7,8

6 reviews over Camping Recreatiepark Dijnselburg in het Nederlands

Prima,ruime staanplaatsen met schoon sanitair.

Chiel Vrolijk, 17-8-2017

Wil je de mooie plaatsen Utrecht en Amersfoort bezoeken , dan ligt deze camping er precies tussenin. Zelker met de fiets ga je dan door de uitgestrekte bossen van het Utrechtslandschap. Vergeet dan ook de oude vliegbasis Soesterberg niet, waar je over de landingsbanen kan fietsen en het museum is schitterend. Zeist is in 5 min. Te belopen met 2 grote supermarkten om de hoek. Op de hoek een goede Chinees en een prachtig gemeente zwembad met buitenbad. Samengevat wandelen fietsen of met de auto is deze streek goed te verkennen en je zal een leuk weekje/weekend beleven. Langer kan zeker ook. Wij staan er al ruim 2 maanden
Gereisd met partner in juli 2017

Leuke doorreis camping

Van der linden, 27-5-2017

Mooie camping in het bos veel bomen maar ook veel zon

Schoon sanitair . Leuk voor een paar dagen rust en natuur prachtig gebied om te wandelen. Erg aardige en behulpzame mevrouw van de receptie

Gereisd familie in mei 2017

Mooie basic camping

Md blokhuis, 27-5-2017

Fijne plek voor een paar dagen ! Wij zijn er met vier kids geweest

Zwembad tegenover, ze zijn meer gericht op vakantie huisjes die denk ik vooral particulier zijn. Plekken zeer groot netje onderhouden en een zeer mooi en schoon sanitair

Gereisd familie in mei 2017

Mooie verzorgde kampeervelden

Jacqueline sloof, 27-5-2017

Deze camping is mooi. Je hoort de snelweg wel. Tijdens hemelvaart weekend vrijwel leeg. 16,40 caravan met 2 volwassenen en stroom een koopje. Onbegrijpelijk dat het zo leeg was. Mooi toiletgebouw. Prachtig zwembad tegenover de camping. Wij hebben heerlijke dagen gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

komt verwaarloosd over

plu, 25-7-2008

Moeilijk om op de camping te komen met auto en/of caravan, want er zit een slagboom voor en de receptie is vaak gesloten (eind mei).

Telefonisch ook niet altijd iemand te bereiken.

Minder amperes dan in ACSI boekje staat aangegeven.

Gereisd met partner in juli 2008

klaas en marian, 7-4-2008

wij hadden in 2006 hier gereseveerd voor 4 maanden hoogseizoen erg tegengevallen de plek die we uitgekozen hadden en 2 keer voor zijn gaan kijken was op de dag dat wij kwamen kamperen bezet balen na veel aandringen kregen we een plek op het grote veld omdat ze een fout hadden gemaakt het was een mooie plekje maar niet bestemd voor seizoenplekken we hebben er bijna 3 maanden alleen gestaan in begin leuk later niet meer het is een mooie camping dicht bij zeist maar de sfeer misten wij het was ook een vaste kliek bij elkaar ze kunnen meer van deze camping maken wij zijn dan ook eerder vertrokken er waren ook meer legen plekken dan volle dat seizoen plus dat we nog teveel moesten bijbetalen omdat ze de verkeerde elec stand in begin hadden opgenomen wij gaan hier niet meer naar toe
Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Recreatiepark Dijnselburg in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Recreatiepark Dijnselburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Recreatiepark Dijnselburg scoort een 7.8 uit 10 op basis van 6 reviews.