Bed and Breakfast Huize Sonja ****

Bed and Breakfast Huize Sonja
Huize Sonja
9,4

23 reviews over Bed and Breakfast Huize Sonja in het Nederlands

Heel fijn en relaxed verblijf!

Laura, 25-6-2017

Voor ons verblijf heb ik al contact gehad met Huize Sonja. Ik kreeg veel nuttige informatie met betrekking tot het huren van fietsen en eetgelegenheden. Toen wij aankwamen, was de eigenaresse er zelf niet (dit was van tevoren bekend), maar hing er een briefje voor ons en konden we al meteen naar onze kamers. De kamers en de badkamer/WC waren erg schoon en mooi ingericht. Daarnaast konden we beneden gebruik maken van de woonkamer en was er buiten een zitgelegenheid. Een paar uur later kregen we een heel hartelijk een warm ontvangst door de eigenaresse zelf. Ze vertelde ons veel over het eiland en wat er allemaal te doen is met de fietsen.

We hebben ontzettend genoten, helaas was ons verblijf veel te kort. We komen zeker terug, Huize Sonja is een echte aanrader, dankzij de top gastvrijheid en de mooie ligging!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Het was goed voor elkaar

Aaltinus en Marjolijn, 1-10-2016

We gaan al een paar jaar naar Paul en Marjan.

Omdat wij ons er erg prettig en welkom voelen.

De locatie goed ligt naar restaurant en strand.

De kamer mooi uitkijk op de dijk .

En huiskamer voor een praatje met medebewoners als de behoefte er is.

Het ontbijt is elke ochtend een verrassing.

En van de kerklokken daar merken wij niet zo veel van.

Volgend jaar komen wij zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2016

Twee heeeerlijke dagen gehad.

Bea en Petra, 20-7-2016

Huize Sonja is een klein maar fijn. Een vrolijke ontvangst, nieuwe fijne bedden, alles superschoon en een heerlijk ontbijt tot slot. Dit alles voor een zeer betaalbare prijs. Een echte aanrader wat ons betreft!
Gereisd met vrienden in juli 2016

Huize Sonja is in 1 woord: Uitmuntend

Hermien, 13-5-2016

Net thuis van 5 heerlijke dagen op Ameland. Wat een geluk heb ik dat ik Huize Sonja heb ontdekt. Ik heb gelijk geboekt voor mijn volgende vakantie.

Heel goede en persoonlijke verzorging door Marjan, enorm gastvrij!

Goede slaapkamers, fris ingericht, goede bedden, geweldig verzorgd ontbijt, een huiskamer waar je rustig wat kunt zitten, lezen, tv kijken, kopje koffie drinken.

Het huis ligt in een rustig deel van Hollum, omringd door de sfeervolle commandeurswoningen.

Hou je van rust en van een B&B waar alles gewoon goed is? Ga dan eens naar Huize Sonja.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Geweldig!

Christiaan en Nienke, 7-5-2016

Geweldige locatie in Hollum, heerlijk ontbijt, goede slaapplekken, erg hygiënisch, gezellige uitstraling. De gastvrouw was super! Zeker een aanrader! Wij komen nog een keer!
Gereisd met partner in mei 2016

heel goed

gerda, 14-9-2015

Alles heel netjes en goed geregeld. Vriendelijk ontvangst.

Gezellige huiskamer.Echt een aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

wat een gastvrije plek

Hanneke de Boer, 24-11-2014

aan de rand van het dorp is dit prachtige plekje te vinden. De eigenaresse is een super gastvrouw. De kamer is schoon, de bedden prima. Het ontbijt uitgebreid!
Gereisd met partner in november 2014

Sfeervolle woning op Ameland

Joke bijker, 13-10-2014

Een prima woning, zeer schoon, en sfeervol, en......keurig gerenoveerd door een "vakman". Een 10 voor de gastvrouw, een " gewone" zeer hartelijke gastvrouw.
Gereisd anders in oktober 2014

Uitstekend!!

p.weersing, 7-9-2014

Schoon, prima verzorgd!

Centraal gelegen in het dorp. Gastvrouw zeer gastvrij, uitgebreid ontbijt.

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in september 2014

Super bed and breakfast

Joost en Loes, 16-8-2014

Deze bed and breakfast is gewoon fantastisch. Prima lacotie in het dorp Hollum. Iets meer dan een half uurtje fietsen van de boot in normaal tempo. Vlakbij supermarkt, VVV en diverse restaurants en kroegjes.

Alles is hier superschoon en supernetjes. Elke dag kun je schone handdoeken pakken en elke dag wordt er schoon gemaakt. In de gemeenschappelijke woonkamer kun je gratis koffie en thee pakken en wordt t ontbijt geserveerd.

Enig minpuntje is dat de kamers heel gehorig zijn. Wanneer de buren gewoon met elkaar praten is dat irritant. Dus gewoon je oordoppen meenemen zoals je altijd doet op vakantie.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Huize Sonja in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Huize Sonja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Huize Sonja scoort een 9.36 uit 10 op basis van 24 reviews.