7,9

172 reviews over Hotel Theater Figi in het Nederlands

Wat een mooie kamer!

Ada, 25-4-2017

Oké, ik geef toe, 't was wel een executive room, maar behalve de grootte, brandschoon en dat zullen de andere kamers dan ook wel zijn. Goede bedden, niet te zacht & niet te hard. Prettige bediening, als je binnenkomt via de parkeergarage, krijg je al direct bij inchecken een uitrijkaart, zonder te hoeven vragen; 't zijn die kleine dingen die 't doen!

Ontbijt ook prima, alleen 't restaurant zou wel eens een goede stofbeurt kunnen gebruiken, maar hopelijk was dat eenmalig, en niet die keer dat wij er waren.

Gereisd met partner in april 2017

Dichtbij stad en natuur

P Hensen, 4-3-2017

Hotel Figi biedt alles voor een paar dagen ontspanning.

In centrum en toch rustig.. Leuk terras en met slecht weer in de huisbios.

Idiaal voor wandelingen of fietstochten in de bossen van Zeist.

Dichtbij Utrecht voor te shoppen.

Kortom Figi hotel scoort bij mij hoog en een echte aanrader 👍

Gereisd met partner in mei 2015

heerlijk luxe hotel

hanssan, 12-1-2017

Mooi hotel, goede kamers, heerlijk uitgebreid ontbijt. Mooie omgeving. Hebben de dag van aankomst gewinkeld in Zeist en het slot bezocht. Je loopt als je het hotel uitkomt in een paar minuten naar het slot. Na goed geslapen te hebben en een heerlijk ontbijt genoten te hebben zijn we gaan fietsen in de omgeving. Vele routes goed aangegeven door de bossen en heidevelden. Wij hadden het geluk dat het augustus was en de heide mooi rose was. Echt ervaren als een mini vakantie in eigen land
Gereisd met partner in augustus 2016

Beste Sandra,

van dit soort reviews gaan wij bij FIGI glunderen! Voor ons team is dit enorme stimulans om er elke dag weer 200% voor te gaan. Super fijn om te horen dat het een fijn verblijf was!

Fantastisch!

Henk & Mary Boezelijn, 7-1-2017

Wij komen al diverse jaren in Hotel Theater Figi en telkens weer is het of we thuis komen. In een soort warm bad. Er wordt nooit moeilijk gedaan als je iets vraagt en alles is prima in orde!

Bovendien is Zeist een prachtige stad met veel bezienswaardigheden en goede horecavoorzieningen.

Kortom: Het blijft onze lievelingsplaats om te vertoeven.

Gereisd met partner in juni 2016

Beste Henk & Mary,

Wat fijn om van vaste gasten zoals jullie op deze wijze jullie waardering voor ons personeel en voor het hotel te mogen horen! Dat is het grootste compliment wat we kunnen krijgen. Dank hier voor en tot snel!

Hotel is toe aan renovatie

Reizenisleuk, 25-12-2016

Wij komen al jaren 1 á 2 keer per jaar in het Figi. Qua ligging is het hotel perfect, parkeren ook prima. Maar de hotelkamers moeten echt gerenoveerd worden, zijn niet meer van deze tijd Vieze vloerbedekking, haren op de badkamervloer, vieze spetters op de badkamermuur. Prijs/kwaliteit is niet meer in verhouding momenteel. Jammer!!
Gereisd met partner in januari 2016

Geachte meneer, mevrouw,

Dank voor uw feedback. Wat vervelend dat uw ervaring niet 100% positief is. We zijn momenteel bezig met een renovatie voor het gehele bedrijf wat de komende jaren word uitgerolt. Ik zou u graag persoonlijk willen spreken over uw ervaring. Ik zou uw willen vragen het hotel willen bellen en naar mij vragen. Bijvoorbaat dank.

Hotel Manager

Slecht hotel, vriendelijk personeel.

van der Berg, 12-12-2016

Geen minibar op de kamers, geen waterkoker op de kamer, doorgezakte bedden, vieze vloerbedekking, bioscoopstoelen zijn doorgezakt. Hebben ons tijdens het verblijf geïrriteerd aan een groepje jongen mannen die rondliepen als een stel maffiosi.
Gereisd met partner in november 2016
Jos Ruijs,

Beste meneer, mevrouw van der Berg,

Wat vervelend om te horen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Ik zou u graag persoonlijk spreken over uw ervaring. Zou u zo vriendelijk willen zijn mij te bellen op 030-6927400?

Ik hoor graag van u.

leuke omgeving rolstoelvriendelijk hotel

Schoofs Arie, 12-11-2016

Tafels werden na ontbijt afgeruimd pas al de volgende gasten kwamen,

te weinig personeel bij ontbijt.

Prima fietsomgeving Utrechts Heuvelrug prachtig / en richting Lage vuursche.

Eetcafé redelijk, rolstoelvriendelijk hotel / fietsstalling in parkeergarage op loopafstand. goed geregeld,,,, Tip Hilversum en Loosdrechtse plassen.

Zeist niet echt sfeervol

Gereisd met partner in augustus 2016

Beste meneer, mevrouw Schoofgevers,

Dank voor uw positieve reactie en feedback. Hier kunnen wij van leren! Inmiddels hebben wij onze personeel bezetting en opzet van ons ontbijt buffet aangepast om dit te verbeteren. Voorbeeld hiervan is een koffieautomaat die ook heerlijke cappucino's of latte's serveerd. We hopen u snel weer te mogen ontvangen!

Hotel Manager

Prima hotel, maar wat ouderwets en ongezellig

Marleen, 17-10-2016

Goede locatie en erg ruim opgezet hotel, waar je ook gemakkelijk even de bioscoop en theater kan bezoeken. Het eetcafeetje wat ermee verbonden was, had echter enorm slecht eten & slechte service en onze kamer (suite) was enorm ouderwets opgezet. Echt een prima hotel hoor, maar niet geschikt denk ik voor mensen onder de 50 jaar :) Wel lekker ontbijt!
Gereisd met partner in september 2016

Nee echt niet meer

Wies, 18-9-2016

Kamer op zich prima. Maar we hadden de kamer aan de achterkant met uitzicht op het dak van de keuken en een tegenoverliggende muur. Ook de geluiden en de geuren uit de keuken heeft ons genoodzaakt om met de raam dicht te slapen wat we anders nooit doen. Het ontbijt ging wel we zijn echt wel stukken beter gewend maar werd zeer slecht tot niet aangevuld, ook al waren we echt niet als laatste aan tafel gegaan. Het diner dat bij de prijs was inbegrepen was triest. Aan de reacties om ons heen was wel te merken dat we niet de enige waren die er zo over dachten. Wel komen we terug naar Zeist of omgeving want daar was het mooi, ook om te fietsen maar zeker NIET naar Hotel Figi.
Gereisd met partner in maart 2016

Een geweldig hotel! Fantastisch !

Linda Geurts, 31-7-2016

Wij zijn in dit hotel al een aantal keren geweest. Keurige, schone kamers. Vriendelijk personeel. Het ontbijt wordt tot de laatste minuut aangevuld en is uitgebreid.

We hebben ook gebruik gemaakt van de bioscoop . Je kunt je prima vermaken in dit hotel.

Echt een aanrader! Wij gaan binnenkort weer!

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Theater Figi**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Theater Figi in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Theater Figi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Theater Figi scoort een 7.87 uit 10 op basis van 173 reviews.