85 reviews over Hotel Ameland in het Nederlands

Prima hotel voor een weekendje weg

J.D., 6-8-2017

Prima hotel voor een weekendje uitwaaien op Ameland.

Zeer vriendelijk personeel en goede service.

Ontbijt en huurfietsen zaten bij in ons arrangement.

Aardige eigenaar die altijd klaar staat voor de gasten.

We hadden een upgrade naar een kamer met balkon en klein woongedeelte op de bovenste verdieping met mooi uitzicht op de achterkant.

Bij het uitchecken hoefden we niet extra te betalen hiervoor, top service!

De kamer was wel een beetje gedateerd en gehorig maar wel schoon.

Het ontbijtrestaurant, bar en de receptie zijn wel gerenoveerd en zien er goed uit.

Gedurende mijn jeugd kwam ik iedere zomer op Ameland voor vakantiewerk en de herinneringen kwamen weer terug!

Gereisd met partner in mei 2017

Het was fantastisch

W de jong, 5-8-2017

Alles was perfect super mooie kamer
Gereisd met partner in juli 2017

Super goed hotel, zeer leuke ontvangst

Bert Groot, 6-6-2017

Perfect hotel om Ameland te verkennen, fietsen gehuurd en heerlijk het eiland bekeken, van en naar de bood geregeld door hotel, was echt geweldig
Gereisd met partner in juni 2017

Prima hotel

Suzanne, 23-5-2017

Helemaal niets mis mee. Goede bedden, alles schoon.

Uitstekend ontbijt.

Op loopafstand van het strand en van Nes.

Het enige minpuntje was dat waar de contacten zaten voor de elektrische fietsen het altijd al vol was omdat je daar overdekt stond.

Wij moesten daardoor onze accu's iedere keer mee naar boven nemen.

Gereisd met partner in mei 2017

Hartelijke ontvangst en heerlijke plek

Fam. Hidding, 21-5-2017

Kamers waren comfortabel en schoon.Ontbijt heerlijk( buffetvorm), goede fietsen met 7 versnellingen. Hotel ligt aan de rand van het dorp Nes. Rustig en vlak bij de zee. Wij vonden hier alles ok!
Gereisd met vrienden in maart 2017

Een aanrader

Gert Holtvlűwer, 7-5-2017

Met vrienden naar dit heerlijke hotel geweest. We hadden 3 ruime kamers waarvan 1 kamer erg ruim genoemd kan worden. De ligging van het hotel is prima....Op loopafstand van zowel het strand als het centrum van Nes. Het ontbijt is overheerlijk met erg lekker brood. Tel daarbij op dat het personeel en de eigenaars erg klantvriendelijk en aardig zijn.....dan zeggen wij: een echte aanrader, wij komen zeker terug!
Gereisd met vrienden in mei 2017

Mooi hotel en gezellig restaurant

Fred en Ali Mensink, 17-4-2017

Mooi hotel met goede bedden en perfecte ligging aan de weg naar het strand en 500 meter

Naar het centrum met gezellige restaurantjes. Ontbijt is prima variatie met een lekker eitje.

Douche was wel wissels qua temperatuur.

Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in maart 2017

Fijn hotel , prachtig gelegen .

F en B, 19-3-2017

In kamer nr.10. Volop de ruimte. Bed was goed, doucheruimte iets gedateerd. Mooi uitzicht op de doorgaande weg. Wel op de eerste verdieping. Goed ontbijt. Goede fietsen. We komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2017

Basic maar toch aangenaam

T. de Vries, 25-2-2017

We kregen een ruime zolderkamer toegewezen. Op ons pasje waarmee we de deur konden openen stond HK vermeld. Wij werden dus waarschijnlijk naar de hoogste etage verwezen omdat we via een veiling geboekt hadden. De kamer had nadelen die bij een zolderkamer horen zoals een volstrekt gebrek aan uitzicht. Er was slechts een dakraam waardoor we alleen naar de toppen van de bomen en de dikwijls bewolkte hemel konden kijken. En er waren hanenbalken waaraan ik twee keer m'n kop heb gestoten voordat ik begreep dat ik me behoedzamer door de kamer moest bewegen. De bedden lagen echter wel goed en ook de douche gaf voldoende lekker warm water. En elke dag werd de kamer schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Het ontbijt daarentegen was weer schreeuwend duur. We mochten 's morgens meeëten voor €.13,50 per persoon. Deden we dus niet. Het diner kon niet in het hotel worden genoten maar naast het hotel was een restaurant waar je voor eveneens €.13,50 de Hollandse hap geserveerd kreeg bestaande uit drie heerlijke gangen. Met een buil op m'n kop kijk ik toch op een fijn verblijf op Ameland terug.
Gereisd met partner in februari 2017

Tot rust komen

Rust voelen, 15-1-2017

Ameland is een eiland wat rust uitstraalt. Je kunt er fantastisch wandelen en fietsen. Ook kun je er heerlijk eten in de één van de vele goede restaurants op het eiland.
Gereisd met partner in november 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ameland*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameland in Ameland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ameland scoort een 7.97 uit 10 op basis van 87 reviews.