Beoordelingen Hotel Oud London****

Oud London****
61 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Oud London****
Woudenbergseweg 52, 3707 HX, Zeist

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Oud London scoort een 8,4 uit 10, op basis van 61 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oud London**** in Zeist, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oud London****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Oud London**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 79 vakantiefoto's van Hotel Oud London**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Utrecht. Vergelijk Hotel Oud London**** met andere accommodaties in Zeist.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 volgende

59 beoordelingen over Oud London****

61 beoordelingen
8,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Okt. 2014
"Heerlijk weekendje weg!"vertalen
gsteinvoord
9,0

12-10-2014 Via touroperator hadden wij afgelopen weekend een paar heerlijke dagjes uit geboekt bij Hotel Oud London. De ontvangst was zeer vriendelijk. We werden van alle informatie voorzien w.o. een welkomsdrankje met amuse. Het hotel is zeer sfeervol ingericht, met Napoleon en de Franse tijd (Austerlitz) als thema. De receptie is ruim en mooi ingericht, m.o. een open (gas) haart, een PC hoek, Maxi bar en gezellige zitjes. De brasserie T Voorhuys, is gezellig voor een hapje en een drankje. Het ontbijt buffet wordt geserveerd in de Marmont zaal en staat op hoog niveau. Verse bolletjes, croissants, ruime sortering beleg, wentel teefjes en zelfs poffertjes worden in ruime mate aangeboden. Het personeel is zeer beleefd en behulpzaam. Kortom, heerlijk.
Onze kamer was heel netjes, met uitzicht op de parkeerplaats en bos. Helaas werden de gebruikte flesjes shampoo en doucheschuim na de eerste dag al niet meer aangevuld. Minpuntje voor de huishouding. De kamer was verder schoon en netjes.

Met partner, Okt. 2014
"Maakt zijn goede naam meer dan waar!"vertalen
Anna
9,0

04-10-2014 Hotel Oud London had voor veiling 555 een arrangement weggegeven. Door de hoogste bieder te zijn hebben wij dit gewonnen.
Wat een fantastisch Hotel is dit! Mooie gezellige binnentuin, fijne kamer met zitje en balcon, goede bedden, apart toilet en fijne badkamer.
Ontbijt goed verzorgd en het diner was heerlijk, ik had de vis mijn man het wildpannetje, allebei verrukkelijk. Wijn per glas 5 a 6 euro mijn.witte wijn was niet bijzonder lekker en te koud, maar dit is dan ook het enige minpuntje geweest. O.ja ook de ontbijttafels kunnen wat vlotter schoongemaakt worden, vandaar de 9 en geen 10. Verder complimenten voor het personeel, allemaal even vriendelijk! Een aanrader dit Hotel wat ook nog eens aan een prachtig bos ligt, niet ver lopen naar de Ezelopvang.

Met partner, Aug. 2014
"Hygiene zeer slecht"vertalen
H. Schaeks
6,0

10-08-2014 De kamer was standaard ingericht. Geen airco wat een gemis is. Het ontbijt is keurig verzorgt. Het eten is goed verzorgt.
In de eetzaal zaten wel 30 vliegen rond de lamp. Daaronder een tafel gedekt voor 6 personen.
Ik heb de hoofdkelner hierop aangesproken. Hij was helemaal van de kaart over deze opmerking en gaf als antwoord; morgen komt de poetsdienst.
In mijn ogen kan dit echt niet.

Met partner, Juli 2014
"Leuk hotel"vertalen
Franktanke
6,0

02-08-2014 Wij hebben een nachtje gelogeerd in Oud London, is ons prima bevallen. Kamer was prima met een zitje buiten. Badkamer was ook goed. De ligging was voor ons even goed omdat wij zoonlief bij het KNVB-complex hadden achter gelaten en dat ligt op 300 meter afstand. Verder alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en dat was prima. Niet gedineerd dus daar kan ik geen oordeel over geven. Service bij de incheckbalie was goed en zoonlief was erg blij met zijn Procampbal die hij kreeg bij aankomst.

Met partner, Juli 2014
"Schitterende ligging/ luxe hotel"vertalen
Fam. v .d. Biezen
8,0

26-07-2014 erg mooie kamer ( zou geheel gerenoveerd zijn )
Goed en volledig ontbijt.
Mooie omgeving voor fiets- en wandelroute's.
Wel een stukje buiten Zeist maar met fiets is dit totaal geen probleem.
Avondeten is van hoge kwaliteit maar de prijs is daarop afgestemd.

Met partner, Juni 2014
"Ontzettend slechte bediening"vertalen
A.C.Blok
4,0
7,0

27-06-2014 Koffie drinken met iets lekkers wanneer je een eind hebt gefietst, zullen we niet gauw meer doen bij Oud Londen. We zaten al een kwartier, maar nog was er niemand geweest om te vragen of we wat wilden drinken. Uiteindelijk zelf naar binnen gelopen en een bestelling gedaan. Het werd in gedeeltes gebracht en op de rekening, na afloop, hebben we ook minstens een kwartier moeten wachten. We hadden zelfs wel kunnen vertrekken zonder betaling.... zo slecht!!

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 30-06-2014
Eigenaar zegt:  Geachte heer en mevrouw Blok, wat buitengewoon vervelend om te vernemen dat wij u niet de service hebben kunnen geven die u van ons mag verwachten. Wij hebben uw opmerkingen in ons management team overleg besproken en zullen maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. Dank voor uw feedback.

Met partner, Juni 2014
"Mooi hotel en kamer, heerlijk eten, goede service"vertalen
Ldieks
8,0

25-06-2014 Er is een gezellig tuin in het midden vh hotel waar je wat kan drinken en eten. Wij hebben in de Brasserie van het hotel gegeten, die goed vol zat met gasten, maar de bediening was goed en heel vriendelijk. We hebben er heerlijk gegeten en genoeg keus. Wij hadden een pas gerenoveerde kamer aan de achterkant v.h hotel, deze zag er heel goed uit met heerlijke bedden.
Ontbijt was prima en in de omgeving is genoeg te doen, wij hebben gewandeld bij de piramide van Austerlitz.
De ontvangst en uitcheck bij de receptie was duidelijk en zeer vriendelijk!

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 30-06-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw verblijf in ons hotel en uw mooie beoordeling! Graag tot zien!

Met een groep, Mei 2014
"Mooi hotel met prima kamers, wel gehorig."vertalen
rechterkeukenkastje
9,0

31-05-2014 Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn ruim, behalve het toilet. Dat zit apart van de douche en is echt klein. De douche is netjes, je kunt heerlijk douchen onder een goede straal. De bedden zijn prima en er zat een balkon bij onze kamer, dus we konden ook even buiten zitten.
Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid, een heerlijk begin van de dag.

Zakelijk, Mei 2014
"Slechte hotelkamer voor veel te veel geld"vertalen
GertH
3,0
1,0
1,0
8,0

29-05-2014 Bleef voor werk er een nachtje slapen. Kosten voor de nacht 120,- exclusief ontbijt. Voor die prijs mag je wel iets verwachten. De kamer was erg oud. Verschillende delen van de kamer waren anders gekleurd door het gebruik ervan. Badkamer was ook oud en het plafon in de douche was echt smerig. Een douche die al tijden gebruikt wordt maar nooit is schoon gemaakt, echt ranzige plekken op het plafon.

heb het reviewformulier met alle details ingevuld en bij uitchecken het overhandigd. De persoon achter de balie keek er even naar en er kwam geen reactie op. Tot op heden hebben we er geen reactie op gekregen, maar we komen er sowieso nooit meer

Manager Front & Backoffice Joanne Korrel-de Boon, 09-06-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben in dit geval duidelijk steken laten vallen, waarvoor onze oprechte excuses. Intussen hebben wij actie ondernomen v.w.b. de staat van de kamer en de procedure t.a.v. het reageren op geretourneerde enquêteformulieren. We stellen het op prijs dat u uw bevindingen met ons gedeeld heeft, zodat wij ons product en service kunnen verbeteren.

Met jonge kinderen, 2014
"Super!"vertalen
fleur

15-05-2014 Fijne kamers, heerlijk eten en persoonlijke en goede service

1 2 3 4 5 6 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?