Appartement Amelander Paradijs *****

Appartement Amelander Paradijs
Amelander Paradijs
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Amelander Paradijs bij:

7 tips over Amelander Paradijs

Kraaij, 14-5-2015

We hebben gebruik gemaakt van een aangepast appartement voor rolstoel gebruikers. Dit hadden we niet geboekt maar werd ons aangeboden toen duidelijk was dat we kind in rolstoel hadden.

Je kunt op het eiland een rolstoel fiets huren. waar je tot voor de deur uit kan komen. erg leuk en gemakkelijk. appartement is ruim en fris goed verzorgd. Prachtig basis voor een fantatische vakantie.

Elisabeth, 13-3-2015
Zowel voor ouderen als voor families met (kleine) kinderen is deze locatie super geschikt. Ook het aan de overkant gelegen zwembad en gezellige restaurants naast de deur, alsmede de alleszins redelijke prijs, maken deze accommodatie zeer aantrekkelijk.
Fam. Allaham, 8-10-2013

Tip: prachtige fietsroutes,

Restaurant aan zee heeft mooi (hoog)terras en leuke speelplek voor de kinderen binnen.

Fam. Verberne, 31-5-2012
    Een buitenrit bij Manege 't Jutterspad. Prachtige paarden!
    Caroline van der Roest, 27-10-2011

met de fiets het eiland verkennen is prima te doen.

Huur de fiets bij Metz fietsverhuur (ca. 50 mtr. naast app.complex), prima service. Fiets omgeruild omdat de voorlamp afgebroken was, geheel kosteloos. Fietstas gevraagd ook deze gratis te leen gekregen.

Pizzeria De Branding schuin t.o. app., prima pizza, heerlijk warm, gezellig restaurant.

Caroline van der Roest, 26-10-2011

Met de fiets Ameland verkennen is een prima optie. Huur je fiets bij:

Metz Fietsverhuur (50 mtr. naast app.complex) prima service, zeer klantgericht. Fiets omgevallen door wind, waardoor lamp af was gebroken. zonder kosten omgeruild tegen andere fiets. Fietstas gevraagd, zonder kosten meegekregen. Echt klasse!

De Branding, prima pizzeria t.o. app.complex. Ondanks vol restaurant, toch leuk plekje en redelijk snel de pizza gekregen, deze was heerlijk en goed warm!

Caroline van der Roest, 24-10-2011

Huur een fiets en je kunt overal naar toe, vooral Buren en Nes zijn per fiets prima te bereiken.

Fietsverhuur Metz (20 mtr van app) is zeer klantvriendelijk en servicegericht. Fiets met kapotte lamp (door de wind omgewaaid) werd kosteloos omgeruild voor een andere. Fietstas geleend (zonder kosten). Echt klasse!

Pizzeria De Branding aan de overkant is een prima pizzeria. Ondanks drukte in restaurant, toch nog een tafeltje voor ons geregeld en het eten kwam snel en warm uit de keuken.