Beoordelingen Hotel Oud London****

Oud London****
56 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Oud London****
Woudenbergseweg 52, 3707 HX, Zeist

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Oud London scoort een 8,5 uit 10, op basis van 56 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Oud London**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Oud London**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Oud London**** met andere accommodaties in Zeist.
Even geduld a.u.b.

8,2
8,8
7,9
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Schitterende ligging/ luxe hotel"vertalen
Fam. v .d. Biezen
8,0

26-07-2014 erg mooie kamer ( zou geheel gerenoveerd zijn )
Goed en volledig ontbijt.
Mooie omgeving voor fiets- en wandelroute's.
Wel een stukje buiten Zeist maar met fiets is dit totaal geen probleem.
Avondeten is van hoge kwaliteit maar de prijs is daarop afgestemd.

met partner, Juni 2014
"Ontzettend slechte bediening"vertalen
A.C.Blok
5,0
4,0
7,0

27-06-2014 Koffie drinken met iets lekkers wanneer je een eind hebt gefietst, zullen we niet gauw meer doen bij Oud Londen. We zaten al een kwartier, maar nog was er niemand geweest om te vragen of we wat wilden drinken. Uiteindelijk zelf naar binnen gelopen en een bestelling gedaan. Het werd in gedeeltes gebracht en op de rekening, na afloop, hebben we ook minstens een kwartier moeten wachten. We hadden zelfs wel kunnen vertrekken zonder betaling.... zo slecht!!

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 30-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Blok, wat buitengewoon vervelend om te vernemen dat wij u niet de service hebben kunnen geven die u van ons mag verwachten. Wij hebben uw opmerkingen in ons management team overleg besproken en zullen maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. Dank voor uw feedback.

met partner, Juni 2014
"Mooi hotel en kamer, heerlijk eten, goede service"vertalen
Ldieks
8,0

25-06-2014 Er is een gezellig tuin in het midden vh hotel waar je wat kan drinken en eten. Wij hebben in de Brasserie van het hotel gegeten, die goed vol zat met gasten, maar de bediening was goed en heel vriendelijk. We hebben er heerlijk gegeten en genoeg keus. Wij hadden een pas gerenoveerde kamer aan de achterkant v.h hotel, deze zag er heel goed uit met heerlijke bedden.
Ontbijt was prima en in de omgeving is genoeg te doen, wij hebben gewandeld bij de piramide van Austerlitz.
De ontvangst en uitcheck bij de receptie was duidelijk en zeer vriendelijk!

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 30-06-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw mooie beoordeling! Graag tot zien!

met een groep, Mei 2014
"Mooi hotel met prima kamers, wel gehorig."vertalen
rechterkeukenkastje
9,0

31-05-2014 Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn ruim, behalve het toilet. Dat zit apart van de douche en is echt klein. De douche is netjes, je kunt heerlijk douchen onder een goede straal. De bedden zijn prima en er zat een balkon bij onze kamer, dus we konden ook even buiten zitten.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, een heerlijk begin van de dag.

zakelijk, Mei 2014
"Slechte hotelkamer voor veel te veel geld"vertalen
GertH
3,0
6,0
6,0
1,0
5,0
1,0
8,0

29-05-2014 Bleef voor werk er een nachtje slapen. Kosten voor de nacht 120,- exclusief ontbijt. Voor die prijs mag je wel iets verwachten. De kamer was erg oud. Verschillende delen van de kamer waren anders gekleurd door het gebruik ervan. Badkamer was ook oud en het plafon in de douche was echt smerig. Een douche die al tijden gebruikt wordt maar nooit is schoon gemaakt, echt ranzige plekken op het plafon.

heb het reviewformulier met alle details ingevuld en bij uitchecken het overhandigd. De persoon achter de balie keek er even naar en er kwam geen reactie op. Tot op heden hebben we er geen reactie op gekregen, maar we komen er sowieso nooit meer

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 09-06-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben in dit geval duidelijk steken laten vallen, waarvoor onze oprechte excuses. Intussen hebben wij actie ondernomen v.w.b. de staat van de kamer en de procedure t.a.v. het reageren op geretourneerde enquêteformulieren. We stellen het op prijs dat u uw bevindingen met ons gedeeld heeft, zodat wij ons product en service kunnen verbeteren.

met jonge kinderen, 2014
"Super!"vertalen
fleur

15-05-2014 Fijne kamers, heerlijk eten en persoonlijke en goede service

met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Super mooi hotel met een goede ligging"vertalen
Esther
9,0

02-03-2014 Mooi hotel, nette en schone kamer+ lekkere douche. Ook het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
Goede ligging vlakbij Utrecht, je kunt er zo heen met de trein. Ook heerlijk in het bos.

met partner, Nov. 2013
"Culinair herfstesvenement 9 november"vertalen
Ad van Strien
9,0

10-11-2013 Het was een bijzonder geslaagde avond, waarin wij zeer genoten hebben van de heerlijke gerchten die ons werden voorgeschoteld. Een absolutte aanrader. Gevarieerd in smaken en belegeleid met passende wijnen.

een pluim voor organisatie en bediening

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, Manager Front&Backoffice, 13-11-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Dit was ons eerste culinaire evenement, in dit geval een Wildevent, met de mogelijkheid tot overnachten. We zijn van plan om twee maal per jaar een dergelijk event te organiseren.

met partner, Nov. 2013
"Fijn hotel; vriendelijk personeel; lekker eten."vertalen
Luuk Frijlink
7,0
8,0

06-11-2013 We hadden een 3-daags arrangement met 2 overnachtingen, 2x ontbijt en 1x 3-gangen diner. We hebben het heel erg fijn gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en lekker eten. Dit was echt TOP!!

Okt. 2013
"Helemaal goed!"vertalen
gos.bl.reiger
9,0

30-10-2013 Wij verbleven hier gedurende 1 nacht met uitloop de volgende dag tot 17.00 uur (bijbetaling zgn "lazy sunday) en waren helemaal tevreden! Mooie kamers, goede bedden, prima ligging, heerlijk zwembadje en sauna, heerlijk gegeten in het restaurant, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel met oog voor detail- er was niets mis!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?