Vakantiehuis Andrea

Vakantiehuis Andrea
Andrea
8,8

7 reviews over Vakantiehuis Andrea in het Nederlands

Echt genieten, een warm welkom thuis

Lonnke, 26-7-2009

Dit huis, de plaats en de speeltuin en de skelters/fietsen zijn echt HET walhalla!

Ik ben altijd erg kritisch maar samen met mijn vrienden overtrof dit al onze verwachtingen.

Echt heerlijk en wij komen hier zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Frank, 29-2-2008

We hebben Aukje beloofd om de waarheid te schrijven over haar huisjes: Catrien en Andrea.

Zijn echt super-huisjes, buiten dat de mensen erg aardig zijn, het eiland zeer mooi is en je eigenlijk geen beter vakantie kan hebben !!

Aanrader voor honden, kinderen en volwassenen !

Gereisd met vrienden in februari 2008

MULDER, 28-10-2007

Het was een sfeervol en zeer ruime woning.

Alles was aanwezig wat we konden wensen een dvd speler, stereo zelfs een senseo!

Voor de kinderen was het fantastisch.

Veel speelruimte, veel skelters, ligfietsen allerlei goed speelgoed waar onze kinderen volop van genoten hebben.

Het is echt een aanrader, we komen zeker weer!

Gereisd familie in oktober 2007

Sandra, 25-7-2007

Andrea hoort bij de vakantiehuisjes van Happy Nes. Leuk, schoon vakantiehuisje van de meeste gemakken voorzien zoals magnetron, vaatwasser, senseo, koelkast met diepvriesvak. Complex is ideaal voor kinderen, heel veel nieuwe speeltoestellen en speelgoed zoals ligfietsen, skelters en ander buitenspeelgoed. Op 1 min. lopen van Nes. Terrasje voor de deur met uitzicht op het kleine speeltuintje, de grotere speelweide ligt iets verder naar achteren. Als we weer naar Ameland gaan dan zeker weer terug naar Happy Nes
        Gereisd familie in juli 2006

Sandra, 22-7-2007

Leuk vakantiehuisje, heel schoon en comfortabel ingericht,vooral de benedenverdieping. De bovenverdieping is wat klein maar voldoet prima. Neem je je eigen beddengoed mee, denk dan aan 2-pers. hoeslaken. Op de ene kamer staat een 2-persbed met 2 dekbedden en 1 matras en 1 1-persbed Op de andere kamer 2 1-pers. bedden uit elkaar. Heel positief vond ik de vele speeltoestellen, fietsen, skelters en ander buitenspeelgoed. Alles van zeer goede kwaliteit. Onze kinderen hebben zich hiermee de hele week grandioos vermaakt.Andrea heeft een terrasje met uitzicht over het kleine speeltuintje, de grote speelweide ligt iets verder naar achteren (bij Catrien ligt het terras aan de achterzijde, veel privacy maar geen zicht op het erf en de kinderen)Tip, neem wat dvd's mee van thuis, Andrea heeft een dvd-speler, handig bij slecht weer. Als we weer naar Ameland gaan willen we zeker weer naar HappyNes.
        Gereisd familie in juli 2007

Lauren, 28-3-2006

Mijn man en ik zijn hier in de zomervakantie geweest met onze twee kinderen. Dat was genieten zeg! Andrea staat op een erf midden in Nes, met een weiland met leuke speeltoestellen en dieren. Onze kids hebben zich heerlijk vermaakt! De woning is heel comfortabel en kindvriendelijk ingericht. Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug!
            Gereisd anders in maart 2006

mevr. L. Timmer, 28-3-2006

In de zomervakantie hebben mijn man en ik samen met onze twee kinderen een fantastische vakantie gehad op Happynes, in huisje Andrea. Dit huisje is zeer comfortabel, sfeervol ingericht en kindvriendelijk. Het staat op een gezellig weiland met leuke speeltoestellen. Wij komen zeker te weten volgend jaar weer terug!
              Gereisd anders in maart 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Andrea in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Andrea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Andrea scoort een 8.83 uit 10 op basis van 7 reviews.