Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) ****

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)
Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren)
8,1

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen8,0

261 reviews over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) in het Nederlands

Els, 17-10-2017

Belangrijk is het om een goede beschrijving te geven bij sauna, stoomcabine en zonnebank.

Voor ons bekend, maar misschien niet voor alle mensen, die de wellnessboerderij bezoeken.

Het binnenzwembad was geweldig.De gordijnen in de woon- en slaapkamer iets te krap.

Geen Raabes herming voor de patrijspoort in de kamer.

Het erf rondom het huis vonden we wat slordig..

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Heerlijk relaxen en complimenten voor personeel

Linda, 7-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Bungalow park klein vaarwater hebben wij heerlijk genoten en absoluut voor herhaling vatbaar we gaan ook zeker nog keer terug maar dan langer we zijn nu maar weekend geweest. Alles was op het park aanwezig ook lekker dicht bij het strand personeel ontzettend vriendelijk daar en zeer verzorgd en netjes. Ook de schakel bungalow was heerlijk vertoeven de bedden sliepen goed en alles was schoon en netjes.. het was voor ons en de kinderen in ieder geval een heel fijn relaxt rustig weekend..
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Leuk park

Esther Sophie, 27-9-2017
  • Onderkomen10

Heel mooi groot park, met veel keuze in accommodaties. De receptie heeft hele brede openingstijden, ze hebben een eigen supermarkt en restaurant.

Wij zaten in een Prisma caravan, alles wat je nodig hebt zit er in, maar het is allemaal wel wat vochtig. Het is vrij ruim opgezet, je zit bij geen van je buren binnen te kijken. De meubels, tv, keuken e.d. waren in goede staat, alleen de wifi werkte niet.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

Prima week gehad met hele familie!

Familie Thomas en Ingrid, 24-9-2017
  • Onderkomen8

Zeer mooie welnessboerderij met creatieve en sfeervolle indeling. Verrassend goed.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

voor verbetering vatbaar

ron, 16-9-2017
  • Onderkomen8

De accommodatie was absoluut niet schoon wat je toch mag verwachten voor €90,- schoonmaakkosten.

defect aan verlichting doorgegeven bij receptie......geen actie. beetje jammer

Gereisd met vrienden in september 2017

Nette, rustig gelegen schakelbungalow.

Cora T., 11-9-2017
  • Onderkomen8

Goede ontvangst receptie, denken mee over tijd van aankomst dat bungalow dan schoon is. Bungalow was schoon. Nette keuken en badkamer. Wi-Fi werkt goed.

Jammer geen verstelbare stoelen in de tuin. Overgordijnen laten veel licht door.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

heerlijke vakantie gehad in een villa met zwembad

familie Jeurink, 9-9-2017
  • Onderkomen9

een compleet ingerichte villa, zwembad, sauna, zonnebank, open haard, wirlpole, aan de rand van de duinen.
Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijke vakantie gehad.

Willy, 9-9-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Het buiten meubilair kan beter. Het is jammer dat er geen verstelbare tuinstoelen waren om optimaal te kunnen genieten van het terras en de zon.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Een gezellig park waar wij regelmatig terugkomen

Peter, 4-9-2017
  • Onderkomen8

Het park is gezellig door de vriendelijke medewerkers. Het is een mooi park, wij verbleven er dit jaar een week, eerst in een schakelbungalow, daarna in een villa. Het hoofdgebouw is helemaal vernieuwd, alles via 1 ingang, dit hebben wij als prettig ervaren.

Het park levert wat het belooft, ook de overgang van het ene naar het andere huisje werd soepel gemaakt. De algemene hygiene van de accommodaties was prima, als je wat kritischer kijkt zijn er wel wat stofnesten, spinnenwebben ed te vinden. Dit heeft natuurlijk ook te maken met de vakantiedrukte. Dit mocht de pret echter niet drukken. Wij hebben dit park alle vele malen bezocht, en blijven dit ook zeker doen! Ga zo door!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk, maar zo gehorig!

Meg, 1-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Nette bungalow, alle gemakken voorzien. Aardig personeel. Alleen vreselijk hoe gehorig de bungalows zijn! Er lijkt nauwelijks een vloer tussen zolderkamer en kamers beneden. Maar ergste waren die buren, die sowieso niet op normale toon konden praten. Vanaf 8 uur 's morgens wakker worden van hun kinderen en schreeuwende ouders. Maar ook normale sterkte kon je alles horen. De geluidslekken dichten zou helpen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Recreatieoord Klein Vaarwater (Buren) scoort een 8.11 uit 10 op basis van 295 reviews.