8,4

91 reviews over Hotel Oud London in het Nederlands

Een fantastische ontmoeting met dit hotel

P.Reep, 2-7-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel De properheid van het interieur. Een verrassende accommodatie.

Een minpunt is niet gevonden.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel, net even anders dan de ketenhotels

Gerda Greeven, 25-5-2017

Het was een heerlijk weekend, het hotel mooi, aan een provinciale weg maar wel midden in het bos

, het personeel bijzonder vriendelijk en tot onze grote vreugde was er ook nog een tafel in het prachtige restaurant met smakelijke kaart. We kwamen aan en wilde eigenlijk niet meer weg om buiten de deur te eten, dat waren we eerst wel van plan. Vanuit het hotel een prachtige wandeling gemaakt rondom de Piramide van Austerlitz en vervolgens een prachtig concert van een pianist en een celliste, broer en zus, geboren in Zeist, in het Theaterhotel. Kortom een perfect verjaardagskadi voor mijn lief, samen met onze zoon 12, hij genoot ook, het zwembad in de kelder met sauna en turks stoombad, de voetenbadjes en de heerlijke badjassen...eigenlijk weet ik niets negatiefs te bedenken...

Gereisd familie in december 2016
Joanne Korrel-de Boon,
Geachte mevrouw Greeven, wat fijn dat u zo genoten heeft, daar doen wij het voor. Wellicht tot ziens bij Oud London!

Weinig flexibiliteit

Maik, 20-4-2017

Langere tijd verbleven. In begin tevreden, ging steeds meer tegenstaan.

Kamers zijn erg oud.

Annuleren van reservering op zelfde dag onmogelijk in tegenstelling tot normale zakelijke hotels.

Eten is goed maar erg duur. Je kunt ook als je langer verblijft ook enkel a la carte bestellen (menu blijft heel lang zelfde). Geen prijsafspraken hierover mogelijk.

Gereisd zakelijk in januari 2017
Joanne Korrel-de Boon,

Geachte heer Nieskens,

Wij hebben uw opmerkingen aandachtig gelezen en vinden het jammer dat u op deze wijze uw ongenoegen kenbaar maakt. We maken dan ook graag gebruik van de mogelijkheid om te reageren.

Een aantal van onze Economy kamers zijn inderdaad toe aan een renovatie, dit staat ook op de planning. Voor €10,00 extra per nacht boekt u echter al een gerenoveerde Comfort kamer.

U geeft aan dat wij niet flexibel zijn met annuleringen. U meldt daarbij niet dat wij al een aantal keren op de dag zelf uw kamer kosteloos hebben geannuleerd. Begin april hebben wij dat één keer niet gedaan vanwege het feit dat wij al veel "nee" hadden verkocht voor die datum. Wij hebben aan uw boekingskantoor aangegeven dat wij om die reden deze keer wel de kosten zouden doorberekenen.

Bij Oud London staan we voor de kwaliteit van het eten, die u ook waardeert, en hier hangt een prijskaartje aan. Dit matcht niet helemaal met de vergoeding die u daarvoor ontvangt. Wij hebben u gemeld dat, tegen een kleine bijbetaling, wij voor u elke keer buiten de menukaart om een ander gerecht of menu kunnen verzorgen.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en gaan, indien gewenst, graag nog persoonlijk met u een gesprek aan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oud London**** bij :

Zeer goed hotel met een uitstekende keuken

Martin de Zeeuw, 19-3-2017

Zeer gastvrij en sfeervol hotel met een fantastische keuken. Alle medewerkers stralen enthousiasme uit voor hun vak en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Diner smaakvol en veelzijdig met goede producten.We hadden een ruime kamer en hebben er heerlijk en rustig geslapen. Uitgebreid ontbijt, zelfs wentelteefjes en verse fruitsalade.

Uit zicht hotelkamer is niet super, maar je kan wel even lekker buiten zitten op je balkonnetje.

We komen er al een paar jaar en hopen dit ook te blijven doen hier.

Bedankt Oud Londen voor de warme ontvangst!

Gereisd met partner in maart 2017

Ik was hier met mijn dochter en het was geweldig!

E. van Driel-Blomaard, 11-8-2016

Personeel zéér clientgericht, alle medewerkenden gaven het idee dat ze het naar je zin wilden maken. Standaardkamer zou voor ons geen goede keuze zijn.

Comfortkamer heel mooi, het uitzicht vanaf het balcon niet geweldig maar acceptabel. Een hele goede keuken. Heerlijk buitenterras. Hele goede electrische fietsen. Alles heerlijk ruim opgezet. Ik zou heel erg graag naar dit hotel terug willen.

Gereisd familie in juli 2016

We hebben een schitterend verblijf/weekend gehad.

Fam. van der Wal, 28-6-2016

Dit is echt een hotel waar vriendelijkheid en netheid hoog in het vaandel staan.

Het hotel is gelegen in een schitterende omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Zwaar gedateerd en te duur

Janssen, 19-6-2016

Overnachting geboekt voor economyclass kamer. Lobby is modern maar de Door ons geboekte kamer had sfeer uit de jaren 80 met lelijk plsfond. Ook de badkamer Was ooit gepimpt zonder succes. Aanwezige schimmel was er nog. Ook de publieke ruimte is echt gedateerd. Helaas wordt op de website niet duidelijk gemaakt dat de kamer niet vernieuwd is. De baliemedewerkers gaven aan dat de duurdere kamers wel waren vernieuwd. Geen 4* waardig is onze conclusie en dus geen 100 euro.
Gereisd met partner in juni 2016

Prima hotel,op de Utrechtse heuvelrug gelegen

Karin, 15-3-2016

Mooie Wellness,gezellige bistro,aardig personeel en gelegen in de bossen

Prima kamer:goede matrassen,van de badkamer gescheiden toilet,TV hangt te hoog en kapspiegel te laag

Gereisd met partner in maart 2016

Dit nooit meer.

Suus, 14-2-2016

We zijn net terug van een nacht in dit hotel. In eerste instantie kregen we een kamer toegewezen met een smal en keihard opklapbed. Na overleg met de receptie kregen we zonder problemen een kamer met prima bedden. Aan de service ligt het absoluut niet in de hotel. Alleen zijn de kamers zeer verouderd. De inrichting is achterhaald, de tegeltjes op de vloer van het toilet stinken. En zowel in het toilet als in de badkamer schimmel in de voegen. Jammer dat de kamers niet overeen komen met foto's op de boekingssite. Voor ons geen Oud London meer.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Leuk centraal

Rayan, 14-2-2016

Concluderend elletje. Wij hadden geboekt met een aanbieding. En kregen de economie kamer een zeer ruime kamer. als ls je wat beter keek Is

De kamer toch wel wat verouderd. En toch zijn we zeer tevreden. Wat wel opviel was dat er ontzettend veel "kak" klandizie rondliep. We wouden ''s avonds in de bar een bakkie koffie gaan drinken maar hebben het niet gedaan omdat we ons er niet op ons gemak voelden.

Als grote plus kan ik noemen het zwembad. Een heerlijk zwembad met sauna, stoombad en goede douches en kleedruimte. Complimenten daarvoor.

Het ontbijt was simpel maar goed.

Concluderent, prima hotel, mooi centrale uitvalbasis voor de veluwe.

Maar ook met kleine minpuntjes.

Gereisd met partner in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oud London**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oud London scoort een 8.42 uit 10 op basis van 91 reviews.