8,7

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Carla in het Nederlands

Zeer compleet ingericht luxe huizen!

Sanne de boer, 24-2-2009

Wij hebben in februari de huizen Carla en Aukje gehuurd. Ze waren heel schoon, zeer compleet ingericht en prachtige luxe badkamers met bubbelbad, infraroodcabine en massagedouche. De huizen hebben een grote tuin dat was ideaal en ook nog een oprit. Omdat wij met mijn ouders waren die slecht ter been zijn was dat ideaal. Het leuke is dat de woningen met smaak zijn ingericht, dus met planten, met leuke windlichten etc. Dat tref je niet vaak aan in vakantiehuizen. Wij wilden fietsen huren maar wisten niet precies waar dat moest dus heeft de eigenaresse dat even voor ons geregeld. Heel klantvriendelijk!
Gereisd familie in februari 2009

heerlijk!

Rik en Lianne, 28-8-2008

Heerlijk een lang weekend met het hele gezin met aanhang in het huisje Aukje verbleven. Intotaal waren we met zn 8én.

We hebben er heerlijk genoten. Het huis is perfect gelegen midden in het centrum van Nes. Het huisje zelf is prima voor 8 a 9 personen met een beetje luxe door de nieuwe badkamers met bubbelbad en beneden een infra-rood sauna. Buiten een kleine kinderboerderij met konijntjes, geitjes en eenden. Erg leuk als je kinderen hebt (maar ook voor de ouderen is het erg leuk!).

We hebben er heerlijk genoten. Dinsdag zijn er een paar van de familie weer terug gegaan naar het vaste land en zijn wij met zn tweeen nog even gebleven tot en met de vrijdag.. Heerlijk een groot huisje voor ons twee..

Kortom: een huisje om zeker aan te raden..!! ennnn zeer gastvriendelijk!

Gereisd anders in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Carla in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Carla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Carla scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.