Beoordelingen Hotel Oud London****

Oud London****
49 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Oud London****
Woudenbergseweg 52, 3707 HX, Zeist

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Oud London scoort een 8,7 uit 10, op basis van 49 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Oud London**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 77 vakantiefoto's van Hotel Oud London**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Oud London**** met andere accommodaties in Zeist.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

48 beoordelingen over Oud London****

49 beoordelingen
8,8
8,4
8,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Super mooi hotel met een goede ligging"vertalen
Esther
9,0

2-3-2014 Mooi hotel, nette en schone kamer+ lekkere douche. Ook het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
Goede ligging vlakbij Utrecht, je kunt er zo heen met de trein. Ook heerlijk in het bos.

met partner, Nov. 2013
"Culinair herfstesvenement 9 november"vertalen
Ad van Strien
9,0

10-11-2013 Het was een bijzonder geslaagde avond, waarin wij zeer genoten hebben van de heerlijke gerchten die ons werden voorgeschoteld. Een absolutte aanrader. Gevarieerd in smaken en belegeleid met passende wijnen.

een pluim voor organisatie en bediening

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, Manager Front&Backoffice, 13-11-2013
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Dit was ons eerste culinaire evenement, in dit geval een Wildevent, met de mogelijkheid tot overnachten. We zijn van plan om twee maal per jaar een dergelijk event te organiseren.

met partner, Nov. 2013
"Fijn hotel; vriendelijk personeel; lekker eten."vertalen
Luuk Frijlink
7,0
8,0

6-11-2013 We hadden een 3-daags arrangement met 2 overnachtingen, 2x ontbijt en 1x 3-gangen diner. We hebben het heel erg fijn gehad. Schone kamers, vriendelijk personeel en lekker eten. Dit was echt TOP!!

Okt. 2013
"Helemaal goed!"vertalen
gos.bl.reiger
9,0

30-10-2013 Wij verbleven hier gedurende 1 nacht met uitloop de volgende dag tot 17.00 uur (bijbetaling zgn "lazy sunday) en waren helemaal tevreden! Mooie kamers, goede bedden, prima ligging, heerlijk zwembadje en sauna, heerlijk gegeten in het restaurant, prima ontbijt, zeer vriendelijk personeel met oog voor detail- er was niets mis!

met vrienden, Sept. 2013
"Geweldig!"vertalen
Irene
10,0

25-10-2013 De kamer was fijn (we waren met z'n 3-en en het bijzet-bed was prima), de welness perfect, maar het ontbijt spande de kroon. Ik ben veganist (had dit van te voren doorgegeven) en kreeg werkelijk een uitmuntend ontbijt met veel vers fruit, noten, dadels, salade etc. Geweldig!!

met partner, Aug. 2013
"Heerlijk hotel, prachtige omgeving om te fietsen!"vertalen
Leonie
7,0

18-9-2013 Mooi hotel, prachtige ligging, vriendelijk personeel.
De vloerbedekking in kamer en overige ruimten is aan vervanging toe.

"Heel goed"vertalen
Willie
9,0

14-8-2013 Fijne ruime kamers met nieuwe LED verlichting. Ruime douce, mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Mooi gelegen tegen het bos.

"Enorm kunnen ontspannen"vertalen
babyentei
8,0

12-8-2013 Ligt aan de rand van Zeist. Wij maakten gebruikt van het OV en dan is het jammer dat de bus maar eens per uur gaat tot 18 uur. Veel kunnen wandelen. Zeer bekwaam personeel. Eten is ook erg lekker, kost iets meer maar is nog meer waard. Koffie drinken in de binnentuin is zeer aan te raden. Kamer alleen gedateerd, maar wel heel erg schoon (elke dag). Ook hier 2+1 nacht. Zwembad kan wel wat vrolijkheid gebruiken, maar ook erg netjes.
Enorm pluspunt: de bedden liggen lekker. Gebeurd ons ook niet vaak in hotels. Hopen hier nog eens terug te komen.

"Een aanrader"vertalen
Fred
9,0

6-8-2013 Hotel Oud Londen in Zeist is voor ons de meest positieve verrassing van het jaar. Wat een fijn verblijf hebben we gehad! Met 2 echtparen de 3=2 aanbieding genoten (incl. ontbijt) en twee keer gedineerd. Een paar voorbeelden van de highlights: vriendelijkheid van al het personeel, de kwaliteit van de keuken, netheid van de kamers en de ontvangst bij de receptie. Als ik dan toch wat aan te merken heb (daarom geen 10 maar een 9) is het dat de inrichting van de kamers wat gedateerd is. Maar dat is ook een kwestie van smaak. Wij komen zeker terug.

Juli 2013
"Prachtig hotel op een mooie locatie"vertalen
Michel vreeke
9,0

30-7-2013 Erg mooie grote nette kamers. Badkamer mooi ruim en voorzien van keurige douche met goeie douche. Balkons aanwezig met goeie stoelen. Fietsen kunnen mooi binnen in het hotel. Prijs kwaliteit verhouding is heel goed, voelt heel luxe aan. Ontbijt is erg goed en ook nog een lekker zwembad, sauna en stoombad aanwezig waar je gratis van gebruik mag maken.

Dit hotel is een echte aanrader!

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?