8,4

31 reviews over Hotel De Klok in het Nederlands

Geweldig hotel, vriendelijk spontaan personeel

Ik, 27-1-2017

Kok die verstand heeft van simpel boerenkost tot culinaire hoogstandjes. Alles is schoon en glimt in dit hotel. Vriendelijk en spontaan personeel. Gezellige bar (bruin cafe idee)
Gereisd zakelijk in januari 2017

Geen gekkigheid , maar de moeite waard!

Lieuwe, 20-11-2016

Vindt het niet nodig om de kantekeningen te plaatsen! Dit is al eens gebeurd, of dat weten ze zelf ook wel. Het hotel voldeed aan onze verwachtingen! De kamer die wij hadden was eenvoudig maar schoon en kende goede bedden. Het ontbijtbuffet was ook in deze slappe novembermaand qua gasten prima en kende genoeg variatie in het aanbod. Het diner dat wij er genoten hebben was van goede kwaliteit en de porties waren toereikend. Het personeel wat wij er hebben meegemaakt was erg vriendelijk en nam de tijd voor een praatje! Samenvattend, wij vonden dit een goed adres om te logeren en we kunnen er zomaar weer eens terugkeren
Gereisd met partner in november 2016

Fantastisch.

groetjes uit Brabant, 12-9-2016

3 dagen overnacht. Beetje bruin càfe achtig sfeertje, maar dit sprak ons wel aan.

Vriendelijk personeel.

Super netjes, het eten was er super goed.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Klok*** bij :

Een gezellig fam hotel, gastvrij en vriendelijk

Hamstra, 22-8-2016

De kamers zijn goed incl de bedden, ontbijt was goed verzorgd, maar vooral het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Ze geven je direct een thuis gevoel en hebben altijd wel even tijd voor een praatje
Gereisd met partner in augustus 2016

Super hotel

Stephanie, 3-8-2016

We hadden hotel "De Klok" gereserveerd voor een nachtje Ameland. Het is echt een familie hotel, je voelt je gelijk thuis! Het hotel is gelegen midden in het centrum van Buren. De kamers zijn wat gedateerd, maar zijn schoon en prima onderhouden. Het ontbijt was ook perfect. Verschillende soorten broodjes, gebakken ei, gekookt ei, bacon, poffertjes, alles er op en er aan!
Gereisd met partner in juli 2016

Fantastisch eten en bediening

Trudie, 17-1-2016

Alles was goed de ligging kamers bediening en het eten
Gereisd met partner in augustus 2015

nooit meer

v.d. Heuvel, 12-10-2015

het eerste welkom lijkt vriendelijk. echter gedurende het hele weekend dat wij er verbleven zijn ons een aantal zaken zeer negatief opgevallen. Met name de opstelling van sommige personeelsleden.

Verder is het hééé'l oubollig, wat op zich niet erg is trouwens. de kamers zijn er wel schoon. minpunt is de toilet die bijna IN de douchebak staat is echt niet meer van deze tijd. De omschreven Flatscreens op de kamer zijn zo groot als een i-pad dus is wat overdreven om ze zo te noemen, maar ok ze zijn plat.pffff

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heel goed bevallen!

Peter, 14-8-2015

Het hotel ligt in het centrum van Buren.

De kamer was heel netjes en schoon. Onze kamer was ca. 5 jaar geleden ingericht. Nette en moderne kamer en suite. Beide kamers beschikten over een flatscreen.

De sfeer in het hotel was erg gemoedelijk en prettig.

Het ontbijtbuffet was zeer compleet. We hebben ook gebruik gemaakt van het restaurant. Kwaliteit en prijs waren zeer correct.

We reisden met onze dochters van 6 en 8 jaar. De speelkamer viel bij hen beiden in de smaak.

Gereisd familie in augustus 2015

Goed en gastvrij familiehotel!

Teun, 20-4-2015

Hotel de Klok in Buren (Ameland) is een goed en gastvrij familiehotel met nette en moderne kamers. Het diner, zowel in buffet als á la carte zijn smakelijk en goed gedoseerd. Het personeel is vriendelijk en klant- en servicegericht. Het hotel (gevestigd in de oude openbare school) ligt in het centrum, aan de doorgaande weg, in een gemoedelijk boerderijdorp. De kamers zijn hoofdzakelijk aan de zij- en achterkant gesitueerd. De prijs-kwaliteitsverhouding is bijzonder correct te noemen.
Gereisd familie in januari 2015

Prima hotel

M. Koek, 25-10-2014

Zeer goed voor een 3*** hotel.

Met onze dochter van 12 jaar hier een aantal dagen gelogeerd.

De kamer was prima te doen, schoon en netjes.

Ontbijt voldoende en goed, ook voor diner absoluut aan te bevelen!

Vriendelijkheid staat hier hoog.

Het hotel zat vol toen wij er waren, dat is al een goed teken.

Goede uitvalbasis om het eiland te verkennen, heeft eigen parkeerplaatsen.

Gereisd familie in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Klok*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Klok in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Klok zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Klok scoort een 8.36 uit 10 op basis van 32 reviews.