Appartement Ons Stekje

Appartement Ons Stekje
Ons Stekje

57 reviews over Appartement Ons Stekje in het Nederlands

Schoon, gast vriendelijk, alles aanwezig

Martijn Boer, 4-10-2009

Wij zijn er een weekend geweest om eens even nergens zorgen over temaken. en dat is dankzij deze geweldige appartement echt gelukt, alles was schoon en netjes en gewoon alles was aanwezig. we werden ook heel vriendelijk onthaalt door de eigenaar. niks was een probleem hij kon veel vragen over eiland beantwoorden. wij hebben een top weekend gehad hierdoor, een echte aanrader.

Martijn en Eline

Gereisd met partner in oktober 2009

Van alle gemakken voorzien en zeer schoon.

Otto en Matthijs, 2-8-2008

Ik ben met mijn zoontje geweest in de periode van 19-07 t/m 25-07-08. In deze periode zaten we net in de overgang naar mooier weer. Alleen maandagmorgen regen gehad, dan is het prima vertoeven in deze nette verzorgde etage. Daarna droog en in het midden van de week prima weer, wel met harde wind. Lekkere grote slaapkamer, zeer nette doucheruimte en prima woning met heerlijke loungebank. Theo is een prima gastheer.

Het was voortreffelijk.

Gereisd familie in juli 2008

Madelon & Martijn, 26-2-2008

Afgelopen weekend hebben we genoten en heerlijk uitgewaaid op Ameland! Het appartement heeft zeer zeker invloed gehad op het heerlijke verblijf! Lekker veel ruimte, gezellig ingericht (inclusief veel kaarsjes!), leuke dvd's, schoon en alles wat je moet hebben is aanwezig. Het appartement is zeer fijn gelegen, dichtbij het centrum van Nes en ook op loopafstand van de boot (min of 15). Niets dan lof!
Gereisd met partner in februari 2008

Tevreden, 19-2-2008

It Amelân

Men moat de tiid oan himsels litte

De stilte oppakke en yn retrête

Blynseach de soargen te plak sette

Om jin in eilân fan rêst te witten

Men moat nergens oer yn sitte

De holle leegje en sûnder belet

It sin as in bern nei de hân sette

Om jin wêzen yn ’t lyk te mjitten

Men moat tusken see en dún

Mei de loft op it brekkende wetter

Fan it wynderjende ljocht drinke

En jinsels dêrnei roppich en deun

Oan dat stikje grûn ferfrette

Om it Amelân noait wer te ferjitten

w.a.

Gereisd zakelijk in februari 2008

Johan en Alex, 28-12-2007

We hebben een heerlijke week gehad, we voelden ons vanaf het begin op ons gemak in het appartement. We komen zeer zeker terug om nogmaals van Ameland te genieten.

Bedankt voor alles Theo

Alex & Johan

Gereisd met partner in december 2007

Manon, 22-12-2007

Van 30 november t/m 4 december verbleven wij in Ons Stekje op Ameland. De accomodatie ligt dicht bij het centrum. Alles zag er binnen netjes uit. Verder is het appartement ook erg licht door de vele ramen in het woongedeelte. De slaapkamer, badkamer, en woonkamer/keuken zijn apart en verbonden door een kleine overloop. Het gehele appartement bevind zich op de bovenverdieping van het huis. In het appartement waren koffie, thee, kruiden, wcpapier, vuilniszakken en dergelijke allemaal al aanwezig. We werden meteen hartelijk ontvangen door Theo. Via hem konden we ook met korting een fiets huren in het dorpje. Toen we vertrokken heeft hij ons zelfs nog naar de boot toe gebracht. Al met al hebben we het erg leuk gehad op Ameland in een hartstikke mooi appartementje.
Gereisd met partner in december 2007

Marcel Molegraaf, 8-12-2007

Mooi appartement, compleet qua inrichting en voorzieningen. Aangezien het eiland genoeg te bieden heeft, zijn we meer buiten dan binnen geweest. De keuken is van alle noodzakelijke spullen en gemakken voorzien, wat wil men nog meer ?. Ontvangst was zeer hartelijk, zoals iedereen ookal aangeeft. Deze accommodatie is zeker voor herhaling vatbaar.

Nina & Jort, 5-12-2007

Het was een, ondaks het slechte weer (maar logisch voor een weekend eind oktober), zeer geslaagd weekend. Alles was aanwezig in 'Ons Stekje', het zag er gezellig en knus uit, en toch was het zeer ruim van binnen. Als er dan toch een minpuntje genoemd mag worden, dan is het de duur van de waterkoker voordat het water kookt:).

Al met al: Het is ons uitstekend bevallen en het is een aanrader voor iedereen hier te komen, tenzij je zeer gunstige prijs/kwaliteit verhoudingen of een gezellige, ruime woonruimte verafschuwt.

Martsje, 19-11-2007

Fiif lange dagen bewûndere ik yntins de pracht fan it waad, fan strân, see en loften; fielde ik de woldied fan rein, rêst, sinne en stilte....

En dan fol fan yndrukken nei "Ons Stekje" om samar mei in gleske wyn te fersûpen yn " The Bridges of Madison County". Hoe hearlik it libben wêze kin! Martsje

Gereisd alleenreizend in november 2007

Wichard en Roy, 26-10-2007

Onze eerste indruk was helemaal goed! Een hartelijk ontvangst, een mooi apartement, en de uitleg plus aanvullende informatie over het eiland was uitstekend. Alles ziet er netjes en verzorgd uit. Dit is zeker een aanrader als je er een paar dagen tussenuit wilt. We komen zeker weer terug op het mooie Ameland.
Gereisd met partner in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ons Stekje in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ons Stekje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ons Stekje scoort een 9 uit 10 op basis van 58 reviews.