Vakantiehuis Grietje

9,5

5 reviews over Vakantiehuis Grietje in het Nederlands

Geweldig!

Annelot, 7-7-2017

Super locatie midden in het dorp. Woning is zeer comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien.Voor de kinderen is het een paradijs, wij komen beslist weer!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Prima locatie om vakantie te vieren met kinderen.

Mirjam Mascini, 12-10-2009

Grietje ligt ope en terrein met meerdere vakantiewoningen. Het huisjes is eenvoudig ingericht, maar alles is aanwezig, zeker ook voor gezinnen met (kleine)kinderen. Op het terrein is een speeltuin, zijn tal van fietjes, skelters en tractors voor de kinderen aanwezig. Ook vind je er schaapjes, geitjes, konijnen en eenden. De kinderen hoeven het terrein dus niet af! Het terrein ligt op loopafstand van het centrum van Nes, met winkels en tal van restaurants. Wij zijn lekker uitgewaaid!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

voor herhaling vatbaar

Fam. Kalsbeek, 14-9-2009

gewoon een super plekje om je met je kinderen de vakantie door te brengen!

in het huisje is alles aanwezig en de omgeving vonden wij ideaal, praktisch in het centrum van nes, veel groen voor de hond en heel veel speelgelegenheid voor je kind.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Fantastische plaats om vakantie door te brengen

Marc, 24-2-2009

Ruim opgezet park, heel aardige eigenaren. Ons huisje was echt van alle gemakken voorzien, heel uitgebreid gesorteerd in de keuken bijvoorbeeld. dat tref je nergens! En een groot voordeel is dat het in het dorp staat, je bent met 2 minuten bij de bakker, echt ideaal.
Gereisd met partner in januari 2009

Linda, 23-10-2007

Wij hebben genoten in de herfstvakantie!

Mooi huisje, gezellige omgeving en de kinderen vonden de skelters helemaal het einde.

Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Grietje in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Grietje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Grietje scoort een 9.45 uit 10 op basis van 5 reviews.