Hotel Oud London ****

8,5

94 reviews over Hotel Oud London in het Nederlands

Zeer goed hotel!

Dings, 21-8-2017

Dit hotel klopt helemaal; van het inchecken tot het uitchecken. Men heeft service en sfeer op hoog niveau. We konden echt geen negatief puntje ontdekken. We waren hier voor de derde keer en zullen zeker terugkomen.
Gereisd met partner in augustus 2017
Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Hartelijk dank voor uw prachtige review, we hebben deze met onze medewerkers gedeeld. Graag tot ziens bij Oud London!

Super!

David de Wit, 29-7-2017

Enorm gastvrij hotel met een enorme klasse, zonder dat dit over de top gaat.
Gereisd met vrienden in juli 2017
Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank daarvoor!

Een fijn hotel!

J. C. Boomsma Fernée, 29-7-2017

Hotel Oud London is een heel fijn hotel om te logeren en er te dineren. Veel keuze in gerechten. Verrassende seizoensgerechten.

Zeer vriendelijke mensen in de bediening! Goede service.

Mooie ligging. Grote parkeerplaats.

Gereisd met partner in maart 2017
Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 24-8-2017
Hartelijk dank voor uw review, fijn dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons!

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oud London bij:

Een fantastische ontmoeting met dit hotel

P.Reep, 2-7-2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel De properheid van het interieur. Een verrassende accommodatie.

Een minpunt is niet gevonden.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel, net even anders dan de ketenhotels

Gerda Greeven, 25-5-2017

Het was een heerlijk weekend, het hotel mooi, aan een provinciale weg maar wel midden in het bos

, het personeel bijzonder vriendelijk en tot onze grote vreugde was er ook nog een tafel in het prachtige restaurant met smakelijke kaart. We kwamen aan en wilde eigenlijk niet meer weg om buiten de deur te eten, dat waren we eerst wel van plan. Vanuit het hotel een prachtige wandeling gemaakt rondom de Piramide van Austerlitz en vervolgens een prachtig concert van een pianist en een celliste, broer en zus, geboren in Zeist, in het Theaterhotel. Kortom een perfect verjaardagskadi voor mijn lief, samen met onze zoon 12, hij genoot ook, het zwembad in de kelder met sauna en turks stoombad, de voetenbadjes en de heerlijke badjassen...eigenlijk weet ik niets negatiefs te bedenken...

Gereisd met oudere kinderen in december 2016
Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 29-5-2017
Geachte mevrouw Greeven, wat fijn dat u zo genoten heeft, daar doen wij het voor. Wellicht tot ziens bij Oud London!

Weinig flexibiliteit

Maik, 20-4-2017

Langere tijd verbleven. In begin tevreden, ging steeds meer tegenstaan.

Kamers zijn erg oud.

Annuleren van reservering op zelfde dag onmogelijk in tegenstelling tot normale zakelijke hotels.

Eten is goed maar erg duur. Je kunt ook als je langer verblijft ook enkel a la carte bestellen (menu blijft heel lang zelfde). Geen prijsafspraken hierover mogelijk.

Gereisd zakelijk in januari 2017
Joanne Korrel-de Boon, Manager Front & Backoffice, 23-4-2017

Geachte heer Nieskens,

Wij hebben uw opmerkingen aandachtig gelezen en vinden het jammer dat u op deze wijze uw ongenoegen kenbaar maakt. We maken dan ook graag gebruik van de mogelijkheid om te reageren.

Een aantal van onze Economy kamers zijn inderdaad toe aan een renovatie, dit staat ook op de planning. Voor €10,00 extra per nacht boekt u echter al een gerenoveerde Comfort kamer.

U geeft aan dat wij niet flexibel zijn met annuleringen. U meldt daarbij niet dat wij al een aantal keren op de dag zelf uw kamer kosteloos hebben geannuleerd. Begin april hebben wij dat één keer niet gedaan vanwege het feit dat wij al veel "nee" hadden verkocht voor die datum. Wij hebben aan uw boekingskantoor aangegeven dat wij om die reden deze keer wel de kosten zouden doorberekenen.

Bij Oud London staan we voor de kwaliteit van het eten, die u ook waardeert, en hier hangt een prijskaartje aan. Dit matcht niet helemaal met de vergoeding die u daarvoor ontvangt. Wij hebben u gemeld dat, tegen een kleine bijbetaling, wij voor u elke keer buiten de menukaart om een ander gerecht of menu kunnen verzorgen.

We hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en gaan, indien gewenst, graag nog persoonlijk met u een gesprek aan.

Zeer goed hotel met een uitstekende keuken

Martin de Zeeuw, 19-3-2017

Zeer gastvrij en sfeervol hotel met een fantastische keuken. Alle medewerkers stralen enthousiasme uit voor hun vak en doen er alles aan om het naar je zin te maken. Diner smaakvol en veelzijdig met goede producten.We hadden een ruime kamer en hebben er heerlijk en rustig geslapen. Uitgebreid ontbijt, zelfs wentelteefjes en verse fruitsalade.

Uit zicht hotelkamer is niet super, maar je kan wel even lekker buiten zitten op je balkonnetje.

We komen er al een paar jaar en hopen dit ook te blijven doen hier.

Bedankt Oud Londen voor de warme ontvangst!

Gereisd met partner in maart 2017

Ik was hier met mijn dochter en het was geweldig!

E. van Driel-Blomaard, 11-8-2016

Personeel zéér clientgericht, alle medewerkenden gaven het idee dat ze het naar je zin wilden maken. Standaardkamer zou voor ons geen goede keuze zijn.

Comfortkamer heel mooi, het uitzicht vanaf het balcon niet geweldig maar acceptabel. Een hele goede keuken. Heerlijk buitenterras. Hele goede electrische fietsen. Alles heerlijk ruim opgezet. Ik zou heel erg graag naar dit hotel terug willen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

We hebben een schitterend verblijf/weekend gehad.

Fam. van der Wal, 28-6-2016

Dit is echt een hotel waar vriendelijkheid en netheid hoog in het vaandel staan.

Het hotel is gelegen in een schitterende omgeving.

Gereisd met partner in juni 2016

Zwaar gedateerd en te duur

Janssen, 19-6-2016

Overnachting geboekt voor economyclass kamer. Lobby is modern maar de Door ons geboekte kamer had sfeer uit de jaren 80 met lelijk plsfond. Ook de badkamer Was ooit gepimpt zonder succes. Aanwezige schimmel was er nog. Ook de publieke ruimte is echt gedateerd. Helaas wordt op de website niet duidelijk gemaakt dat de kamer niet vernieuwd is. De baliemedewerkers gaven aan dat de duurdere kamers wel waren vernieuwd. Geen 4* waardig is onze conclusie en dus geen 100 euro.
Gereisd met partner in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Oud London bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oud London scoort een 8.5 uit 10 op basis van 94 reviews.