die er net zo over te spreken waren. de ligging is prachtig, vanuit de erg comfortabele tuinset hadden we uitzicht op de vuurtoren van Ameland. vooral in het donker was dat erg mooi en als het windstil was hoorde wij het mechanisme in de vuurtoren draaien.

Er zit een gloed nieuwe keuken in en is van alle gemakken voorzien. echter zijn wij vrijwel alle avonden uit eten geweest. de bedden zijn erg comfortabel en alles is mooi schoon.

Volgende keer weer, dat eventueel wat meer luieren in de zon, maar de vakantie en het huisje waren perfect

Gereisd met vrienden in januari 2013

Onder het Vuurtorenlicht!!! Prachtig!!!

Dee Gerrits, 4-7-2013

Met een vriendin, dit voorjaar, lekker naar Ameland geweest.

Ditmaal gekozen voor het huisje Scholekster, op een steenworp afstand van de vuurtoren. Vanuit de huiskamer prachtig uitzicht op het Hollumer bos aan de overzijde en de vuurtoren . Binnen 10 minuten ben je op het strand. De ligging is werkelijk uniek!

Heerlijk rustig, en overdag veel fietsers en vaak wel een praatje.

Keuken is nieuw, en prima voorzien, bedden slapen ook lekker....prima matrassen. Comfortabele zithoek en een fijne flatscreen TV !

Leuk ook dat er regelmatig koetsen en paarden voorbij komen, geeft een heel landelijk gevoel, maar ook de vrijheid! Soms waan je je 40 jaat terug :-)

Ook een aantal keren bij de beachclub Sunset een drankje gedronken, ...ligt op 10 minuten lopen van het huisje......

Volgend jaar gaan we weer,...werkelijk heerlijk gehad!

Dee & Anja

Gereisd met vrienden in januari 2013

Direct het vakantiegevoel!

conny, 27-6-2013

Vakantiehuis de Scholekster is gezellig en knus ingericht.

Bij binnenkomst direct een gevoel van: welkom. Alles is aanwezig. Goede bedden, heerlijke douche. Prima keuken. Comfortabele stoelen. Ideaal huisje voor kinderen. (met zelfs een zandbak in de vorm van een schelp in de achtertuin). uitstekende ligging, we hebben genoten van het prachtige uitzicht en de rust. Binnen 5 minuten ben je aan het strand. Het dorp is dichtbij met een grote supermarkt en heerlijke restaurantjes. Zeer vriendelijke mensen.

Kortom: een heerlijk huisje voor een goede prijs. We gaan snel weer een weekje boeken! Een echte aanrader.

Gereisd met partner in januari 2013

Verrassing....

Jan en Marion, 26-6-2013

Voor het eerst huisje Scholekster geboekt nadat het een andere eigenaar, maar géén andere prijs gekregen heeft. Wat een verrassing bij aankomst: zowel binnenin (zelfs met welkomstpakket op tafel) alsook buiten heeft "onze" Scholekster een ware metamorfose ondergaan. Nou, welkom voelden wij ons zeker!! In de douche ontdekten we meteen een föhn (hoef ik dus niet meer van huis mee te nemen), ook géén vuil wasgoed meer retour want de wasmachine verzorgt het graag. De eerste nacht heerlijk op de spiksplinternieuwe bedden geslapen en 's morgens een eitje gekookt in de luxe keuken en buiten onder het zonnescherm (ja: de zon scheen) opgegeten. Daarna uitwaaien aan het strand en op de terugweg zoals gewoonlijk een pannenkoek gegeten bij onze "buren". Voor ons géén buitenland meer, maar naast regelmatig een weekendje nu óók de grote vakantie in De Scholekster!!
Gereisd met partner in januari 2013

"ons" plekje DE SCHOLEKSTER op Ameland

HANS-GERRIE &KIDS, 25-6-2013

vroeger dachten wij ...een eiland

Na de eerste keer zijn wij..en de kinderen totaal verliefd geworden op Ameland. We zijn nu dan ook al een paar keer in de scholekster geweest.

Voor een paar weekenden, maar ook voor een paar weken...TOP!!

Het huisje DE SCHOLEKSTER heeft alles wat wij zoeken.

De unieke ligging..pal onder de vuurtoren, in de duinen, tegenover het Amelandse bos.Dicht bij het strand. Rondom het het huisje de tuin waar je altijd op de goeie plek kunt zitten. En dan het huisje zelf, voor ons pure luxe, heeft alles wat je maar nodig hebt...wasmachine luxe keuken..prima bedden. en het ziet er nog prachtig uit ook.

Dichtbij in de buurt gemakkelijk boodschappen doen, patatje/visje halen.

pannekoekenrestaurant om de hoek.'s-morgens verse eitjes halen bij de eendenvijver in het bos. kortom rust, en toch veel te doen.

DIT IS "ONS" PLEKJE.

en de prijs?????...voor deze plek en luxe zeker waard.

Gereisd familie in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Scholekster in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Scholekster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Scholekster scoort een 9.09 uit 10 op basis van 9 reviews.