9,5

Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Betty in het Nederlands

Voorjaarsvakantie bij Happynes top!

Bert Jansen, 26-2-2009

Wij hebben vorige week voorjaarsvakantie gevierd bij Happynes en dat is heel goed bevallen. Zelfs zo goed dat wij in de zomervakantie ook weer willen boeken. Voor de kinderen is er buiten van alles te doen en je zit heel snel in het dorp. Ideaal! Het huisje was goed uitgerust met waterkoker, senseo, dvd-speler. Dus tip: neem dvd's mee. Er waren zelfs spelletjes aanwezig. Het huisje was heel knus en leuk ingericht. Niet zo standaard zoals je wel ziet bij andere vakantieparken. De ontvangst was ook heel goed, heel vriendelijke eigenaresse.

Afgezet tegen gezelligheid, vriendelijkheid, speelruimte buiten met speeltoestellen en plaats in het dorp is de prijs die ze vragen eigenlijk te goedkoop.

Gereisd familie in februari 2009

Genieten!

Lauren, 5-1-2009

Goede locatie, prettig huis en goede service. Heel prettig dat het huisje van alle gemakken voorzien is. Heel leuk ingericht, heel huiselijk. Dat tref je niet vaak bij vakantiewoningen. Voor ons is dat echt een pré. Wij komen hier geregeld en het is er echt heel goed vertoeven. Zeker ook voor kinderen want die hebben ruimte zat om te spelen (incl. speeltoestellen). Voor de kinderen is het ook erg leuk dat er dieren zijn. Zo waren er de laatste keer twee nestjes met konijntjes, onze kinderen waren er niet bij weg te slaan.
Gereisd familie in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Betty in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Betty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Betty scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.